Tjuagutten Skrevet 27. mai 2015 #5121 Skrevet 27. mai 2015 Dette burde være passende for femi-Kevin å gjøre, og bare gått: 2
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5122 Skrevet 27. mai 2015 Hvis Audun mister stemmeretten får P&M fire av åtte stemmer om de er heldig, men jeg tviler på at John stemmer dem, så da vinner Sara og Harald.
melly666 Skrevet 27. mai 2015 #5123 Skrevet 27. mai 2015 Ingen andre enn meg som reagerte på Kevin's oppførsel i kveld? Han viste en HELT ny side av seg selv. "Jet setter" og "gamlehjem". Han virker som en ordentlig klyse, som egentlig er ganske falsk. Han ser jo ned på slike mennesker, det sa han selv. Bekrefter at jeg den siste tiden har mistenkt han for å være falsk. Når det gjelder Auduns "slag", så er dette ikke i nærheten av Martines. Hun slo for det første flere ganger, OG hun slo hardere. Auduns slag var så vidt noe hold i, mens Martine derimot. Pierre sa jo; "AU! Det gjorde vondt!" Hallo, PH Hotell 2015! Kjønnsdiskriminering. Eller sitter alle i produksjonen som små vestlige feminister og tenker, "ja, ja, en kvinne som slår gjør jo ingen skade..." eh..Anonymous poster hash: 6db12...0a4 Jeg er helt enig med deg. Kevin oppførte seg skikkelig provoserende, og jeg synes det er mer forstålig at Audun slo etter å ha hatt Kevin i ansiktet sitt rett før, enn at Martine slo når Pierre kom for å trøste henne. Hvis han syntes festen var så kjedelig kunne han vel fått den igang selv? Ikke starte å kjefte og være ufordragelig mot alle og enhver. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5124 Skrevet 27. mai 2015 "-Det er selvfølgelig ikke lov til å slå noen eller klappe til noen.Det er også produksjonen som bestemmer når baren skal stenges, og den var faktisk stengt før hendelsen mellom Kevin og Audun, sier hun til Side2." Jaha, ja.... Nå KAN det hende at TV3 grep inn da Martine klappet til Pierre, men det vet vi jo ikke. Hun fikk hvertfall ingen sanksjoner tror jeg. Ikke har det blitt skrevet om i media heller, annet enn at Martine har gruet seg til å se episoden. Anonymous poster hash: d6b99...adf 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5125 Skrevet 27. mai 2015 Greit nok at det var dårlig oppførsel av Audun, men det lille klapset på kinnet der er da INGENTING i forhold de de slagene med flathanda Martine ga Pierre! Hvis Audun skal ha straff for dette, så burde Martine få den straffen at hun mistet finaleplassen. Hvis straffen skal være tilpasset graden av vold, mener jeg. Audun var drittsekk nå, men tenk f.eks på C.F da han knuste en stol, kastet ting i veggen så de knustes og skjelte ut Elin. Det var nok til å framkalle frykt hos henne, det vedder jeg på. Og de to var alene i rommet. Kevin satt tross alt i et rom sammen med en haug andre. Så hvis han skal ha straff for oppførselen generelt, så burde jo C.F blitt straffet og. Jeg har ikke noe imot Kevin, men han var ikke akkurat "gamle, snille, blide Kevin" i dag. Jeg kan ikke annet enn å lure på om han ikke har spilt et spill for galleriet med å være så engleaktig og OVERhyggelig som han har vært før. Men nå er finalesjansen gått i vasken likevel, så da er det av med maska.. Anonymous poster hash: 7a2b2...150 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5126 Skrevet 27. mai 2015 Plutselig kom Mr. Hyden ut av Kevin-skapet og bød på stor underholdning, synd det skulle ta så lang tid før denne pussige karakteren presenterte seg. Og Audun stakkars klarte å surkle seg enda dypere ned i grunnslammet med sin megalomane idiotoppførsel. Anonymous poster hash: c3be5...d87 4
Gjest iGirl Skrevet 27. mai 2015 #5127 Skrevet 27. mai 2015 Synes det var forfriskende å se Kevin klikke litt jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5128 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er helt enig med deg. Kevin oppførte seg skikkelig provoserende, og jeg synes det er mer forstålig at Audun slo etter å ha hatt Kevin i ansiktet sitt rett før, enn at Martine slo når Pierre kom for å trøste henne. Hvis han syntes festen var så kjedelig kunne han vel fått den igang selv? Ikke starte å kjefte og være ufordragelig mot alle og enhver. Kevin uttrykte jo bare misnøye over festen, ikke Audun. Det var Audun som tok det så personlig. Kevin prøvde jo da å oppklare, på en litt irritert måte, at han synes at festen var som et gamlehjem, men at han elsker han (Audun). Kevin var jo ikke særlig ufin mot Audun. Så nei, jeg kan faktisk ikke se hvorfor det er forståelig at Audun klappet til Kevin. Jeg er enig i at det Kevin sa til Sara E var over streken, men de har jo en historie for seg selv. Er det en person der inne Kevin misliker er det Sara E, og i kveld rant begeret over. Sara E var uansett like stor del i diskusjonen som det Kevin var, selv om det muligens var Kevin som provoserte henne (usikker på hvem som startet). Anonymous poster hash: d6b99...adf 10
