Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til å se hvordan Martine er i morgen etter dagens sex!

Sikker på at det skjer "i natt" da? Kan jo være en av de andre nettene vi fikk se det klippet fra forrige torsdag.

Anonymous poster hash: 84763...f35

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de hadde sex, hvorfor fikk vi ikke se det? Vi fikk bare se ligge under dynen. Ingenting tydet på de hadde sex. Merkelig

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Skrevet

Hvis de hadde sex, hvorfor fikk vi ikke se det? Vi fikk bare se ligge under dynen. Ingenting tydet på de hadde sex. Merkelig

De pleier å vise det på morningen når noen har hatt sex etter de har lagt seg. Husker de gjorde det med Christer og Lene A i fjor. Selvfølgelig viser de det jo. Det har jo vært på reklamen..
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://m.side2.no/underholdning/--jeg-var-jo-fast-bestemt-pa-at-dette-ikke-skjulle-skje/3422771629.html "Neste dag hadde jeg full panikk" -Martine. Vi får nok de det i morgen

Men stod det noe om i artikkelen at det var akkurat i kveld da? :klo:

Da viser de det nok i morgen

Anonymous poster hash: 84763...f35

AnonymBruker
Skrevet

This is Martine 👸 she's a girl of high moral and standards. Little does she know...

😂

Dauer!

Anonymous poster hash: 64573...322

• Liker 21
Skrevet

Noen som vet om det er flere enn Isabel som har blogg nå?

• Liker 1
Skrevet

This is Martine 👸 she's a girl of high moral and standards. Little does she know...

😂

Dauer!

Anonymous poster hash: 64573...322

Ahahah😂

AnonymBruker
Skrevet

Liker Elin og Mathias som par der inne. De passer sammen og skaper god stemning. Mathias har vokst på meg, og er mer underholdende enn irriterende. Håper han vinner! :)

Anonymous poster hash: 76cc6...428

• Liker 7
Skrevet

Fredrik har stått med Sara i EN dag. Nå får han gi seg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antok at det var Mads, men han virker kanskje ikke som typen? Jeg vet ikke :sjokkert:

Synes det er dårlig gjort av tv3 om de ikke viser det, eller i det minste gir publikum beskjed hvem som måtte gå ut pga voldsbruk. Ellers vil folk bare spekulere og kanskje henge ut de som kanskje er uskyldige. For nå tror jo alle at det enten er Mats eller Harald. Siden det var de som gikk ut rundt tidspunktet det kom frem i media. Mats er det vel lite trolig, siden tv3 ga han en mulighet til å komme inn igjen (lå i kista).

Anonymous poster hash: 90239...03e

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er dårlig gjort av tv3 om de ikke viser det, eller i det minste gir publikum beskjed hvem som måtte gå ut pga voldsbruk. Ellers vil folk bare spekulere og kanskje henge ut de som kanskje er uskyldige. For nå tror jo alle at det enten er Mats eller Harald. Siden det var de som gikk ut rundt tidspunktet det kom frem i media. Mats er det vel lite trolig, siden tv3 ga han en mulighet til å komme inn igjen (lå i kista).

De sier jo at episoden det evt inngår i ikke er produsert ennå, ting er ikke live..

Jeg tipper CF slår Audun

Anonymous poster hash: ee2f8...833

Skrevet

Hvorfor avslører Triana alt for de andre deltakerne slik som på parsplitten? blant annet at Audun har klint med Elin og at Fredrik aktivt har jobbet for å få rosen fra Linn... De må jo bare holde kjeft i snakkeboksen hvis Triana kan avsløre det for alle. Desperat forsøk på å skape drama!

Ellers fatter jeg ikke hva som var poenget med det tulleoppdraget Linn fikk om å snakke mest mulig om Polen. Et oppdrag uten mål og mening, og uten fordel eller ulempe- helt bak mål.

Jeg misliker Vida Lill, og jeg blir så irritert når jeg ser trynet hennes på skjermen.

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor avslører Triana alt for de andre deltakerne slik som på parsplitten? blant annet at Audun har klint med Elin og at Fredrik aktivt har jobbet for å få rosen fra Linn... De må jo bare holde kjeft i snakkeboksen hvis Triana kan avsløre det for alle. Desperat forsøk på å skape drama!

Ellers fatter jeg ikke hva som var poenget med det tulleoppdraget Linn fikk om å snakke mest mulig om Polen. Et oppdrag uten mål og mening, og uten fordel eller ulempe- helt bak mål.

Jeg misliker Vida Lill, og jeg blir så irritert når jeg ser trynet hennes på skjermen.

Enig. Synes også de spørsmålene hun spør er uinteressante og kjedelige. Hun graver i ting ingen bryr seg om og er egentlig en veldig dårlig programleder. Liker henne som person, men hun er så oppstilt og rar under parseremoniene. Liker forsåvidt Vida Lill nå, likte henne ikke på hotellet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi Triana er en skeemy little mink...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes de kan bytte ut Triana med en annen en. Katrine Sørland f.eks. Jeg er så lei av hun hele tiden skal vifte så med armene og se forførerisk når hun snakker inn i kamerat. Nå er det vel produksjonen som bestemmer hvilken spørsmål hun skal stille, men snakk om å dra ut tiden med en haug med teite spørsmål.

Hvis det har vært vold på hotellet, så burde i de i aller høyeste grad vise det. Det er jo faktisk ikke så mye som skjer der inne. Å hvorfor må Linn drive å bable om Polen? :klo: Makes no sense!

Endret av smalls
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de kan bytte ut Triana med en annen en. Katrine Sørland f.eks. Jeg er så lei av hun hele tiden skal vifte så med armene og se forførerisk når hun snakker inn i kamerat. Nå er det vel produksjonen som bestemmer hvilken spørsmål hun skal stille, men snakk om å dra ut tiden med en haug med teite spørsmål.

Hvis det har vært vold på hotellet, så burde i de i aller høyeste grad vise det. Det er jo faktisk ikke så mye som skjer der inne. Å hvorfor må Linn drive å bable om Polen? :klo: Makes no sense!

Triana er rimelig forførerisk i kamera ja. Ser ut som hun er på en fotosession med FHM. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...