Gå til innhold

Savner eksen/god venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var sammen i noen år etterfulgt av et år med av og på før over til mer som venner et års tid. Plutselig så dabbet kontakten, da hun flyttet til en annen by selv om det er nært. Besøkte hverandre kun et få ganger med ofte 3-4 og 5-6 uker mellomrom helt til det dabbet helt av. Jeg aner ikke hvorfor, sluttet helt med kontakt på sms og face. Vi var veldig gode venner. Skal jeg prøve å ta kontakt? Jeg lurer mest på egentlig på hvorfor kontakten tok slutt? Kanskje hun tenker akkurat det samme som meg. Det er snart et år siden vi så hverandre sist. Husker hun spurte meg om noe i sommer ang. et sted hvor vi hadde vært og det ble ikke noe mer snakk etter det heller. Hva skriver jeg? litt kleint. sms eller på face? Vi er ikke venner på face, det har vi ikke vært siden jeg slettet henne da vi ble uvenner og forholdet tok slutt for mange år siden. Tør ikke adde henne som venn heller. Vi er jo venner, men jeg vil gjerne snakke mer med henne. Vi deler samme interesse på et området osv. Tips til hva jeg kan skrive. Sms eller face? Råd. Ting jeg ikke burde gjøre?

Anonymous poster hash: 708b7...8a7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt og prat ut med hun da. Om dere ikke er venner på face og du sender melding der, havner den vel i annet-boksen og du risikerer at hun ikke ser den før det har gått en stund. Og det er aldri godt å vite hvor lang tid det kan ta.

Anonymous poster hash: 70215...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt og prat ut med hun da. Om dere ikke er venner på face og du sender melding der, havner den vel i annet-boksen og du risikerer at hun ikke ser den før det har gått en stund. Og det er aldri godt å vite hvor lang tid det kan ta.

Hva skriver jeg? Det som er så hard... Uff.

Anonymous poster hash: 708b7...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Finn et eller annet på nette som minner deg om noe dere i mellom. Send det og si du tenkte på henne når du så det. Det er i vertfall min "snik" metode til å ta opp kontakt. Burde ikke virke som at du savner henne, men heller som at du virkelig bryr deg om hvordan hun har det.

Anonymous poster hash: 9487b...5bf

AnonymBruker
Skrevet

Send en sms og skriv spør om hun har lyst til å treffes og ta en kaffe eller lignende. Ta det derfra om du får svar.

Anonymous poster hash: e8619...6b5
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver jeg? Det som er så hard... Uff. Anonymous poster hash: 708b7...8a7

Si noe internt noe. Eller whatever. Savner du ikke henne da, nok til å vite hva du har lyst å si til henne? Om ikke, så er det vel ikke noe vits å prate med henne..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...