Lady Skrevet 27. mai 2015 #5129 Skrevet 27. mai 2015 HVA er det Audun tror han er ?!?! Den "lord" tittelen kan han bare stikke opp i ræva. Herregud, Audun er den største vitsen ever. Wannabe Scott Didisck. Æsj. Han kommer sikkert ikke fra en ressurssterk familie engang. En som faktisk kommer fra en pengesterk familie har ikke behov for å strebe noe så jævlig. 12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5130 Skrevet 27. mai 2015 Greit nok at det var dårlig oppførsel av Audun, men det lille klapset på kinnet der er da INGENTING i forhold de de slagene med flathanda Martine ga Pierre! Hvis Audun skal ha straff for dette, så burde Martine få den straffen at hun mistet finaleplassen. Hvis straffen skal være tilpasset graden av vold, mener jeg. Audun var drittsekk nå, men tenk f.eks på C.F da han knuste en stol, kastet ting i veggen så de knustes og skjelte ut Elin. Det var nok til å framkalle frykt hos henne, det vedder jeg på. Og de to var alene i rommet. Kevin satt tross alt i et rom sammen med en haug andre. Så hvis han skal ha straff for oppførselen generelt, så burde jo C.F blitt straffet og. Jeg har ikke noe imot Kevin, men han var ikke akkurat "gamle, snille, blide Kevin" i dag. Jeg kan ikke annet enn å lure på om han ikke har spilt et spill for galleriet med å være så engleaktig og OVERhyggelig som han har vært før. Men nå er finalesjansen gått i vasken likevel, så da er det av med maska.. Anonymous poster hash: 7a2b2...150 Jeg synes det er kjedelig at dere spekulerer i/trekker disse slutningene basert på én kveld der han gikk litt av skaftet. Jeg synes han gikk langt over streken i dag, men dette her var jo bare et enkelttilfelle. Jeg synes Kevin virker som en ordentlig real fyr for det meste, men i dag rant begeret over. Det er synd og absolutt ikke greit, men jeg synes ikke dette definerer han som person. Anonymous poster hash: d6b99...adf 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5131 Skrevet 27. mai 2015 Dette burde være passende for femi-Kevin å gjøre, og bare gått: Sier du som er så "mandig" at du ser paradise hotel og kommenterer det på kvinneguiden Vedder på at Kevin er sterkere enn deg. Anonymous poster hash: 8b31f...1d0 1
#Sunrise Skrevet 27. mai 2015 #5132 Skrevet 27. mai 2015 jeg har fortsatt litt orgasme følelse etter at Harald slapp kula forran Linn i går :D det var så deilig å se :D 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5133 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er helt enig med deg. Kevin oppførte seg skikkelig provoserende, og jeg synes det er mer forstålig at Audun slo etter å ha hatt Kevin i ansiktet sitt rett før, enn at Martine slo når Pierre kom for å trøste henne.Hvis han syntes festen var så kjedelig kunne han vel fått den igang selv? Ikke starte å kjefte og være ufordragelig mot alle og enhver. Enig. Skjønner ikke hvorfor Kevin klikka sånn pga at festen var kjedelig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han blir sur for at Martine og Pierre ikke kom og snakket med han/tagg etter stemmen hans. Synes det er fint at de har en kveld hvor de bare koser seg (selv om det oftel er stemmesanking på siste fest), de får jo mer enn nok tid til å forsvare seg i morgen. Og det han sa om at han hang med "jetset folk" hjemme, men sånn er det ikke her.. Altså, come on. Kevin ødela seg selv i kveldens episode ass. Anonymous poster hash: 1149f...72f 5
bruker_K Skrevet 27. mai 2015 #5134 Skrevet 27. mai 2015 selv om kevin var provoserende, synes jeg Audun var mye verre. Snakket til Kevin som et lite barn, og smikker han etterpå. Synes faktisk det var ubehagelig å se på. Kan fint tålle å se en krangel, men det der var for meg Audun som skulle vise at han var sjef. Kvalmende. Viser bare at magefølelsen min har hatt rett hele tiden på Audun. Håper jeg slipper å se han mer på tv.. og håper hans stemme går over til det motsatte av det han stemmer 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5135 Skrevet 27. mai 2015 Jeg synes det er litt kjedelig om det ikke skjer noen omrokkering i morgen. Nå er det enkelt å telle opp stemmene. Skal den eneste spenninger i morgen være om Sara eller Harald slipper kulen? Anonymous poster hash: 297a0...4d4 1
Tjuagutten Skrevet 27. mai 2015 #5136 Skrevet 27. mai 2015 Sier du som er så "mandig" at du ser paradise hotel og kommenterer det på kvinneguiden Vedder på at Kevin er sterkere enn deg. Anonymous poster hash: 8b31f...1d0 hehe
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5137 Skrevet 27. mai 2015 Jeg synes det er litt kjedelig om det ikke skjer noen omrokkering i morgen. Nå er det enkelt å telle opp stemmene. Skal den eneste spenninger i morgen være om Sara eller Harald slipper kulen? Anonymous poster hash: 297a0...4d4 Etter en så lang snorkfest som årets paradise har vært, så kan de seff ikke ødelegge med en spennende finale ;PAnonymous poster hash: 6013a...3eb
Knekt1 Skrevet 27. mai 2015 #5138 Skrevet 27. mai 2015 Kevin er bare en PT fra Stavanger, og har derfor ikke rett til å snakke til meg. Hilsen Audun Yrke: Absolutt ingenting Hjemsted: Metropolen Averøy 22
eleahsophie Skrevet 27. mai 2015 #5139 Skrevet 27. mai 2015 Jeg synes det er litt kjedelig om det ikke skjer noen omrokkering i morgen. Nå er det enkelt å telle opp stemmene. Skal den eneste spenninger i morgen være om Sara eller Harald slipper kulen? Anonymous poster hash: 297a0...4d4 Dagens klipping var latterlig. Den viste hvem som vant.. 1
#Sunrise Skrevet 27. mai 2015 #5140 Skrevet 27. mai 2015 Dagens klipping var latterlig. Den viste hvem som vant.. når da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå