Gå til innhold

Jenta penere før eller etter neseplastikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes dere denne jenta var penere før eller etter neseoperasjon?

Jeg har selv (bestemt) meg for å operere nesen, og dato er satt for operasjon, men jeg er rett og slett bare nygjerrig på hva dere andre synes. Min nese og utseende er rimelig likt dette, og det er aldri noen som har bemerket nesen min før. Men det er noe jeg gjør for meg selv, og mitt selvbilde. Tenkte å vise disse bildene av hvordan jeg vil se ut etter operasjon til kirurgen:

Forfra: http://fi.realself.com/340/1b9381de6660a2f3880034f68d7d3c08/a/8/5/Rhinoplasty-before-1467874-2097638.png

Profil: http://fi.realself.com/340/1b9381de6660a2f3880034f68d7d3c08/4/b/b/Rhinoplasty-after-1467874-2097639.png

Hadde dere selv valgt å operere dere hvis dette var utgangspunktet og resultatet etter?

Anonymous poster hash: af7fd...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes hun var finest etter operasjon.

Anonymous poster hash: 9d86b...c4c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i livet tenkt tanken engang at den nesen var noe annet enn normal.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde aldri i livet tenkt tanken engang at den nesen var noe annet enn normal.

Spørsmålet er heller ikke om nesen er eller var normal. De fleste neser er normale uansett hvor tynne, brede, krokete, svaie, stygge eller pene de er. Om nesen ikke har blitt brukket, vandalisert ved fødsel eller VIRKELIG skiller seg ut fra mengden. Spørsmålet er om du synes jenta ble penere før eller etter operasjon.

Anonymous poster hash: af7fd...ccf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter.. Men hun så veldig annerledes ut. Hudfarge, hårfarge + under øynene var det ikke slike groper på etter-bildet. Litt vanskelig å sammenligne når hun f.eks smiler på etter-bildet og nesten ser ut som en annen person.

Men nesen var definitivt penere etter!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun var like pen før og etter. Hadde ikke noe å si, syns jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finest etter. Nesen ble så nett og feminin og passet godt til de pene trekkene hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes hun var finest etter.

Dersom en nesejobb er bra ser man sjelden at noe som helst er fikset på. Blake Lively er et eksempel på en annen bra operasjon.

Anonymous poster hash: 097c8...ca2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På etter-bildet ser den kjemperar ut mellom øynene der!

Anonymous poster hash: 171e1...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter-bildet er selvfølgelig finest, men det er ikke på grunn av nesen. Sminken, lyset og holdningen hennes har mye mer å si.

Anonymous poster hash: d173d...708
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På etter-bildet ser den kjemperar ut mellom øynene der! Anonymous poster hash: 171e1...bb5

Mener selvsagt under øynene. Den går unormalt innover i forhold til resten av nesa

Anonymous poster hash: 171e1...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bilde var penere, men vet ikke om detvvar pga nesa.

enig. på det første bildet er hun jo ganske blank i huden/svett. på det andre bildet er hun mer stelt/sminket og håret er mer ordnet. fargene er jo også helt annerledes..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, denne jenta hadde jo en fin nese før hun opererte den. Altså, etter-nesa var finere, men jeg syntes ikke det var nødvendig.

Ser ut som hun har operert noe mer enn nesa også tho.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelengs var hun finest før. Forfra etter. Fatter ikke hva folk skal ha skihoppnese for.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at denne nesen kan sees på som et "problem" som må opereres??

Jenta er jo fin som hun er!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...