Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Giftering og andre ringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har giftering på høyre ringfinger og en diamantring fått av mannen min på venstre langfinger. Disse er aldri av.

Men jeg har sykt mange fine ringer som aldri blir brukt.

Hvilke fingre kan jeg bruke de på?

Anonymous poster hash: f884d...1af

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok sluppet litt opp for fingre hvis du vil holde deg elegant. Mange liker ringer på langefinger, men jeg synes bare det er pent på ringeringeren.

Anonymous poster hash: d1ae5...f56
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to ringer (inkl gifteringen) i gult gull på høyre ringefinger, og to i hvitt gull på venstre ringefinger. Jeg syns ikke mine hender kler mer enn d...

Anonymous poster hash: 76a28...c13

Skrevet

Jeg har fem ringer jeg bruker daglig, fordel på tre fingre. Forlovelsesring (som ble brukt i vielsen, standard type gullring uten sten) og med en ring jeg fikk av mannen min til en bursdag på samme finger. Så har jeg to ringer som også er flate nok til å sitte sammen på en langfinger. Og en enkel med litt stor sten på en annen finger.

Jeg er litt skjære, jeg liker ting som glitrer. Men jeg synes dette er nok, og hadde det ikke vært for at en ring på hver finger jeg har to stk er veldig plain og uten sten, så hadde jeg ikke kunnet gjøre dette.

Jeg synes langfinger og ringfinger er greit å ha ringer på. Pekefinger blir gangsteraktig og lillefinger blir "ops, jeg la på meg" i mitt hode, og tommel bør ikke brukes til ringer med mindre man kjører en litt rocka stil eller er i tenåra fortsatt. :P

Men om man kler mye smykker eller ei, kommer an på smykkene og antrekk ellers. Har alle sten, er stenene forskjellig i farge, er gulltype samme farge.. en rosé, en hvitt og en gult kan bli litt.. klovnete. Har du på deg svarte bukser, hæler og en fin topp, eller treningstøy eller joggebukse og utvaska tskjorte? Har du mye smykker ellers? (Jeg tar av alt unntatt forlovelsesringen dersom jeg tar på armbånd på begge håndledd, feks).

Så jeg synes godt man kan være elegant uten å kun bruke ringefinger. Stol på egen smak og totalinntrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...