Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er bare 160 og dette gjør at jeg synes det er svært problematisk å kjøpe bukser som passer.

Jeg har kjøpt på barneavdelingen på Cubus tidligere, men de er litt for korte i livet igjen. Ønsker at de sitter litt langt oppe. (Samtidig blir den sorte buksen veldig fort grå og sliten..)

Favorittbuksen min er i grunnen Dr.Denim plenty black, men denne er UMULIG å finne i riktig størrelse. Utsolgt overalt!! Har ventet i månedsvis på at riktig størrelse skal dukke opp. (Dr. Denim synes jeg holder seg fin lenge, i alle fall i forhold til pris)

Noen som har noen råd å komme med? Regner med det ikke bare jeg som er lita her...

Liker som sagt high-waist eller mid-waist.

Liker ikke dongeristoff da jeg synes disse blir vide etter en halv dags bruk, helst stretch.

Og gjerne sort! :)

Endret av Alvea
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bik Bok har noen som heter Linda New :) Disse er midwaist og ankellengde. 199 kr

Anonymous poster hash: 918bc...bf8
Skrevet

Bik Bok har noen som heter Linda New :) Disse er midwaist og ankellengde. 199 kr

Anonymous poster hash: 918bc...bf8

Denne har jeg faktisk hatt tror jeg, i alle fall enn sånn Linda bukse fra Bik Bok. Det er de som kommer i flere farger ikke sant?

I så fall revner disse alt for fort.. Jeg elsket den så brukte den kanskje i overkant mye (hver dag i ukesvis..)

Skrevet (endret)

Lee Skyler har masse stretch, høyt liv, og kommer i lengde 31 i benlengde. Passer meg veldig fint, og jeg er 162 cm.

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Jeg er litt under 160 høy, kjøpte bukse på TopShop, de har egen "petite"-kolleksjon.

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mine på HM Divided. De har småe størrelser. Jeg derimot må ha low-waist da jeg har veldig tynn midje, og bruker jeg mid- eller high-waist blir det stor åpning i midjen, og det ser merkelig ut. Men jeg mener å huske at de har de andre modellene der. De har muligens ikke din høyde, men du kan sikkert stikke innom en skredder, og be de legge opp for deg. Det er såpass billig hos HM at prisen sammenlagt blir ikke så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...