Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funny at Kevin ble så underdannig når Audud ga han "tilsnakk" andre gangen. Kjenner jeg blir provosert.. Satt og ventet på at han skulle gjøre noe, men han bare satt der og akseptere å bli laget bolletryne på.. Kevin = Feigeste deltaker jeg har sett på reality EVER!

For meg virket det som Kevin var på gråten, og det var derfor han bare svarte med lyse "mmm" i stedet for å snakke skikkelig. Tror han var veldig lei seg for at kvelden ble sånn og at han krangla med flere.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj fyfaen for en ekkel fyr audun er, jeg blir kvalm. Greit nok å prøve å roe ned situasjonen, men måten han gjorde det på tok virkelig kaka! latterlig! Hadde jeg vært Kevin der, så hadde det klikka for meg. Respekt går begge veier!!!

Anonymous poster hash: 43988...6cf

• Liker 6
Skrevet

229 brukere leser :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud jeg henger etter :skratte:

Jeg er på episode 24! Trur du jeg klarer å komme meg til "dagens episode" innen Torsdag? :skratte:

Anonymous poster hash: 41d06...dae
AnonymBruker
Skrevet

Og Sara er jo helt på trynet! Hun burde få et sinnemestringskurs. Hun klikker jo i vinkel hele tiden. Stå sånn å skrike folk opp i trynet og true med bank osv!

Anonymous poster hash: b95b2...b60

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men ja, herregud for en kjedelig sesong, det er så sykt lagt opp til at Pierre skal vinne, er dritt lei hele gutten!

edit: er jo ikke hans feil da, men.

Endret av Blablaa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gud jeg henger etter :skratte:

Jeg er på episode 24! Trur du jeg klarer å komme meg til "dagens episode" innen Torsdag? :skratte:

Du vil klare det akkurat hvis du ser i ett.

Anonymous poster hash: 79ba9...212

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HVIS Pierre slipper kulen vedder jeg på at det er et spill for galleriet, og at han deler summen med M. på utsiden. Føler jeg har hørt noe snakk om det. Vet ikke om det var dem, men for leeeenge siden snakket noen litt useriøst om "jeg slipper kulen for tv's skyld også deler vi": Mye mulig det var P og M.

Hvis han faktisk tar alle selv, er det ganske rart at de er sammen i dag.

Veldig skuffet over parene, hadde håpet juryen hadde baller til å omrokkere litt og skape en spennende finale.

Og slaget til A. var ingenting ift M. som slo P. gjentatte ganger, hardt!

Anonymous poster hash: c9073...a96
  • Liker 3
Skrevet

Wææ så et bilde av Martine der hun lå nede og hadde tydelig tatt restylane. Synes hun var penere før med blondt hår.

Men altså, tror jeg aldri har opplevd at 4! jurymedlemmer kan sjekke inn igjen og folk blir byttet ut hele tiden. Det er jo vanlig at bare en kan få komme inn igjen av juryen. Har man sjekket ut, så har man sjekket ut tenker nå jeg. Blir for dumt å sende inn folk hele tiden. Jeg nekter å tro det var 7000 som meldte seg på i år siden det har vært så få nye som sjekker inn.

Blir CF og Martine partnere, så tror jeg de vinner hele greia.

jo det var 7000 som meldte seg på :) med det var Vida Lill og Rasmus som var desp etter å komme med, så dem hadde 6985 av søknadene :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men ja, herregud for en kjedelig sesong, det er så sykt lagt opp til at Pierre skal vinne, er dritt lei hele gutten!

edit: er jo ikke hans feil da, men.

Men kuken hans så jo veldig god og saftig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Karoline var favoritten min der inne, og jeg like ikke Victoria noe særlig jeg heller. :fnise: Men jeg husker alle guttene var all over henne.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Hæ? All over Victoria? Var det ikke hun som ble så forelsket i kim (?) og han bare brukte henne?:P

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

AnonymBruker
Skrevet

hersketeknikk og mobbing er det audun driver med!

Anonymous poster hash: da82e...2ab
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Og Sara er jo helt på trynet! Hun burde få et sinnemestringskurs. Hun klikker jo i vinkel hele tiden. Stå sånn å skrike folk opp i trynet og true med bank osv!

Anonymous poster hash: b95b2...b60

Digger henne, jeg! Godt å se noen stå opp for seg selv når de blir slengt dritt til. De fleste, inkl. meg selv, ville gått på rommet og grått, dersom de fikk høre at "alle misliker deg og vil ha deg ut".

• Liker 19
Skrevet

For meg virket det som Kevin var på gråten, og det var derfor han bare svarte med lyse "mmm" i stedet for å snakke skikkelig. Tror han var veldig lei seg for at kvelden ble sånn og at han krangla med flere.

Jo, skjønner godt om han ble sjokket, for Audun sin ovenifra- og ned- holdning er fullstendig latterlig, men det er normalt å reagere når noen stikker henda opp i trynet på deg som Audun gjorde uansett..

Audun viste igjen sin ekte personlighet, og skjønner meget godt at han trenger "livvakter" til å passe på han i sitt vanlige liv.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du vil klare det akkurat hvis du ser i ett.

Har kjøretime i morgen så må sove litt + jeg skal på teater på Torsdags kvelden.

Så om jeg holder meg unna dagbladet, tv2, VG og se&Hør, og denne tråden så kan jeg komme meg i mål og se finalen på Fredag eller Lørdag. Uten at jeg leser hvem som vinner. Se og hør spoiler ALT, har ikke lest noe som helst om PH på se&her eller her.

Er usikker på hvilken nettavis som kan røpe det.. så får bare holde meg unna alt :fnise:

Skrevet

Audun sa jo i snakkeboksen "jeg måtte sette han på plass" Stakkars Kevin :( Satt der som en liten guttunge som hadde gjort noe galt. Eneste jeg fikk med meg var at Kevin klaget på at folk var kjedelige og gjespet. Audun hadde NULL rett til å snakke sånn til Kevin! :nei:

• Liker 10
Skrevet

Digger henne, jeg! Godt å se noen stå opp for seg selv når de blir slengt dritt til. De fleste, inkl. meg selv, ville gått på rommet og grått, dersom de fikk høre at "alle misliker deg og vil ha deg ut".

Enig. Sara redda jo faktisk ræva hans da han sto i fare. Synes det var unødvendig å si "ingen liker deg og alle ble sure da du kom tilbake"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

....Var det seriøst slaget til Audun? Det var jo ikke en brøkdel av Martines slag mot Pierre?

Helt latterlig at Martine får gå fritt når Audun blir straffet for det der. Begge burde fått straff.

Jeg er helt enig med deg. Jeg synes ikke ikke noen av delene var OK, men når det gjelder kun slaget var Martines slag desidert verre enn Audun sitt. Jeg synes likevel at Auduns oppførsel var mye styggere enn Martine sin. Audun var direkte motbydelig i kveld. Han sitter der på sin høye hest med sin ovenfra og ned-holdning og bruk av hersketeknikk. Drive og snakke til Kevin på den måten? Utrolig ekkel oppførsel. Også det han sier i snakkeboksen også? Fy søren...

Jeg er for øvrig LITT skuffet over at dette var den store voldsepisoden. Jeg hadde sett for meg en knytteneve. Uansett, dersom Audun får straff for dette burde selvsagt også Martine ha fått. Jeg lurer på hvordan de forklarer dette...

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt og venta på tidenes knyttneve i kveld jeg, også var "voldsepisoden" at Audun bitchslappa Kevin?! HERREGUD, Martine hadde jo fortjent like mye straff som Audun jo!! Jeg synes det er helt latterlig av tv3 faktisk, har hele veien vært heeelt sikker på at denne vodsepisoden var alvorlig jeg.. Første gang jeg leste om den, så sa TV3s pressekontakt at de ikke visste om de skulle vise den til og med, men kan ikke skjønne hva som var problemet med å vise det lille fiket der?! Jaja, var jo i og for seg bra det ikke var alvorlig da. Men virkelig ikke noe TV3 kunne ha anmeldt, lol.

Håper håper håper Martine og Pierre vinner, og at en/begge slipper kula. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk heier på Sara? Hun har jo bare overlatt all drittjobben til alle andre, og når hun selv har hatt makt har hun jo ikke turt å bruke den på noen viktige... For ikke å snakke om den "krigen" hun snakket om som aldri kom da! Nei, Sara har vært kjedelig underholdning på pærra i år. Blir gøy med løgndetektortest da!

Anonymous poster hash: 1149f...72f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre enn meg som reagerte på Kevin's oppførsel i kveld? Han viste en HELT ny side av seg selv. "Jet setter" og "gamlehjem". Han virker som en ordentlig klyse, som egentlig er ganske falsk. Han ser jo ned på slike mennesker, det sa han selv.

Bekrefter at jeg den siste tiden har mistenkt han for å være falsk.

Når det gjelder Auduns "slag", så er dette ikke i nærheten av Martines. Hun slo for det første flere ganger, OG hun slo hardere. Auduns slag var så vidt noe hold i, mens Martine derimot. Pierre sa jo; "AU! Det gjorde vondt!"

Hallo, PH Hotell 2015! Kjønnsdiskriminering. Eller sitter alle i produksjonen som små vestlige feminister og tenker, "ja, ja, en kvinne som slår gjør jo ingen skade..."

eh..

Anonymous poster hash: 6db12...0a4
  • Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...