#Sunrise Skrevet 27. mai 2015 #5141 Skrevet 27. mai 2015 http://www.seher.no/kjendis/tv3-viste-usensurert-sex-79531- Det er veldig ille og det kan få konsekvenser for meg senere. Jeg jobber på et sykehjem og snakker med pårørende hele tiden, sier en opprørt Martine til Seoghør.no. kanskje noe hun burde tenkt på litt før 5
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5142 Skrevet 27. mai 2015 når da? I starten viste de vinneren på armbåndet hans.
Birdo Skrevet 27. mai 2015 #5143 Skrevet 27. mai 2015 I starten viste de vinneren på armbåndet hans. Det er jo ikke nødvendigvis vinneren da.. Og om det så er det, så er dette faktisk en spoiler-fri tråd 11
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5144 Skrevet 27. mai 2015 Det er jo ikke nødvendigvis vinneren da.. Og om det så er det, så er dette faktisk en spoiler-fri tråd Og det er ikke spoiler da det ble vist på tv Og de som da vil finne ut hvem dette er må jo selv sjekke på klipp om hvem som har dette armbåndet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5145 Skrevet 27. mai 2015 Det er jo ikke nødvendigvis vinneren da.. Og om det så er det, så er dette faktisk en spoiler-fri tråd Alt som er vist på TV er da lov til å poste her. En skjermdump av kveldens episode er ikke spoiling. Men vi får håpe dette ikke er av vinneren. Anonymous poster hash: d6b99...adf
melly666 Skrevet 27. mai 2015 #5146 Skrevet 27. mai 2015 http://www.seher.no/kjendis/tv3-viste-usensurert-sex-79531- Det er veldig ille og det kan få konsekvenser for meg senere. Jeg jobber på et sykehjem og snakker med pårørende hele tiden, sier en opprørt Martine til Seoghør.no. kanskje noe hun burde tenkt på litt før Er ikke så lett å være Martine. Hun gikk fra å være den som aldri skal ha sex på TV, til å være den som blir vist "puppeløs" hele tiden (i dusjen osv.) og nå er kjønnsorganet hennes lekket også (ikke at man kan se noe) 3
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5147 Skrevet 27. mai 2015 Alt som er vist på TV er da lov til å poste her. En skjermdump av kveldens episode er ikke spoiling. Men vi får håpe dette ikke er av vinneren. Anonymous poster hash: d6b99...adf Kan jo være taperen måtte sprette champisen for vinneren da :D
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5148 Skrevet 27. mai 2015 Er ikke så lett å være Martine. Hun gikk fra å være den som aldri skal ha sex på TV, til å være den som blir vist "puppeløs" hele tiden (i dusjen osv.) og nå er kjønnsorganet hennes lekket også (ikke at man kan se noe) Eneste synlige er jo litt av penisen til Pierre og rumpen til Martine.
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2015 #5149 Skrevet 27. mai 2015 http://www.seher.no/kjendis/tv3-viste-usensurert-sex-79531- Det er veldig ille og det kan få konsekvenser for meg senere. Jeg jobber på et sykehjem og snakker med pårørende hele tiden, sier en opprørt Martine til Seoghør.no. kanskje noe hun burde tenkt på litt før Hun tror tydeligvis at den feilplasserte sommerfuglen er dråpen som skal til for at de pårørende synes hun er lite egnet til jobben. Dersom de mangler respekt for henne har de nok mistet den for lenge siden, lenge før de fikk se rumpa hennes. 11
Lulu21 Skrevet 28. mai 2015 #5150 Skrevet 28. mai 2015 Hvem tror Audun at han er? For en ufyselig taper. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5151 Skrevet 28. mai 2015 Det var egentlig ikke klapsen jeg reagerte mest på, men den ufordragelige oppførselen hans før. Flaks for Audun at Kevin klarer å beherske seg. Kevin kunne ha banket Lordetittelen ut av ham, lett! Anonymous poster hash: 8b31f...1d0 Skulle ønske han gjorde det! Ser for meg Kevin som et lett bytte og "ta" siden han alltid er søt og hyggelig. Tviler på at hverken kjeftsmella eller Audun hadde turt å gjort dette mot en av de andre guttene. Dette var dessuten kun maktspill fra Audun sin side, for å hevde seg. Fryktelig til kvalmsekk! Anonymous poster hash: 28230...c28 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5152 Skrevet 28. mai 2015 Hva mente Audun med: "du er fra Stavanger, du er PT"? Anonymous poster hash: 8979d...d62 Han mente det som nedverdigende, "nå snakker du med lorden fra oslo som ikke trenger å jobbe" Anonymous poster hash: a3286...056 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5153 Skrevet 28. mai 2015 Funny at Kevin ble så underdannig når Audud ga han "tilsnakk" andre gangen. Kjenner jeg blir provosert.. Satt og ventet på at han skulle gjøre noe, men han bare satt der og akseptere å bli laget bolletryne på.. Kevin = Feigeste deltaker jeg har sett på reality EVER! I dag var det vondt å se hvordan Audun oppførte seg. Greit Kevin overreagerte med sin oppførsel først fordi han var så sykt gira på fest , skjønner at det var nedtur når det ikke ble take off party og det var det han hadde gleda seg til og sikkert hadde kjempe høye forventninger, og utblåsningen hans var jo åpenbart bare fordi han var full. Var jo ikke noe sammenheng i det han sa. Men Audun, som klyper han i ansiktet først en gang, og så senere nede i loungen og ber han se opp på han og si unnskyld som en liten hund - nei skikkelig kvalmt! Ble ikke så forbausa over hvor pinglete han klapsa , for Audun er jo en pingle som sikkert aldri har forsvart seg selv fysisk. Han er typen til å løpe å bestikke dørvaktene for å kaste ut noen om han opplever ubehageligheter på et utested fremfor å konfrontere ubehageligetene og stå opp for seg selv - men ble sykt forbausa over at Kevin ikke reiste seg opp å fløy på han etter klapset, eller egentlig lenge før klapset, og at John bare sa helt rolig og hyggelig i nesten fleipete tone "Neimen Audun koffor gjor du det dæær daaa" , John som nordlending burde hvertfall brukt blodet sitt til å sette han ufordragelige kaksa på plass og tvunget Audun i bakken til å ligge der å titte opp å si unnskyld til folk sjøl. Anonymous poster hash: a3286...056 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5154 Skrevet 28. mai 2015 Håper virkelig ikke Martine og Pierre vinner!!! Anonymous poster hash: 28230...c28 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2015 #5155 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Kevin er en personlig trener som bare kan ta to armhevinger etter hverandre. Endret 28. mai 2015 av Evilposelos 1
jatti Skrevet 28. mai 2015 #5156 Skrevet 28. mai 2015 Syns det blir litt dumt å sammenllgne Pierre-Martine situasjonen med Audun-Kevin situasjonen. Det er helt annen type situasjon og forholdene mellom personene er også veldig annerledes. Hadde en jeg ikke kjenner veldig godt kommet og ravet over meg hadde jeg følt meg truet og ubekvem. Men dersom en god venn, partner hadde slått til meg så hadde jeg hatt større toleranse for det, så lenge det ikke skjer flere kvelder på rad. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5157 Skrevet 28. mai 2015 Syns det var skikkelig klein oppførsel av Audun, men Kevin har vist en gang for alle hvilken bitch han er.Anonymous poster hash: ee2f8...833 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5158 Skrevet 28. mai 2015 Alt som er vist på TV er da lov til å poste her. En skjermdump av kveldens episode er ikke spoiling. Men vi får håpe dette ikke er av vinneren. Anonymous poster hash: d6b99...adf Tror det er enkelte her inne som ikke kan definisjonen på hva spoiling betyr. Det må jo være lov å resonere, og tenke høyt i denne tråden her. Uansett er det ikke seernes feil om det er produksjonen som eventuelt spoiler. Anonymous poster hash: 5fca8...6f2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5159 Skrevet 28. mai 2015 I starten viste de vinneren på armbåndet hans. Det der kan jo like gjerne være fra den champagnen de åpnet i dag på festen. Anonymous poster hash: b95b2...b60 2
eleahsophie Skrevet 28. mai 2015 #5160 Skrevet 28. mai 2015 Det der kan jo like gjerne være fra den champagnen de åpnet i dag på festen. Anonymous poster hash: b95b2...b60 Nei, for i bakgrunnen var det to gutter. En av dem var Kevin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå