Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere ristingen av champagnen har noe sammenheng med vinneren? Kan jo godt være Pierre spretter den for Sara pg Harald liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke til å se finalen i dag. Vil ikke at noen av de som står i finalen vinner.. Kjenner jeg fortsatt er irritert etter gårsdagens episode.. Både pga de som kom til finalen og det klapset Audun kom med. Hvis tv3 mener at det var over streken og fører til straff skulle Martine vært laaaangt borte fra den finalen, hun slo flere ganger og hardere. Ingen unnskyldning, vold er vold, enten det er jente eller gutt. Både Audun og Martine var fulle/påvirket av alkohol også så der nytter det heller ikke å si at den ene var mer beruset... Drittsesong. Anonymous poster hash: b86d9...38c

Ja, det synes jeg også. Martine slo jo mange ganger. Jeg leste en plass at handlingen til Audun ville få konsekvenser i finalen, så kanskje han ikke er med i juryen? Men da burde ihvertfall ikke Martine stått der hun står.

• Liker 2
Skrevet

Har jeg lov å si konsekvensen til Audun når de la det ut på TV3 Play?

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg lov å si konsekvensen til Audun når de la det ut på TV3 Play?

Nei.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes fortsatt at Kevin oppførte seg teit igår.

Først går han og snakker med Sara og snakker piss om Pierre - "Harald har vært hyggeligere mot meg enn Pierre har vært". (uhh, har du ikke spilt med Pierre hele veien og vært kompisen hans?)

Deretter kjefter han i snakkeboksen fordi Pierre og Martine ikke ser ut som vinnere (selv om Harald og Sara sitter der også, og er like stille som P&M).

Deretter kommer han løpende etter Martine, Pierre og Audun når de tydelig er på vei for å snakke (noe han selv gjorde med Sara tidligere på kvelden). Når Audun sier pent til han "vi kan snakke etterpå, nå skal jeg snakke med Pierre" svarer Kevin "jeg skal inn å pisse jeg!" i en frekk tone. Audun spør da pent om han ikke kan bruke toalettet på rommet ved siden av, og Kevin avbryter han midt inni med å si at Audun får gå ned til gamlehjemmet, at han "gir faen i at de skal snakke" for han skal pisse "jævla gamlehjem".

Så stormer han ut fra rommet etter å ha brukt toalettet, overlegent forbi P,M&A - som står der helt forvirret. På dette tidspunktet krangler Audun og Kevin, og Kevin kjefter masse på Audun for at det ikke er stemning på festen, men Audun går fra stedet.

I snakkeboksen sier Kevin "tidligere i dag så ville jeg gi stemmen min til M&P, men etter i kveld har jeg skiftet litt mening. Jeg stemmer kke på noen som sitter og gjesper på en finalefest!" (rett før har han jo sagt at Harald er snillere enn Pierre? Får han bestemt seg eller?)

Så går han ned til der alle sitter, og starter å kjefte på på Elin (som er en av de som faktisk snakker) som har det gøy med Linn. "Elin, ELIN, de står der oppe og prater dritt, og de står der nede og prater dritt, ikke vær en del av det!". (og i snakkeboksen er han like "alle begynner å klikke på hverandre og begynner å kjefte :overrasket: Det er typisk lavklasse!" - men han startet det jo). Jon spør pent "når snakka jeg drit om deg?" - så han har tydeligvis prøvd seg der også.

Når han ikke får mer oppmerksomhet fra de andre deltagerne starter han å angripe Sara E (tilsynelatende uprovosert). Forteller henne at alle ville ha henne ut da hun kom tilbake "så ikke sitt her og vær så jævla tøff i trynet, du må grue deg til å se på TV!". Så krangler han med henne, og starter å synge om at hun er en jævla hore.

Og da bryter Audun inn, og Kevin går fra å være den som slenger dritt til alle, til å bare sitte der som en liten hund og stirre ut i lufta og svare "mhm" spakt, og "å, se der Audun".

Jeg synes Audun oppførte seg dritt også, og jeg synes ikke man skal tåle å bli slått, men på den positive siden sluttet Kevin å oppføre seg som en dritt etter det.

Selv om jeg synes Audun gikk LANGT over streken i går og har hatt en ekkel oppførsel der inne, så var Kevin ufyselig. Nei, han fortjente ikke å bli klappet til. Vold er aldri greit uansett. Men tydelig at Kevin klikket helt i går og alt han hadde innvendig kom ut. Ikke vil han gi Pierre og Martine stemme likevel fordi de ikke kom å smisket med han? Merkelig begrunnelse. :klo: De ville bare kose seg og ikke stresse med å løpe rundt for å smiske etter stemmer.

Audun bør si unnskyld til Kevin og Kevin bør si unnskyld til Sara!

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet

Det alle her har diskutert er utbruddet til Kevin - som er en enkelthendelse. Det er det vi har drevet og diskutert hele tiden. Det var det jeg skrev i innleggene mine, og det var dette du påstod ikke var en enkelthendelse. Anonymous poster hash: d6b99...adf

Okei, men da har jeg vel misforstått hva du mener da. At han bare har klikket en gang er helt sant, det er fordi han har skjult hvor ekkel og falsk han er for de andre. Det er bare seerne som fikk se det, og fikk bekreftet det i går. Se der, nå er vi visst enige da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg synes Audun gikk LANGT over streken i går og har hatt en ekkel oppførsel der inne, så var Kevin ufyselig. Nei, han fortjente ikke å bli klappet til. Vold er aldri greit uansett. Men tydelig at Kevin klikket helt i går og alt han hadde innvendig kom ut. Ikke vil han gi Pierre og Martine stemme likevel fordi de ikke kom å smisket med han? Merkelig begrunnelse. :klo: De ville bare kose seg og stresse med å løpe rundt for å smiske etter stemmer.

Audun bør si unnskyld til Kevin og Kevin bør si unnskyld til Sara!

Dette var jo kvelden før FINALEN. Selvsagt skal de gjenværende deltakerne stresse og sanke stemmer. Dette er ikke en ferie! Det er ikke rart Kevin reagerte på akkurat dette. De skal jo søren meg kjempe for å vinne. Ikke sitte bakoverlent i feriestolen sin og kose seg dagen før finalen.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, men da har jeg vel misforstått hva du mener da. At han bare har klikket en gang er helt sant, det er fordi han har skjult hvor ekkel og falsk han er for de andre. Det er bare seerne som fikk se det, og fikk bekreftet det i går. Se der, nå er vi visst enige da.

Nei, jeg er fortsatt ikke enig med det at han har vært falsk gjennom hele sesongen. Jeg kan forstå at du mener det ut ifra personligheten hans, men jeg synes ikke det. At han er litt pinglete og feig er jeg helt enig i.

Skrevet

Dette var jo kvelden før FINALEN. Selvsagt skal de gjenværende deltakerne stresse og sanke stemmer. Dette er ikke en ferie! Det er ikke rart Kevin reagerte på akkurat dette. De skal jo søren meg kjempe for å vinne. Ikke sitte bakoverlent i feriestolen sin og kose seg dagen før finalen.

Litt sinna eller? :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Gleder vi oss til i kveld da folkens? :)

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt sinna eller? :fnise:

Nei. Jeg uttrykte meningen min. Jeg synes sesongen har vært altfor lite spillfokusert, både fra produksjonen og deltakernes side. At de da på toppen av det hele ikke gidder å utnytte den siste dagen før finalen for å sanke stemmer blir for dumt. Det er en stor pengepremie, og at andre deltakere reagerer på at finalistene ikke gidder å løfte en finger for å prøve å vinne forstår jeg godt. Den eneste som gjorde dette i går var Sara.

• Liker 1
Skrevet

Jaja. Gleder vi oss til i kveld da folkens? :)

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

Veldig! Jeg er sykt spent og aner ikke hvem som vinner. Krysser fingrene for at noen slipper kula :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes fortsatt at Kevin oppførte seg teit igår.

Først går han og snakker med Sara og snakker piss om Pierre - "Harald har vært hyggeligere mot meg enn Pierre har vært". (uhh, har du ikke spilt med Pierre hele veien og vært kompisen hans?)

Deretter kjefter han i snakkeboksen fordi Pierre og Martine ikke ser ut som vinnere (selv om Harald og Sara sitter der også, og er like stille som P&M).

Deretter kommer han løpende etter Martine, Pierre og Audun når de tydelig er på vei for å snakke (noe han selv gjorde med Sara tidligere på kvelden). Når Audun sier pent til han "vi kan snakke etterpå, nå skal jeg snakke med Pierre" svarer Kevin "jeg skal inn å pisse jeg!" i en frekk tone. Audun spør da pent om han ikke kan bruke toalettet på rommet ved siden av, og Kevin avbryter han midt inni med å si at Audun får gå ned til gamlehjemmet, at han "gir faen i at de skal snakke" for han skal pisse "jævla gamlehjem".

