AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har just vært hos hudpleie for første gang, og kjøpte da flere produkter. To av disse fikk jeg beskjed om at jeg måtte bruke spatel i og ikke fingeren. Og jeg har jo aldri vært borti en spatel før og føler meg som en idiot- hvordan bruker jeg den egentlig? Fører jeg den rett på huden med krem på, eller tar jeg av kremen på spatelen m fingeren? Da kommer vel bakteriene på uansett? Og åssen og hvor ofte skal spatelen renses? Og hvordan oppbevarer jeg den når den ikke er i bruk? Takknemlig for konstruktive svarAnonymous poster hash: 9da25...d2b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Så lenge du vasker hendene godt rett før du tar fingrene nedi kremen så går det fint å bruke dem. Grunnen til at det anbefales å bruke spatel er for å hindre bakterievekst nedi selve kremen, men det hindrer du ved å ikke ta på noe annet mellom du vasker hendene og påfører kremen. Anonymous poster hash: 0b372...f57 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Så det du egentlig sier er at jeg ikke trenger å bruke spatel? Men er det ingen andre som kan svare? Jeg lurer virkelig på dette. TSAnonymous poster hash: 9da25...d2b
Gjest Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg vasker meg på hendene og bruker fingrene. Enkelt og greit
mereo Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Så lenge du har rene hender og du er den eneste som bruker den, ser jeg ikke problemet. Dog er jeg mere glad i ting som kommer i tube eller pumpeflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå