smalls Skrevet 28. mai 2015 #5201 Skrevet 28. mai 2015 Martine kommer aldri til å slippe. Blir spennende med den løgndetektortesten da. Fikk ikke Pierre spørsmål om han kom til å slippe kula?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5202 Skrevet 28. mai 2015 Løgndetektortest er jo ikke basert på noe særlig vitenskapelig grunn, så jeg synes det alltid er litt teit når det brukes. De fleste løgndetektortester får ikke særlige sikre resultater, spesielt når det kommer til så useriøse programmer som dette. Jaja, det er nok bare jeg som er litt sær på det... Anonymous poster hash: d6b99...adf 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5203 Skrevet 28. mai 2015 Løgndetektortest er jo ikke basert på noe særlig vitenskapelig grunn, så jeg synes det alltid er litt teit når det brukes. De fleste løgndetektortester får ikke særlige sikre resultater, spesielt når det kommer til så useriøse programmer som dette. Jaja, det er nok bare jeg som er litt sær på det... Anonymous poster hash: d6b99...adf Tenkte akkurat det samme. Utrolig teit. Og dessverre tror (altfor) mange at det løgndetektoren sier - det MÅ være sant. grrrrAnonymous poster hash: 6013a...3eb 2
Nanami Skrevet 28. mai 2015 #5204 Skrevet 28. mai 2015 Tenkte akkurat det samme. Utrolig teit. Og dessverre tror (altfor) mange at det løgndetektoren sier - det MÅ være sant. grrrrAnonymous poster hash: 6013a...3eb Jammen det er jo det som er gøy. Kanskje det skaper litt usikkerhet og drama blant deltagerne. Moro moro
Andreas_B Skrevet 28. mai 2015 #5205 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Jammen det er jo det som er gøy. Kanskje det skaper litt usikkerhet og drama blant deltagerne. Moro moro Det er ingen som fortjener å bli klappet til. Synes det er litt sykt av deg å mene at det er greit å bruke vold på andre. Jeg er enig med deg at Kevin var irriterende og oppførte seg barnslig, men da kan man si ifra og snakke til han på en voksen måte. Ikke ty til vold. Endret 28. mai 2015 av Andreas_B 5
Alethia Skrevet 28. mai 2015 #5206 Skrevet 28. mai 2015 Jeg vet! Audun tror jo han er kongen på haugen og har rett til å snakke til folk som han vil! Er det noen som tror de er bedre enn alle andre, er det f**n meg Audun og ikke Martine! Håper han bare blir glemt etter PH, og vil ingen bryr seg om han. Tror ikke det tar så lang tid før han blir glemt egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5207 Skrevet 28. mai 2015 Var det hele slaget? Herregud. Jeg synes alt før slaget var verre, at han holdt ham i ansiktet og lente seg over ham. Drittsekkoppførsel! Syntes hele sitasjonen var verre enn Martine/Pierre nettopp pga det, at Audun var så truende og lente seg over og var generelt kjip, og det tror jeg Pierre og Kevin også vil være enige om. Anonymous poster hash: e6286...7db 3
Alethia Skrevet 28. mai 2015 #5208 Skrevet 28. mai 2015 Det er forskjell på å forstå noens handlinger og kanskje innrømme egne "feil" og det å faktisk være pro-vold. Hvis jeg skal sette det jævlig på spissen: Jeg har forståelse for at et mobbeoffer dreper mobberen, betyr jo absolutt ikke at jeg aksepterer handlingen.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5209 Skrevet 28. mai 2015 Syns det blir litt dumt å sammenllgne Pierre-Martine situasjonen med Audun-Kevin situasjonen. Det er helt annen type situasjon og forholdene mellom personene er også veldig annerledes. Hadde en jeg ikke kjenner veldig godt kommet og ravet over meg hadde jeg følt meg truet og ubekvem. Men dersom en god venn, partner hadde slått til meg så hadde jeg hatt større toleranse for det, så lenge det ikke skjer flere kvelder på rad. Det er også "litt dumt" å sammenligne partnervold med annen truende adferd. Tror en del mennesker vil være uenig med deg i at vold i nære relasjoner er å foretrekke av de to, bare det ikke skjer hver kveld. Anonymous poster hash: 3934c...420 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5210 Skrevet 28. mai 2015 Det er forskjell på å forstå noens handlinger og kanskje innrømme egne "feil" og det å faktisk være pro-vold. Hvis jeg skal sette det jævlig på spissen: Jeg har forståelse for at et mobbeoffer dreper mobberen, betyr jo absolutt ikke at jeg aksepterer handlingen. Kevin har jo aldri mobbet noen! Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 3
eleahsophie Skrevet 28. mai 2015 #5211 Skrevet 28. mai 2015 Synes ærlig det er teit av Paradise å klippe til og vise at Pierre rister den champagnen!!!
Nanami Skrevet 28. mai 2015 #5212 Skrevet 28. mai 2015 Det er forskjell på å forstå noens handlinger og kanskje innrømme egne "feil" og det å faktisk være pro-vold. Hvis jeg skal sette det jævlig på spissen: Jeg har forståelse for at et mobbeoffer dreper mobberen, betyr jo absolutt ikke at jeg aksepterer handlingen. Finally! Det er bare det jeg har prøvd å få frem, men da var jeg tydeligvis en voldelig person og støttet vold mot andre. Men det gjør jeg jo absolutt ikke. Ok, så fortell når Kevin har oppført seg på samme måte som han gjorde på festen i går? jeg fikk kun med meg at han var stygg i munnen mot Sara E og ingen andre. Jeg sa at han bare har klikket en gang. Men jeg kan vel umulig ha vært den eneste som har sett hvor falsk han har vært gjennom hver eneste episode? Han later som han er en fjorten år gammel jente til noen, for å så løpe og sladre til de andre. Han har unngått å tatt valg, og når han har gjort det så skylder han på de andre. Han virker for meg som et utrolig falskt menneske, og gårsdagen var bare handlingen som bekreftet alle tanker jeg allerede hadde om han. Jeg var heller ikke den eneste her i stua som reagerte på det. Ikke at vi er et særlig stort eller representativt utvalg, men vi kan umulig være de eneste. 3
melly666 Skrevet 28. mai 2015 #5213 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Jeg synes fortsatt at Kevin oppførte seg teit igår. Først går han og snakker med Sara og snakker piss om Pierre - "Harald har vært hyggeligere mot meg enn Pierre har vært". (uhh, har du ikke spilt med Pierre hele veien og vært kompisen hans?) Deretter kjefter han i snakkeboksen fordi Pierre og Martine ikke ser ut som vinnere (selv om Harald og Sara sitter der også, og er like stille som P&M). Deretter kommer han løpende etter Martine, Pierre og Audun når de tydelig er på vei for å snakke (noe han selv gjorde med Sara tidligere på kvelden). Når Audun sier pent til han "vi kan snakke etterpå, nå skal jeg snakke med Pierre" svarer Kevin "jeg skal inn å pisse jeg!" i en frekk tone. Audun spør da pent om han ikke kan bruke toalettet på rommet ved siden av, og Kevin avbryter han midt inni med å si at Audun får gå ned til gamlehjemmet, at han "gir faen i at de skal snakke" for han skal pisse "jævla gamlehjem". Så stormer han ut fra rommet etter å ha brukt toalettet, overlegent forbi P,M&A - som står der helt forvirret. På dette tidspunktet krangler Audun og Kevin, og Kevin kjefter masse på Audun for at det ikke er stemning på festen, men Audun går fra stedet. I snakkeboksen sier Kevin "tidligere i dag så ville jeg gi stemmen min til M&P, men etter i kveld har jeg skiftet litt mening. Jeg stemmer kke på noen som sitter og gjesper på en finalefest!" (rett før har han jo sagt at Harald er snillere enn Pierre? Får han bestemt seg eller?) Så går han ned til der alle sitter, og starter å kjefte på på Elin (som er en av de som faktisk snakker) som har det gøy med Linn. "Elin, ELIN, de står der oppe og prater dritt, og de står der nede og prater dritt, ikke vær en del av det!". (og i snakkeboksen er han like "alle begynner å klikke på hverandre og begynner å kjefte Det er typisk lavklasse!" - men han startet det jo). Jon spør pent "når snakka jeg drit om deg?" - så han har tydeligvis prøvd seg der også. Når han ikke får mer oppmerksomhet fra de andre deltagerne starter han å angripe Sara E (tilsynelatende uprovosert). Forteller henne at alle ville ha henne ut da hun kom tilbake "så ikke sitt her og vær så jævla tøff i trynet, du må grue deg til å se på TV!". Så krangler han med henne, og starter å synge om at hun er en jævla hore. Og da bryter Audun inn, og Kevin går fra å være den som slenger dritt til alle, til å bare sitte der som en liten hund og stirre ut i lufta og svare "mhm" spakt, og "å, se der Audun". Jeg synes Audun oppførte seg dritt også, og jeg synes ikke man skal tåle å bli slått, men på den positive siden sluttet Kevin å oppføre seg som en dritt etter det. Endret 28. mai 2015 av melly666 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5214 Skrevet 28. mai 2015 Finally! Det er bare det jeg har prøvd å få frem, men da var jeg tydeligvis en voldelig person og støttet vold mot andre. Men det gjør jeg jo absolutt ikke. Jeg sa at han bare har klikket en gang. Men jeg kan vel umulig ha vært den eneste som har sett hvor falsk han har vært gjennom hver eneste episode? Han later som han er en fjorten år gammel jente til noen, for å så løpe og sladre til de andre. Han har unngått å tatt valg, og når han har gjort det så skylder han på de andre. Han virker for meg som et utrolig falskt menneske, og gårsdagen var bare handlingen som bekreftet alle tanker jeg allerede hadde om han. Jeg var heller ikke den eneste her i stua som reagerte på det. Ikke at vi er et særlig stort eller representativt utvalg, men vi kan umulig være de eneste. Så det betyr at han har mobbet noen? Hvem er det han har mobbet egentlig? Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 2
Alethia Skrevet 28. mai 2015 #5215 Skrevet 28. mai 2015 Kevin har jo aldri mobbet noen! Anonymous poster hash: 5a64d...6ca Vet ikke om du misforsto innlegget mitt, eller bare svarte på feil post?
Savannah87 Skrevet 28. mai 2015 #5216 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Finally! Det er bare det jeg har prøvd å få frem, men da var jeg tydeligvis en voldelig person og støttet vold mot andre. Men det gjør jeg jo absolutt ikke. Jeg sa at han bare har klikket en gang. Men jeg kan vel umulig ha vært den eneste som har sett hvor falsk han har vært gjennom hver eneste episode? Han later som han er en fjorten år gammel jente til noen, for å så løpe og sladre til de andre. Han har unngått å tatt valg, og når han har gjort det så skylder han på de andre. Han virker for meg som et utrolig falskt menneske, og gårsdagen var bare handlingen som bekreftet alle tanker jeg allerede hadde om han. Jeg var heller ikke den eneste her i stua som reagerte på det. Ikke at vi er et særlig stort eller representativt utvalg, men vi kan umulig være de eneste. Jeg er litt enig. Kevin har vært en utrolig feig deltaker. Gir alle andre skylden og lemper over alt av ansvaret til andre, Da han sender ut Sara E, sier han at han bestemte seg etter han hadde snakket med gutta. Han visste veldig godt han hadde alle i ryggen uansett. Samme med Pierre. Han gjorde det kun for at han hadde de andre sin støtte (utenom Martine sin da) Måtten han høvlet over Sara E på var smakløst. Det var ikke rart hun reiste seg opp av sofaen og kjeftet han ut da. Hadde nok gjort det samme. Endret 28. mai 2015 av Savannah87 1
Gjest marizz Skrevet 28. mai 2015 #5218 Skrevet 28. mai 2015 Er jeg den eneste som har mistet interessen helt? Virker som mange her er veldig engasjerte, men jeg klarer faktisk ikke å bry meg mer. De to siste episodene har jeg ikke sett på engang, bare hørt i tilfelle det skjer noe spennende Kjenner jeg er drittlei av både deltakerene og produksjonen nå
Gjest marizz Skrevet 28. mai 2015 #5219 Skrevet 28. mai 2015 Nå vil jeg egentlig bare at Sara vinner selvom jeg ikke har holdt med henne. Hun har vært der siden starten av og jeg synes oppriktig hun fortjener det
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5220 Skrevet 28. mai 2015 Kommer ikke til å se finalen i dag. Vil ikke at noen av de som står i finalen vinner.. Kjenner jeg fortsatt er irritert etter gårsdagens episode.. Både pga de som kom til finalen og det klapset Audun kom med. Hvis tv3 mener at det var over streken og fører til straff skulle Martine vært laaaangt borte fra den finalen, hun slo flere ganger og hardere. Ingen unnskyldning, vold er vold, enten det er jente eller gutt. Både Audun og Martine var fulle/påvirket av alkohol også så der nytter det heller ikke å si at den ene var mer beruset... Drittsesong. Anonymous poster hash: b86d9...38c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå