AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5381 Skrevet 28. mai 2015 Jeg kan godt søke jobb i produksjonen. Da ville jeg gjeninnført: Pandoras med spørsmål Hemmelig oppdrag Skikkelig Mr and Miss Paradise -uten utenforstående jury Tvister Vist mer av spillet og intrigene (og mindre av rommene, trappene, bassenget etc) Jeg ville også sørget for at færre gamle deltagere kom inn igjen. Du hadde passet perfekt til jobben! Kanskje bytte programleder når du først er i gang? Anonymous poster hash: b354e...6ce 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5382 Skrevet 28. mai 2015 Synes dere ikke TV3 bør heve premien snart? 300.000kr har vært premien i alle år. Det er ikke så mye penger, synes det burde vært 500.000kr De burde heller gi 50.000,- hver til oss som har sittet og sett alle episodene i denne gørrkjedelige sesongen og håpet og ventet på litt spenning... Gratulerer Tv3 med den kjedeligste P.H sesongen i historien. Hva var det premien var for? For å ha solt seg, spist, badet og pult i flere måneder uten den minste motstand fra noe hold. Anonymous poster hash: 7a2b2...150 15
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5383 Skrevet 28. mai 2015 Du hadde passet perfekt til jobben! Kanskje bytte programleder når du først er i gang? Anonymous poster hash: b354e...6ce Det kan jeg godt. Vil egentlig ha vekk Vida-Lill og Rasmus også. Hvem kunne passet som programleder? 2
Lady Skrevet 28. mai 2015 #5384 Skrevet 28. mai 2015 De burde heller gi 50.000,- hver til oss som har sittet og sett alle episodene i denne gørrkjedelige sesongen og håpet og ventet på litt spenning... Gratulerer Tv3 med den kjedeligste P.H sesongen i historien.Hva var det premien var for? For å ha solt seg, spist, badet og pult i flere måneder uten den minste motstand fra noe hold. Anonymous poster hash: 7a2b2...150 Haha, ser poenget ditt 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5385 Skrevet 28. mai 2015 Var det forresten bare meg som synes Martine hadde noen grelle sko til kjolen sin i kveld? Kjolen var fin, men de skoene var jo skikkelig klumpete og passet ikke kjolen i det heletatt.. Hadde vært mye finere med pumps av noe slag. Kanskje bare meg som tenker over sånt Anonymous poster hash: 1149f...72f 16
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5386 Skrevet 28. mai 2015 Det kan jeg godt. Vil egentlig ha vekk Vida-Lill og Rasmus også. Hvem kunne passet som programleder? Gunilla Persson, Nils Gunnar Lie eller Lena Dunham.Anonymous poster hash: 6013a...3eb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5387 Skrevet 28. mai 2015 Det kan jeg godt. Vil egentlig ha vekk Vida-Lill og Rasmus også. Hvem kunne passet som programleder? Kanskje Katrine Sørland eller Charlotte Thorstved. Mye er bedre enn Triana som er så klein til tider. Huff.Anonymous poster hash: b354e...6ce
Alex Turner Skrevet 28. mai 2015 #5388 Skrevet 28. mai 2015 Tror vi alle kan konkludere med at det har vært en utrolig tam og skuffende sesong, god natt venner 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5389 Skrevet 28. mai 2015 Gunilla Persson, Nils Gunnar Lie eller Lena Dunham.Anonymous poster hash: 6013a...3eb Haha! Gunilla skulle ha vært der vettu! Da hadde det blitt liv i leiren! Anonymous poster hash: 7a2b2...150 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5390 Skrevet 28. mai 2015 Tror vi alle kan konkludere med at det har vært en utrolig tam og skuffende sesong, god natt venner Natta! Håper på noe bedre neste år. :natti: Anonymous poster hash: 7a2b2...150 1
Alja Skrevet 28. mai 2015 #5391 Skrevet 28. mai 2015 Gunilla Persson, Nils Gunnar Lie eller Lena Dunham.Anonymous poster hash: 6013a...3eb HAHAHAHAHAH GUNILLA PERSSON Da hadde jeg sittet klistret foran skjermen 4
Blablaa Skrevet 28. mai 2015 #5392 Skrevet 28. mai 2015 Oooog selvølgelig vant de. Uff, nei. Kjedeligste sesongen ever!!!!!!!!!!!!!! Brukt en time hver dag for å se på dette i over to mnd Også skjer det nesten ingenting. Jaja, håper prodkusjonen leser dette her, eller noen sender mail 1
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5393 Skrevet 28. mai 2015 Da blir det Gunilla Persson. Jeg ville også hatt færre temauker. 3-4 stk for å skape litt forandring, men langt i fra så mange som i år. Hvis noen har noen idéer er det bare å komme med dem. 7
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5394 Skrevet 28. mai 2015 Oooog selvølgelig vant de. Uff, nei. Kjedeligste sesongen ever!!!!!!!!!!!!!! Brukt en time hver dag for å se på dette i over to mnd Også skjer det nesten ingenting. Jaja, håper prodkusjonen leser dette her, eller noen sender mail Jeg kan for all del sende de en mail, men vi stiller kanskje sterkere om vi er flere? 2
melly666 Skrevet 28. mai 2015 #5395 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Var det forresten bare meg som synes Martine hadde noen grelle sko til kjolen sin i kveld? Kjolen var fin, men de skoene var jo skikkelig klumpete og passet ikke kjolen i det heletatt.. Hadde vært mye finere med pumps av noe slag. Kanskje bare meg som tenker over sånt Anonymous poster hash: 1149f...72f De stygge skoene plaget meg hele finalen Bra det ikke bare var meg. Endret 28. mai 2015 av melly666 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5396 Skrevet 28. mai 2015 Må bare få ut litt steam når det gjelder Audun jeg også. Greit at Kevin var irriterende i går, men han var jo egentlig ikke ekkel med andre enn Sara E, og de er jo frekke med hverandre så akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Skjønner at man kan bli irritert/sint i fylla, men den kvalme holdningen til Audun tar kaka. Følte meg faktisk direkte kvalm da jeg så på det. Minner meg om psychos man ser i thrillere. Fikk meg også til å mimre litt tilbake til Christer. "Ikke se på oss når vi ler ved frokostbordet". Ugh. Over til finalen. SARA! Hvis hun vinner, og dundrer den nydelige gullkula i bakken Life = Complete. Wow, kunne vært mine ord! Anonymous poster hash: 28230...c28 1
Tannkost Skrevet 28. mai 2015 #5397 Skrevet 28. mai 2015 flere som har CF på snapchat og er litt forundret av at han og Elin ikke er på finalefesten??
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5398 Skrevet 28. mai 2015 Årets PH har vært rimelig dårlig, men jeg er veldig fornøyd med vinnerne! Dere som sier at M og P ikke har spilt, har dere egentlig fått med dere hva paradise går ut på? Hele poenget med spillet er å stå sammen med en partner du kan stole på. Sara S har hele sesongen bare vimsa fra partner til partner, fått alle andre til å gjøre drittjobben for seg og i finalen sto hun med noen hun for inntil tre dager siden "hata". For ikke å snakke om Harald, hadde nesten glemt han før han kom inn igjen.. Hva har han ever gjort, good or bad, for å fortjene å vinne? M og P har stått med hverandre lenge, samarbeidet om alt, støttet hverandre, og hvordan kan de ikke ha spilt spillet når de har stått så sterkt og folk likevel ikke har toucha dem? Da må de jo ha gjort noe riktig, ellers hadde det vel vært på "hue og ræva ut" i god gammeldags PH style. Det var de mest verdige som vant i dag, nå er det bare å krysse fingrene for en bedre og mer dramatisk sesong neste år!! Lei av at alle er venner og kommer overens. Kanskje noen herfra skulle søkt jobb i produksjonen? Anonymous poster hash: 1149f...72f Jeg tror ikke du heller har fulgt helt med. 1. Sara S har ikke vimset, hun har mistet partnerne sine fordi andre spillere har sendt dem ut gjennom tvister og fordeler. 2. Har Martine gjort alt selv? Nei. Har Pierre gjort alt selv? Nei. Radarparet har brukt andre like mye som Sara har. 3. Inntil tre dager siden? Nei, de slo seg sammen da Harald kom inn igjen og ble fort et omtrent like sterkt par som P og M. 4. Ikke toucha? Har du glemt at Martine ble sendt ut en gang? Og Pierre har også vært ute en liten tur. Flere har prøvd å få dem ut men nye deltakere har ikke turt og gamle deltakere har ikke hatt så mange sjanser siden P og M har fått mange av fordelene som har blitt delt ut. Pierre og Martine er overhodet ikke mer verdig enn noen andre. Like verdig kanskje men ikke mer. Jeg er drittlei av at kjærestepar alltid skal gå foran andre og være så verdige bare fordi de holder sammen, nusser, susser og puler. Jeg er også lei av å se at TV3 har rasert hele spillet. Jeg håper de fanger opp kritikken og slår til med ekte drama-paradise neste sesong. På tide å gjeninnføre pandoras, hemmelige oppdrag og flere muligheter for spillerne til å spille aktivt selv. Sånn som det er nå jobber produksjonen jo nesten i mot de som vil spille, ved å styre spillet og sende inn utsendte deltakere opp til flere ganger. Hva er vitsen med å ta vanskelige avgjørelser og sjanse på å sende ut motspillere når de likevel kommer inn uka etter? Greit å la noen få en sjanse til men da skal de jobbe for det eller hentes inn av deltakerne, ikke bare sendes rett inn som spøkelse eller andre figurer. Deltakerne i PH er jo ikke lenger spillere, de er jo bare brikker i produksjonens tullespill med regler som endres underveis. Takk for denne gang. Håper neste sesong blir 110% bedre! Ellers er vi nok mange som kommer til å "bære gnag" mot produksjonen og TV3 Anonymous poster hash: ea540...11b 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5399 Skrevet 28. mai 2015 Nå er 1 episoden av PH DANMARK lagt ut på Tv3 play Der er det ordentlig spilling og twister. Ingen som er på badeferie. Denne sesongen har vært så kjedelig selv om jeg er happy med at de vant. Tror ikke jeg gidder å se neste sesong!Anonymous poster hash: b354e...6ce Hvor lenge ligger de ute? Har eksamen på tirsdag, så jeg vil ikke se noe før onsdag/torsdag. Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5400 Skrevet 28. mai 2015 flere som har CF på snapchat og er litt forundret av at han og Elin ikke er på finalefesten?? Keg og reagerte på det.. Er de bitre mon tro?..Anonymous poster hash: 7d940...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå