Gå til innhold

Jenta penere før eller etter neseplastikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg så at det var en forskjell, men jeg forstod ikke at det skulle være forskjell "penhetsmessig" på utseendet?

Det ble som å se på et øre med 1 mm forskjell - jeg hadde jo ikke skjønt bæret av hvorfor personen følte dette som mindre fint.

Hun hadde jo gjort mye annet og da på ettebilde ifht hudtone, sminke etc.

Anonymous poster hash: 122f5...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve nesa var finere etter operasjon, men synes ikke det gjorde noen forskjell på hvor pen hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Nesa var det jeg la minst merke til av forskjeller på de bildene.

Hadde jeg ikke vært klar over at dette var "før-etter" bilder ville jeg antagelig ikke sett forskjell på nesa i det hele tatt.

La mer merke til hudfargen, håret og sminka.

Bortkasta penger spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesen var penere etterpå. Men hadde jeg hatt før-nesen, hadde jeg ikke tenkt tanken på operasjon en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelengs var hun finest før. Forfra etter. Fatter ikke hva folk skal ha skihoppnese for.

Tenkte akkurat detsamma!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk før-bildet var penest.

Synes det ble noe rart med hele nesten på etter-bildet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun mista sitt særpreg og ble mer kjedelig etterpå. Var mer søt og tøff før, mer mainstream og plain etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ser ut som en annen person på etter bildet, lysere hår og hud osv

Anonymous poster hash: 7def2...22a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest verkeleg ikkje det var stor skilnad der, og hadde ikkje giddi å operere nasen min dersom den såg så normal ut frå før. Det var ein fin nase før ho operererte også, og finare i profil, eg synest rett/bua nase er finare enn oppovernase. Eg blir litt oppgitt over kva folk hengjer seg opp i dersom dette skulle vere ein nase som liksom "treng" å opererast. Det må kunne gå an å finne artigare ting å bruke pengar på, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finest før, både forfra og i profil.

Anonymous poster hash: 06a66...61f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere denne jenta var penere før eller etter neseoperasjon?

Jeg har selv (bestemt) meg for å operere nesen, og dato er satt for operasjon, men jeg er rett og slett bare nygjerrig på hva dere andre synes. Min nese og utseende er rimelig likt dette, og det er aldri noen som har bemerket nesen min før. Men det er noe jeg gjør for meg selv, og mitt selvbilde. Tenkte å vise disse bildene av hvordan jeg vil se ut etter operasjon til kirurgen:

Forfra: http://fi.realself.com/340/1b9381de6660a2f3880034f68d7d3c08/a/8/5/Rhinoplasty-before-1467874-2097638.png

Profil: http://fi.realself.com/340/1b9381de6660a2f3880034f68d7d3c08/4/b/b/Rhinoplasty-after-1467874-2097639.png

Hadde dere selv valgt å operere dere hvis dette var utgangspunktet og resultatet etter?

Anonymous poster hash: af7fd...ccf

Jeg syns jenta var fin både før og etter - bleket hun huden sin også, eller?

Det er jo helt idiotisk av henne å operere nesen, var jo ikke noe forskjell, så og si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa var det jeg la minst merke til av forskjeller på de bildene.

Hadde jeg ikke vært klar over at dette var "før-etter" bilder ville jeg antagelig ikke sett forskjell på nesa i det hele tatt.

La mer merke til hudfargen, håret og sminka.

Bortkasta penger spør du meg.

Enig, hun hadde sett helt lik ut om hun bare hadde endret hårfarge og blitt lysere i huden.

Jeg lurer veldig på hvordan hun plutselig ble lysere i huden?

Begge nesene var like fine før og etter, og føler hun bare har kastet bort penger for å endre på noe som ikke trengtes å endres på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde dette vært noen jeg kjente og jeg ikke visste de hadde operert hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det engang.

Anonymous poster hash: fbcf0...19d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært noen jeg kjente og jeg ikke visste de hadde operert hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det engang.

Anonymous poster hash: fbcf0...19d

Nei, du hadde nok ikke lagt merke til nesa,

men du hadde nok lagt merke til hudfargen og hårfargen ...

Lurer på hvordan hun plutselig fikk så lys hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan forsvant den ekle,gule fargen sammen med nesa? Bldene er usammenlignbare.

Blir som å vise 1 bilde av en naken dame med lange hengepatter, og et nytt bilde av den samme dama, påkledd og med bh på, og spørre hvilken hårfrisyre man likte best.

Anonymous poster hash: 7f928...80a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det var synd hun hadde operert seg. Nesa var da vitterlig helt perfekt til henne slik som den var.

Anonymous poster hash: dac34...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...