AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5361 Skrevet 28. mai 2015 Hvorfor sviktet CF og Elin Sara?Anonymous poster hash: 79ba9...212 Jeg syns også dette var utrolig spesielt.Anonymous poster hash: 6013a...3eb 4
#Sunrise Skrevet 28. mai 2015 #5362 Skrevet 28. mai 2015 kjærligheten vant over spillet... HALLO DET ER PARADIS HOTEL!! Pierre skulle knust den kula og ledd Martine opp i trynet mens han sa "hoho, du trudde faktisk jeg hadde følelser for deg! MOHAHAHAHA" 13
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5363 Skrevet 28. mai 2015 "Gi hverandre en klem og vær litt glade da!!" Triana er en klein programleder. Og Martine da "fyyy faaaan!" Gjesp.. Ingen slapp kula? Tror ingen ble overrasket da. Jeg har egentlig ikke noe imot Pierre og Martine, men herre for en kjedelig sesong og noen kjedelige vinnere. Kjæresteparet som bare har ligget med hverandre og ikke gjort noenting annet nesten. Sara og Harald spilte i alle fall godt, hadde heller sett de vinne. Synes forresten også det var rart av Pierre å si at han ville dele pengene med CF og ikke Harald. Anonymous poster hash: 345cf...1b8 9
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5364 Skrevet 28. mai 2015 Herregud for en dritt sesong! Skuffa over CF og Elin! Trodde de kom til å stemme på Sara og Harald. Men jeg var ganske sikker på at det var P og M som vant, for det klippet de viste i går der en står og rister champagneflasken, så la jeg merke til armbåndet, og det armbåndet så jeg på Pierre når de kom inn og satte seg på stolene.. Flinke tv3 er til å spoile vinneren altså... -.- Jeg så det på selve hånden faktisk.Pierre er mørkere enn Harald. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5365 Skrevet 28. mai 2015 Nå er 1 episoden av PH DANMARK lagt ut på Tv3 play Der er det ordentlig spilling og twister. Ingen som er på badeferie. Denne sesongen har vært så kjedelig selv om jeg er happy med at de vant. Tror ikke jeg gidder å se neste sesong! Anonymous poster hash: b354e...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5366 Skrevet 28. mai 2015 Nå angrer jeg på at jeg har sløst så mange timer på paradise hotel. Anonymous poster hash: 5a64d...6ca Samme.. Kjedelig sesong så håpet på en pangfinale men neeida loviedoviesene holdt seg samme. Kjempe søtt par da!!! Det skal de ha - men dårlig tv. Håper virkelig ikke jeg blir like hekta neste sesong for paradise er og blir crapTV Anonymous poster hash: a3286...056 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5367 Skrevet 28. mai 2015 Nå er det krrrrriiiiiig sier Sara haha. Hurra for Pierre og Martine og hurra for kjærligheten! Anonymous poster hash: b3ed7...e1c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5368 Skrevet 28. mai 2015 Nå er 1 episoden av PH DANMARK lagt ut på Tv3 play Der er det ordentlig spilling og twister. Ingen som er på badeferie. Denne sesongen har vært så kjedelig selv om jeg er happy med at de vant. Tror ikke jeg gidder å se neste sesong!Anonymous poster hash: b354e...6ce Er et tekstet på Tv3 Play? Har dårlig hørsel og sliter med å få med meg den norske, i tillegg sliter jeg med å forstå dansk Anonymous poster hash: 38374...514
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5369 Skrevet 28. mai 2015 CF begrunnet det med at de hadde holdt sammen så lenge. Elin syntes bare de var nusselige sammen. Merkelig begrunnelse. Skulle tro det var jakten på kjærligheten. Anonymous poster hash: b354e...6ce 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5370 Skrevet 28. mai 2015 Er et tekstet på Tv3 Play? Har dårlig hørsel og sliter med å få med meg den norske, i tillegg sliter jeg med å forstå dansk Anonymous poster hash: 38374...514 Ja det pleier å være tekstet Anonymous poster hash: b354e...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5371 Skrevet 28. mai 2015 Ja det pleier å være tekstet Anonymous poster hash: b354e...6ce Så bra! Spørs om ikke jeg må gi det en sjanse Anonymous poster hash: 38374...514
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5372 Skrevet 28. mai 2015 "Gi hverandre en klem og vær litt glade da!!" Triana er en klein programleder. Og Martine da "fyyy faaaan!" Gjesp.. Ingen slapp kula? Tror ingen ble overrasket da. Jeg har egentlig ikke noe imot Pierre og Martine, men herre for en kjedelig sesong og noen kjedelige vinnere. Kjæresteparet som bare har ligget med hverandre og ikke gjort noenting annet nesten. Sara og Harald spilte i alle fall godt, hadde heller sett de vinne. Synes forresten også det var rart av Pierre å si at han ville dele pengene med CF og ikke Harald. Anonymous poster hash: 345cf...1b8 Pierre er tydeligvis fortsatt bitter på Harald, selv om Harald snakker aldri så fint om Pierre og deres vennskap. Anonymous poster hash: 6013a...3eb 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5373 Skrevet 28. mai 2015 Merkelig begrunnelse. Skulle tro det var jakten på kjærligheten. Anonymous poster hash: b354e...6ce Er jo nettopp det det har vært også. De som har funnet kjærligheten har vært trygge hele veien, i den forstand at de har vært garantert å få partneren sin inn igjen. Jaggu klarte produksjonen å mikse og trikse så mye på slutten at alle tre "kjæresteparene" også endte i finaleuka. Norske paradise hotel burde virkelig se til den danske og svenske versjonen. Se og lær.Anonymous poster hash: 6013a...3eb 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5374 Skrevet 28. mai 2015 Årets PH har vært rimelig dårlig, men jeg er veldig fornøyd med vinnerne! Dere som sier at M og P ikke har spilt, har dere egentlig fått med dere hva paradise går ut på? Hele poenget med spillet er å stå sammen med en partner du kan stole på. Sara S har hele sesongen bare vimsa fra partner til partner, fått alle andre til å gjøre drittjobben for seg og i finalen sto hun med noen hun for inntil tre dager siden "hata". For ikke å snakke om Harald, hadde nesten glemt han før han kom inn igjen.. Hva har han ever gjort, good or bad, for å fortjene å vinne? M og P har stått med hverandre lenge, samarbeidet om alt, støttet hverandre, og hvordan kan de ikke ha spilt spillet når de har stått så sterkt og folk likevel ikke har toucha dem? Da må de jo ha gjort noe riktig, ellers hadde det vel vært på "hue og ræva ut" i god gammeldags PH style. Det var de mest verdige som vant i dag, nå er det bare å krysse fingrene for en bedre og mer dramatisk sesong neste år!! Lei av at alle er venner og kommer overens. Kanskje noen herfra skulle søkt jobb i produksjonen? Anonymous poster hash: 1149f...72f 13
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5375 Skrevet 28. mai 2015 Jeg lurer på en ting. Triana sa at hvis det ble uavgjort måtte de avlegge nye stemmer, men hva ville poenget med det vært? Juryen ville vel bare gått til de samme? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5376 Skrevet 28. mai 2015 Årets PH har vært rimelig dårlig, men jeg er veldig fornøyd med vinnerne! Dere som sier at M og P ikke har spilt, har dere egentlig fått med dere hva paradise går ut på? Hele poenget med spillet er å stå sammen med en partner du kan stole på. Sara S har hele sesongen bare vimsa fra partner til partner, fått alle andre til å gjøre drittjobben for seg og i finalen sto hun med noen hun for inntil tre dager siden "hata". For ikke å snakke om Harald, hadde nesten glemt han før han kom inn igjen.. Hva har han ever gjort, good or bad, for å fortjene å vinne? M og P har stått med hverandre lenge, samarbeidet om alt, støttet hverandre, og hvordan kan de ikke ha spilt