Gå til innhold

Hvor bør vi bo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi leker med tanken om å flytte. Hvor mener du at det er best for et par i 40 årene å bo?

Ikke tenk påmpris, interesser o.l, bare si et sted det er bra å bo.

Anonymous poster hash: aaed9...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor i landet dere tenker? Bergen, Oslo, Tromsø.

AnonymBruker
Skrevet

Larvik.

Anonymous poster hash: 1f809...8e3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen grenser innenfor landet.

AnonymBruker
Skrevet

Oslo selvfølgelig....

Anonymous poster hash: 95db9...ae2

• Liker 3
Skrevet

Setesdal

Gjest Solstråla88
Skrevet

Bergen og trondheim synes jeg er de fineste byene i norge. Hadde flyttet dit om ikke jeg hadde hatt hele familien og en jobb jeg stortives i her vi bor

AnonymBruker
Skrevet

Leksvik

Billige boliger og hurtigbåt til Trondheim for jobb.

Anonymous poster hash: d9a8f...b7e

Gjest Selfie
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde barn ville jeg bodd midt i byen, helst Fagerborg i Oslo. Eller gått skikkelig inn for livet på landet med et småbruk i Valdres.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i sørlandet. Hadde jeg funnet et fint hus i Arendal med strandlinje som jeg hadde råd til, så hadde jeg slått til umiddelbart...

Anonymous poster hash: c0f04...f74
AnonymBruker
Skrevet

Vikersund i Modum, Buskerud. Lite og rolig sted. Og ikke alt for langt unna byene.

Anonymous poster hash: da6fb...7e2

Skrevet

Alle vil ha forskjellige oppfatninger om hvor det er bra å bo. Det kommer så an på hva som er preferansene deres; jobb,natur, mennesketyper, sentralt, etc. Liker dere vinter og sentralt i forhold til flyplass/tog, så kanskje Lillehammer er et flott sted. Liker dere skjærgård og lange sommere, så kanskje Arendal e.l.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi leker med tanken om å flytte. Hvor mener du at det er best for et par i 40 årene å bo?

Ikke tenk påmpris, interesser o.l, bare si et sted det er bra å bo.

Oslo. Mest å gjøre, mest å finne på, best fritidstilbud, alt er best i Oslo.

Anonymous poster hash: b075d...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Oslo is the place. Skjønner ikke at noen vil bo på disse småstedene hvor det ikke skjer en dritt og alle kjenner alle.

Anonymous poster hash: b075d...5a9
AnonymBruker
Skrevet

Ålesund er vakkert! Bergen er flott. Halden er hyggelig. Gamlebyen i Fredrikstad er skjønn. Våler i Østfold er koselig. Jeløya i Moss er også fint. Son er fint. Hvitsten er en perle. Tønsberg er bra. Kristiansand er flott.

Og så har du alle perlene på landet rundt omrking.

Anonymous poster hash: 4096c...ae9

Skrevet

Interessert og livsstil har alt å si.

Hammerfest, Angvika, Trondheim, Halden, Fredrikstad, Alta,Tana, Stavanger, Utsira, Molde, Vinje, Bergen, Holmestrand, Lillehammer, Oslo, Lyngør, Røros, Lista, Ringebu, Røst, Hardanger, Dombås. Alle stedene er fine, men det kommer an på hva man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...