AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen som vet om man kan bruke denne for vaskemaskin? Det står at den egentlig er for ovn.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59026890/ Anonymous poster hash: b7b79...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Del Skrevet 10. mars 2015 Det tror jeg nok blir umulig. Rommet i den er 60x60, altså mye mindre enn en vaskemaskin. En vaskemaskin er også jævlig tung, så den klarer nok ikke å holde vekten. Hvorfor vil du ha den til en vaskemaskin? Anonymous poster hash: 0144b...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Del Skrevet 10. mars 2015 Det tror jeg nok blir umulig. Rommet i den er 60x60, altså mye mindre enn en vaskemaskin. En vaskemaskin er også jævlig tung, så den klarer nok ikke å holde vekten. Hvorfor vil du ha den til en vaskemaskin?Anonymous poster hash: 0144b...128 Ok. Jeg trenger å få vaskemaskinen litt opp i høyden. Bare ikke mer enn 32cm høy. Har lest om en som brukte et overskap til å ha over kjøeskap fra ikea til å ha under vaskemaskinen.. Problemet er vel høyden, de fleste er over 32cm Men ellers så kan jeg jo bruke sokkel da, men jeg har jo helst lyst på noe med skuffer? Anonymous poster hash: b7b79...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Del Skrevet 10. mars 2015 Vaskemaskiner bygges vel ikke inn. Litt fordi de rister og de er tunge. Så det beste er nok å bygge en solid kasse å sette den på. Jeg har også sett spesielle stativer til å ha under maskinen, selv om de ikke har vært for kjøkken. Anonymous poster hash: 127b2...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. mars 2015 #5 Del Skrevet 10. mars 2015 http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/tilbehor-og-andre-hvitevarer/A352298/nordic-quality-stativ-for-vaskemaskin-torketrommel De er ganske dyre nettopp fordi de er konstruert for å tåle vekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå