Gå til innhold

Begge er forelsket, jeg har fått kalde føtter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvs gjør du hvis du er dødsforelsket og han er forelsket i deg også, men så får du plutselig kalde føtter?

Jeg har det slik nå...

Jeg har vært kjempeklar for forhold i lang tid nå, og har savnet en kjæreste. Men så som han har dukket opp, så har jeg fått kalde føtter. Er jeg virkelig klar for det? Jeg har vært singen i 2 år nå. Det er jo egentlig dette jeg vil, men jeg er på en måte litt redd også for å gå inn i et forhold.

Anonymous poster hash: 37a6f...d63
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 4 år, og har denne følelsen akkurat nå. Jeg har lengtet lenge etter et forhold, og nå når jeg har møtt verdens mest fantastiske mann blir jeg usikker.

Jeg tror det er noe med oss kvinner og alltid skal ha det man ikke kan få, og når vi får det blir vi usikker på alt. Men for all del ikke mist han når du nevner den store forelskelsen, ta heller tiden til hjelp å prat med han om det. Åpen kommunikasjon løser mye!

Lykke til:)

Anonymous poster hash: c2ef5...362
  • Liker 1
Skrevet

Ta sjansen, hva er det verste som kan skje?

Skrevet

Eneste grunnen til at man ikke går inn i ett forhold med noen man er dødsforelsket i, er frykten for å bli målt ikke bra nok når det blir seriøst. Ta det opp med han, så kan dere samme finne ut av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...