Gå til innhold

Sove hele natten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hva i alle dager vi kan finne på for at småen på 16 mnd skal sove bedre om natten? Våkner bestandig 3 ganger hver natt; en gang før vi legger oss og de to andre på natten.. Han våkner og hylgriner, og tar vanligvis ca 30 min før han sovner igjen, men kan plutselig ta opp til 2 timer. Hatt det slik i over 6 mnd nå, hvor natten for 2 dager siden er den første natten vi har fått sove skikkelig på mange mnd👎

Nå løser vi det slik at mannen går inn til han, og ender som oftest opp med å sovne på madrassen som ligger der..

så om noen har noen tips eller erfaringer å dele, hadde jeg satt stor pris på det👍 gravide meg hadde syntes det var kjekt å ikke sovne mens jeg sitter å leser i pensumbøkene mine 😁 blir ikke mye smart av å sovne, desverre..

Anonymous poster hash: 8464d...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov sammen med ham?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la han sove mye på dagtid.

Anonymous poster hash: 6c6b8...a3d
Skrevet

Hadde samme problem med sønnen min fra han var 18 måneder. Endte opp med at jeg la han i sin egen seng på eget soverom og når vi skulle legge oss, så våknet han ofte og tok han med i vår seng og lot han sove med oss resten av natten. Vi gjør det enda og han er 3 år nå og fungerer bra for oss! Alle får sove hele natten 😔

Skrevet

Hadde samme problem med sønnen min fra han var 18 måneder. Endte opp med at jeg la han i sin egen seng på eget soverom og når vi skulle legge oss, så våknet han ofte og tok han med i vår seng og lot han sove med oss resten av natten. Vi gjør det enda og han er 3 år nå og fungerer bra for oss! Alle får sove hele natten 😔

Sånn har vi det også. Hun er to år og 5 måneder.

Skrevet

Hadde samme problem med sønnen min fra han var 18 måneder. Endte opp med at jeg la han i sin egen seng på eget soverom og når vi skulle legge oss, så våknet han ofte og tok han med i vår seng og lot han sove med oss resten av natten. Vi gjør det enda og han er 3 år nå og fungerer bra for oss! Alle får sove hele natten

Nøyaktig det samme her også. Hun har akkurat fylt tre. Jeg tenker at det aller viktigste er at hun (og alle andre) får sove, ikke nødvendigvis i hvilken seng. Jeg ser en kjempefordel i at hun sovner i egen seng, så jeg kan gjøre andre ting etter at hun har lagt seg og legge meg når jeg selv vil. At hun kommer over i min seng i løpet av natten gjør meg derfor ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem med sønnen min fra han var 18 måneder. Endte opp med at jeg la han i sin egen seng på eget soverom og når vi skulle legge oss, så våknet han ofte og tok han med i vår seng og lot han sove med oss resten av natten. Vi gjør det enda og han er 3 år nå og fungerer bra for oss! Alle får sove hele natten

Vi gjør akkurat det samme. Hos oss startet det da han var rundt 10-11 mnd. Etter noen uker med gjentatte oppvåkninger og gråting midt på natten, ga vi opp prosjekt "sove i egen seng hele natten". Han sovner raskt i egen seng ca kl 19, og når vi legger oss tar vi ham inn til oss. Det hender fortsatt at han småvåkner litt i løpet av natten, men etter smokk og litt kos sovner han innen få minutter. Vi sover derfor kjempegodt alle tre og har ingen planer om å slutte med denne ordningen enda. Han nærmer seg 2 år nå forresten.

Anonymous poster hash: 84c11...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...