AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #321 Skrevet 12. mars 2015 Synes det er så rart at det er så mange som skal dra så innmari tidlig.. føler de bruker masse tid på å presentere en haug folk, også forsvinner halvparten iløpet av få dager og ingen rekker å få noen relasjoner med noen av dem (hverken de andre deltakerene eller seerne). Anonymous poster hash: e6286...7db Ja, jeg er enig. Jeg føler produksjonen prøver så hardt å lage en kjempebra start, men jeg synes det bare blir altfor mye. Det er jo ikke spennende at mange anonyme mennesker går ut. Anonymous poster hash: d6b99...adf 1
super-s Skrevet 12. mars 2015 #322 Skrevet 12. mars 2015 (endret) http://pixabay.com/static/uploads/photo/2014/04/05/09/11/elf-314146_640.jpg Bildet i linken ligner på svensken, bare med annet hår! Edit: glem det, bildet kom ikke opp. Endret 12. mars 2015 av super-s
super-s Skrevet 12. mars 2015 #324 Skrevet 12. mars 2015 Når kommer episodene ut på viaplay? Så noen skrev at de kommer ut samtidig som det går på tv den første uken..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #325 Skrevet 12. mars 2015 Trist at Grimdalen Jr gikk ut, hadde håpet Harald skulle fordufte, han er bare kjedelig og irriterende. Håper det kommer inn en skikkelig slange snart til å lage faenskap (som er det på ekte og ikke bare påtatt som hos Kevin.)Anonymous poster hash: 208b4...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #326 Skrevet 12. mars 2015 Kevin virker bare veldig tilgjort eller hva jeg skal si. Det virker som skuespill. Han må ut!Anonymous poster hash: b354e...6ce 1
smalls Skrevet 12. mars 2015 #327 Skrevet 12. mars 2015 Kevin ser jo helt psyko ut i trynet. Han skremmer meg faktisk. Men hva er greia med å sende ut så mange da? Blir bare tåpelig. Jeg håper så inderlig Fredrik kommer inn igjen. Gjerne med en makt. Helt ok at Jonas røyk. Han var kjedelig. Jeg liker Sara veldig godt. Hun fremstår smart i forhold til mange av de andre. Virker som en snill og kul jente. Emilie derimot virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen akkurat. Kjemper med nebb og klør for å beholde Kevin Skal de ikke ha Pandoras med spørsmål i år heller?! Det er jo gøy når de griller hverandre, 5
Alethia Skrevet 12. mars 2015 #328 Skrevet 12. mars 2015 Bare jeg som ble irritert da Mathias (?) fikk fredning? Skulle gått til Knut Tror kanskje Mathias kan komme til å bli lurt over på det hvite laget. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #329 Skrevet 12. mars 2015 Bare jeg som ble irritert da Mathias (?) fikk fredning? Skulle gått til Knut Tror kanskje Mathias kan komme til å bli lurt over på det hvite laget. Nå er jo mathias den eneste av de svarte som gjør en innsats for å snakke med alle på hotellet og lage god stemning da. Jack sparrow sitter jo bare å "observerer", kanskje han faktisk må gjøre en innsats for få bli. Anonymous poster hash: 5d9d5...691 3
smalls Skrevet 12. mars 2015 #330 Skrevet 12. mars 2015 Nå er jo mathias den eneste av de svarte som gjør en innsats for å snakke med alle på hotellet og lage god stemning da. Jack sparrow sitter jo bare å "observerer", kanskje han faktisk må gjøre en innsats for få bli.Anonymous poster hash: 5d9d5...691 Enig. Kan ikke få alt i hendene. Mathias gjør en innsats og Chris? sier han ikke gidder å smiske, men kanskje lurt å ta en liten prat med Sara uansett.
