Gå til innhold

På jakt etter bukse: høy jente med mye muskler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter nye bukser, men sliter voldsomt med å finne noen som sitter pent. Har en dr denim fra Carlings som jeg er ganske fornøyd med (men den er altfor høy i livet), og finner en sjelden gang fine bukser hos HM. Ønsker en i mørkeblå, en i sort og en i lyseblå.

Har veldig lange og relativt muskuløse bein, ganske kraftig rumpe og smal midje. De fleste bukser blir rett og slett for korte/for stramme i rumpa.

Noen som har tips?

Bor i Oslo.

Tusen takk!

Anonymous poster hash: ba0c3...6c6
Skrevet

Kan du ikke spørre på Carlings om de kan hjelpe deg? :)

Skrevet

Buksene på hm har veldig rar form..

Etter å ha lest utallige tråder her inne om bukser, gikk jeg å kjøpte superflex med høyt liv fra bikbok. Og jeg forstår godt hvorfor folk her inne er så forbøyd, de er superdigge og sitter godt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre på Carlings om de kan hjelpe deg? :)

Anonymous poster hash: ba0c3...6c6

• Liker 1
Skrevet

Har vært på carlings og spurt noen ganger, men har som oftest endt opp uten noe særlig.. Derfor jeg lurte på om noen vet om andre bukser/butikker :) men skal ta en tur til!

Skrevet

Jeg ville absolutt gått og prøvd forskjellige modeller av superflex/supersoft fra Bik Bok :) Det er nesten umulig å ikke finne en ny favoritt av de.

• Liker 1
Skrevet

weightless sine bukser med ekstra lange bein :) de er helt ufattelig behagelige og sitter som et skudd. Jeg har også mye muskler i beina og "fyldig" bakende :P men jeg er ganske kort, så jeg har de i petite utgaven, som har litt ekstra korte bein

www.weightless.no :)

AnonymBruker
Skrevet

Bolebukse

Anonymous poster hash: 2c544...647

Skrevet

Jeg sverger til Dream jeans fra MAC. God stretch, god plass til lår og rumpe, samtidig som de sitter flott! Og er lange nok ;)

Har også muskuløse lår rumpe, samt smal midje etter år med styrkeidrett. 175cm høy

Jeg mener at jeg kjøpte mine på match sist, men liiiitt usikker kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...