Så stormer han ut fra rommet etter å ha brukt toalettet, overlegent forbi P,M&A - som står der helt forvirret. På dette tidspunktet krangler Audun og Kevin, og Kevin kjefter masse på Audun for at det ikke er stemning på festen, men Audun går fra stedet.

I snakkeboksen sier Kevin "tidligere i dag så ville jeg gi stemmen min til M&P, men etter i kveld har jeg skiftet litt mening. Jeg stemmer kke på noen som sitter og gjesper på en finalefest!" (rett før har han jo sagt at Harald er snillere enn Pierre? Får han bestemt seg eller?)

Så går han ned til der alle sitter, og starter å kjefte på på Elin (som er en av de som faktisk snakker) som har det gøy med Linn. "Elin, ELIN, de står der oppe og prater dritt, og de står der nede og prater dritt, ikke vær en del av det!". (og i snakkeboksen er han like "alle begynner å klikke på hverandre og begynner å kjefte :overrasket: Det er typisk lavklasse!" - men han startet det jo). Jon spør pent "når snakka jeg drit om deg?" - så han har tydeligvis prøvd seg der også.

Når han ikke får mer oppmerksomhet fra de andre deltagerne starter han å angripe Sara E (tilsynelatende uprovosert). Forteller henne at alle ville ha henne ut da hun kom tilbake "så ikke sitt her og vær så jævla tøff i trynet, du må grue deg til å se på TV!". Så krangler han med henne, og starter å synge om at hun er en jævla hore.

Og da bryter Audun inn, og Kevin går fra å være den som slenger dritt til alle, til å bare sitte der som en liten hund og stirre ut i lufta og svare "mhm" spakt, og "å, se der Audun".

Jeg synes Audun oppførte seg dritt også, og jeg synes ikke man skal tåle å bli slått, men på den positive siden sluttet Kevin å oppføre seg som en dritt etter det.

Veldig bra oppsummering :)

Anonymous poster hash: b354e...6ce

• Liker 1
Skrevet

Det er også "litt dumt" å sammenligne partnervold med annen truende adferd.

Tror en del mennesker vil være uenig med deg i at vold i nære relasjoner er å foretrekke av de to, bare det ikke skjer hver kveld.

Anonymous poster hash: 3934c...420

Mente så absolutt ikke vold i nære relasjoner. Tenkte mer på slik Martine/Pierre situasjonen, det var jo et engangstilfelle. Blir jeg klapset til av en god venn på fest for en eller annen grunn så hadde ikke jeg blitt like sur på den personen, dersom en annen "fremmed" person kom å gjorde det samme. Forstår du hva jeg mener?

Skrevet

Seriøst, Martine kan ikke vinne. Så hovmodig hun har vært gjennom hele sesongen nå, gidder ikke det triumferende gliset om hun vinner! "Jaja, selvfølgelig, dronninga vinner alltid :)"

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Enig, og derfor kan jeg ikke fordra Martine. Hun er fra drammen og prøver så godt hun kan å både snakke og kle seg som en frogner frue. Det nye bildet av henne med pels boleroen og mørkt hår, vel hadde hun gått sånn på gata i drammen hadde hun blitt spytta på og tuta inn av biler på horejakt. Ikke noe i mot stilen eller noe , men det er veldig tydelig at hun prøver å fremstille seg helt anderledes enn hun er og kommer fra. For 3 år siden var hun en grå guttejente mus som rapa og prompa på bussen og har lagt om stilen og talemåten sin totalt. Og det der "jeg er best, nå er det jeg som regjerer her inne, jeg er jo trossalt dronninga av paradise" ja nesten mere kvalmt enn audun, for audun skjønner man ihvertfall at sier det ironisk.

Anonymous poster hash: a3286...056

Om folk i Drammen er så motbydelige mot folk som pynter seg skjønner jeg godt at hun ønsker en transformasjon fra det hølet.

Anonymous poster hash: 208b4...7f3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Sarah slipper kulen og at hun deler pengene med LINN

Anonymous poster hash: 7e3c8...619

• Liker 5
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg håper Sarah slipper kulen og at hun deler pengene med LINN

Anonymous poster hash: 7e3c8...619

Jeg er bare redd for at Harald slipper først. Han er jo troende til det.

Skrevet

Neii, tror ikke de legger ut episoden på Viaplay idag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...