spillet når de har stått så sterkt og folk likevel ikke har toucha dem? Da må de jo ha gjort noe riktig, ellers hadde det vel vært på "hue og ræva ut" i god gammeldags PH style. Det var de mest verdige som vant i dag, nå er det bare å krysse fingrene for en bedre og mer dramatisk sesong neste år!! Lei av at alle er venner og kommer overens. Kanskje noen herfra skulle søkt jobb i produksjonen?Anonymous poster hash: 1149f...72f Er vel nesten ingen av disse partnerbyttene som Sara har valgt selv? Har jo blitt splittet etc hele veien. Hun sa jo selv at hun aldri får ha en partner mer enn en uke, men hun har jo ikke valgt det selv. Anonymous poster hash: 6013a...3eb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5377 Skrevet 28. mai 2015 Jeg lurer på en ting. Triana sa at hvis det ble uavgjort måtte de avlegge nye stemmer, men hva ville poenget med det vært? Juryen ville vel bare gått til de samme? Men da kunne de bare tatt enda en avstemming. Anonymous poster hash: 79ba9...212 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5378 Skrevet 28. mai 2015 Jeg lurer på en ting. Triana sa at hvis det ble uavgjort måtte de avlegge nye stemmer, men hva ville poenget med det vært? Juryen ville vel bare gått til de samme? De vet hvor folk vil gå på forhånd. Altså visste de at Auduns stemme ikke ville blitt avgjørende. Ellers hadde de ikke valgt det som straff (det hadde jo i så fall blitt å straffe Martine og Pierre i stedet).Anonymous poster hash: 6013a...3eb 3
Savannah87 Skrevet 28. mai 2015 #5379 Skrevet 28. mai 2015 Er jo nettopp det det har vært også. De som har funnet kjærligheten har vært trygge hele veien, i den forstand at de har vært garantert å få partneren sin inn igjen. Jaggu klarte produksjonen å mikse og trikse så mye på slutten at alle tre "kjæresteparene" også endte i finaleuka. Norske paradise hotel burde virkelig se til den danske og svenske versjonen. Se og lær.Anonymous poster hash: 6013a...3eb Enig. Synes det var litt kjedelig at juryen satte sammen kjæresteparene i finalen. De kunne jo ha miksa det litt om da. Ville CF og Martine stå sammen, så ville de begge ha slipt kula. Jeg er glad de vant, men kjedelig Pierre ikke ville slippe likevel. 1
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5380 Skrevet 28. mai 2015 Årets PH har vært rimelig dårlig, men jeg er veldig fornøyd med vinnerne! Dere som sier at M og P ikke har spilt, har dere egentlig fått med dere hva paradise går ut på? Hele poenget med spillet er å stå sammen med en partner du kan stole på. Sara S har hele sesongen bare vimsa fra partner til partner, fått alle andre til å gjøre drittjobben for seg og i finalen sto hun med noen hun for inntil tre dager siden "hata". For ikke å snakke om Harald, hadde nesten glemt han før han kom inn igjen.. Hva har han ever gjort, good or bad, for å fortjene å vinne? M og P har stått med hverandre lenge, samarbeidet om alt, støttet hverandre, og hvordan kan de ikke ha spilt spillet når de har stått så sterkt og folk likevel ikke har toucha dem? Da må de jo ha gjort noe riktig, ellers hadde det vel vært på "hue og ræva ut" i god gammeldags PH style. Det var de mest verdige som vant i dag, nå er det bare å krysse fingrene for en bedre og mer dramatisk sesong neste år!! Lei av at alle er venner og kommer overens. Kanskje noen herfra skulle søkt jobb i produksjonen?Anonymous poster hash: 1149f...72f Jeg kan godt søke jobb i produksjonen. Da ville jeg gjeninnført: Pandoras med spørsmål Hemmelig oppdrag Skikkelig Mr and Miss Paradise -uten utenforstående jury Tvister Vist mer av spillet og intrigene (og mindre av rommene, trappene, bassenget etc) Jeg ville også sørget for at færre gamle deltagere kom inn igjen. 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå