Gå til innhold

Hvorfor skal alltid menn komme tilbake til meg når de blir single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever tilstadigheter at menn kommer tilbake til meg når de blir single. Altså menn som jeg har tidligere datet, og som har behandlet meg som om jeg kun var god nok for sex. De finner damer som langt så ser så pene ut, og så sier de at de ble dumpet, og kommer tilbake til å begynner å sutre og mase på meg.

Noen andre som har samme problem?

Jeg sitter jo igjen med den "kvalme" følelsen om at jeg ikke var god nok, også skal jeg bli påminnet det igjen, og føle meg som et "toalettpapir". Men det kan være at disse mennene er noen "playertyper" som svinger att og frem.

Skjønner ikke hva de tenker.

Anonymous poster hash: 3c73a...fe4
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanna87
Skrevet

Mener du at de fant seg damer som så bra ut, eller så du bedre ut?

Skrevet

De er single, kåte og trenger oppmerksomhet. Du har sikkert gitt de en god opplevelse før, som de vil ha igjen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at de fant seg damer som så bra ut, eller så du bedre ut?

Mener at de finner damer som ser mye eldre ut enn meg, og ikke så pen. Jeg har egentlig dumpet de selv, fordi jeg følte de bare var ute etter sex, og dermed blir jeg litt såret når de finner en ny dame de offentliggjør et forhold med, for så å komme tilbake til meg å si at de ble dumpet. Hater å bli påminnet de ;) Men får ta det som et "lite kompliment"

Gjest Nanna87
Skrevet

Mener at de finner damer som ser mye eldre ut enn meg, og ikke så pen. Jeg har egentlig dumpet de selv, fordi jeg følte de bare var ute etter sex, og dermed blir jeg litt såret når de finner en ny dame de offentliggjør et forhold med, for så å komme tilbake til meg å si at de ble dumpet. Hater å bli påminnet de ;) Men får ta det som et "lite kompliment"

Ok, skjønner.

Det kan jo hende at de alltid har likt deg, men at det var enklere å gå inn i et forhold med hun eldre dama... Ikke vet jeg, men når de kommer krypende tilbake så ønsker de som oftest trøstesex eller en venn. Sjeldent det er noe følelser der med mindre de forteller det!

Skrevet

Synes ikke du skal ta det som et kompliment, men heller finne ut hvorfor det blir som det blir.

-Enten så ødelegger du for deg selv ved å tro at de bare er ute etter en ting, selv om de ikke er det.

-Eller så er du en dame menn bare har lyst til å ha det gøy med, men ikke ser på som seriøs nok til et forhold.

Uansett det er DU som har et problem her..

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo bare å avise de, da de kontakter deg igjen.

Jeg har og vært på date med menn, som jeg ikke har vært i nærheten av å ha sex med. Så tar de kontakt 1 år etterpå, for da har de ikke funnet noe bedre, så kanskje jeg er bra nok nå. Jeg aviser de bare med en gang. Var jeg ikke bra nok den gang, er jeg fortsatt ikke bra nok. Og det finnes nok av andre menn der ute.

Anonymous poster hash: 73558...8d3
Skrevet

Men det er jo bare å avise de, da de kontakter deg igjen.

Jeg har og vært på date med menn, som jeg ikke har vært i nærheten av å ha sex med. Så tar de kontakt 1 år etterpå, for da har de ikke funnet noe bedre, så kanskje jeg er bra nok nå. Jeg aviser de bare med en gang. Var jeg ikke bra nok den gang, er jeg fortsatt ikke bra nok. Og det finnes nok av andre menn der ute.

Men vet du at de ikke synes du var bra nok? Det er faktisk mange andre årsaker til at noen ikke går inn i en relasjon med noen, selv om de liker personen. Oftest er det fordi de selv ikke føler seg bra nok, ikke fordi de mener den de har truffet ikke er bra nok.

Sier ikke at dette skjer i ditt tilfelle, men bare synes det er dumt dere automatisk tenker det verste om dere selv, når noen ikke vil treffe dere igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Men vet du at de ikke synes du var bra nok? Det er faktisk mange andre årsaker til at noen ikke går inn i en relasjon med noen, selv om de liker personen. Oftest er det fordi de selv ikke føler seg bra nok, ikke fordi de mener den de har truffet ikke er bra nok.

Sier ikke at dette skjer i ditt tilfelle, men bare synes det er dumt dere automatisk tenker det verste om dere selv, når noen ikke vil treffe dere igjen.

En av de datet jeg flere ganger, så hadde vi lagt planer på bursdagen min. Og da avlyser han bare få timer før, fordi han ikke har følelser, og han skulle prøve å finne seg noe bedre.

Men ellers kan jeg selvfølgelig ikke vite. Og jeg tenker ikke noe ille om meg selv. Jeg vet at den mannen som får meg, er utrolig heldig. Og når man dater er det jo helt naturlig, at det er noen man ikke har kjemi med, og de kan jo uansett være flotte mennesker.

Brukte bare litt feil ord da, burde vel heller ha brukt at jeg ikke var rett for de, og ikke bra nok.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Var jeg ikke interessant nok da så vil jeg ikke være andrevalget i fremtiden, vet aldri når noe mere interessant plutselig kommer viftene forbi igjen.

Jeg aviser de bare med en gang. Var jeg ikke bra nok den gang, er jeg fortsatt ikke bra nok. Og det finnes nok av andre menn der ute.

Anonymous poster hash: 3e159...538
Skrevet

Er det ikke helt normalt å gjenoppta kontakten med gamle flammer når man er nysingel? Man har jo ofte lyst på litt kos etter et brudd, og det er mindre stress å ta kontakt med noen man allerede kjenner og liker sånn tålelig godt.

En fyr jeg ikke har snakket med på tre år tok plutselig kontakt med meg på facebook i dag - tydelig at han er ute på markedet igjen, selv om han ikke sa det rett ut. Jeg tror ikke jeg er interessert i å treffe han, men det kunne ikke falt meg inn å bli fornærma over at han tok kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er noen rare dyr som ikke klarer seg uten oppmerksomhet. Syns du ikke skal la deg bli brukt av dem.

Anonymous poster hash: 562b1...725

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg ikke har snakket med på tre år tok plutselig kontakt med meg på facebook i dag - tydelig at han er ute på markedet igjen, selv om han ikke sa det rett ut. Jeg tror ikke jeg er interessert i å treffe han, men det kunne ikke falt meg inn å bli fornærma over at han tok kontakt.

Om det hadde vært slik at denne fyren dumpet deg tidligere, så er det selvsagt upassende av han å ta kontakt igjen lenge etterpå. Hvis jeg opplever det så svarer jeg ikke med et avslag en gang, jeg bare lar være å svare. Taushet er min venn, min stolthet, har jeg funnet ut :) (kjennes deilig etter at jeg tidligere av og til tekstet enkelte menn mer enn jeg burde).

Anonymous poster hash: 2a805...19b

Skrevet

Nei, det var ikke snakk om dumping, det var heller sånn at vi mistet kontakten gradvis. Hvis fyren såret deg og er klar over det, skjønner jeg at du reagerer.

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Løy til personen, og er 100% sikker på at mannen kommer tilbake.. Var en ekte douchebag

Anonymous poster hash: ab137...253
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever tilstadigheter at menn kommer tilbake til meg når de blir single. Altså menn som jeg har tidligere datet, og som har behandlet meg som om jeg kun var god nok for sex. De finner damer som langt så ser så pene ut, og så sier de at de ble dumpet, og kommer tilbake til å begynner å sutre og mase på meg. 

Noen andre som har samme problem? 

Jeg sitter jo igjen med den "kvalme" følelsen om at jeg ikke var god nok, også skal jeg bli påminnet det igjen, og føle meg som et "toalettpapir". Men det kan være at disse mennene er noen "playertyper" som svinger att og frem. 

Skjønner ikke hva de tenker. 

Tar du dem tilbake da?

Anonymous poster hash: b714c...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...