Alethia Skrevet 12. mars 2015 #331 Skrevet 12. mars 2015 Nå er jo mathias den eneste av de svarte som gjør en innsats for å snakke med alle på hotellet og lage god stemning da. Jack sparrow sitter jo bare å "observerer", kanskje han faktisk må gjøre en innsats for få bli.Anonymous poster hash: 5d9d5...691 Enig at han fortjener plassen mer enn Knut, men er bare så sykt gira på å få en av de sleske gutta ut at jeg som seer gjerne ville "ofret" Mathias 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #332 Skrevet 12. mars 2015 Skjønner ikke at de faktisk legger opp til mobbing ved å skape sånne lag, der de faktisk retter fokus mot at den ene gjengen (hvit) er bedre og kulere, mens den svarte liksom skal være taperne. Da han ene sa rett ut at "det er lenge jeg har kjent på følelsen av å være taper. Sist må ha vært ungdomsskolen, trodde jeg var ferdig med å føle det sånn" - da fikk jeg faktisk litt vondt i magen. Synes folk at det er greit at de faktisk LEGGER OPP til sånt??? De burde jo ha lært etter Mariell ble så stygt behandlet forrige sesong... Anonymous poster hash: bf8f5...b09 16
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #333 Skrevet 12. mars 2015 Enig at han fortjener plassen mer enn Knut, men er bare så sykt gira på å få en av de sleske gutta ut at jeg som seer gjerne ville "ofret" Mathias Har på følelsen av at Mathias kommer til å lage litt drama med valget sitt. (krysser fingrene) Tror heller at Knut ville tatt en "trygg" partner så en av de som ingen bryr seg om ville ryket ut. Anonymous poster hash: 5d9d5...691
smalls Skrevet 12. mars 2015 #334 Skrevet 12. mars 2015 Håper Mathias bruker fredningen sin på å få ut Harald eller Kevin. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #335 Skrevet 12. mars 2015 Skjønner ikke at de faktisk legger opp til mobbing ved å skape sånne lag, der de faktisk retter fokus mot at den ene gjengen (hvit) er bedre og kulere, mens den svarte liksom skal være taperne. Da han ene sa rett ut at "det er lenge jeg har kjent på følelsen av å være taper. Sist må ha vært ungdomsskolen, trodde jeg var ferdig med å føle det sånn" - da fikk jeg faktisk litt vondt i magen. Synes folk at det er greit at de faktisk LEGGER OPP til sånt??? De burde jo ha lært etter Mariell ble så stygt behandlet forrige sesong... Anonymous poster hash: bf8f5...b09 Enig. Blir så high school dette her. De legger jo opp til mobbing med dette tullete opplegget. The cool kids mot the outsiders liksom. Anonymous poster hash: b354e...6ce 1
Alethia Skrevet 12. mars 2015 #336 Skrevet 12. mars 2015 Har på følelsen av at Mathias kommer til å lage litt drama med valget sitt. (krysser fingrene) Tror heller at Knut ville tatt en "trygg" partner så en av de som ingen bryr seg om ville ryket ut. Anonymous poster hash: 5d9d5...691 Håper du har rett. Det eneste jeg vil er at de på det hvite laget skal føle seg skikkelig utrygge.
Alethia Skrevet 12. mars 2015 #337 Skrevet 12. mars 2015 Enig. Blir så high school dette her. De legger jo opp til mobbing med dette tullete opplegget. The cool kids mot the outsiders liksom. Anonymous poster hash: b354e...6ce Sant. Hvis jeg hadde møtt noen på de svarte laget på byen, så tror jeg faktisk at jeg hadde opplevd de som "cool kids". Så de passer jo uansett ikke i den "kleine" taperrollen heller. Det er bare at de andre tar så sinnsyykt stor plass 1
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2015 #338 Skrevet 12. mars 2015 Syns PH Norge burde lære av PH Sverige og Danmark. Men det var sånn opplegg i fjor også i PH Sverige at det kom inn 5 "kjekke" gutter så måtte jentene velge hvem de ville stå med eller noe.. Og de valgte nesten alle de "kjekke". Men det var ikke sånn de "kjekke" mot de andre tror jeg der... De kom godt overrens. Tror gutta på PH norge ikke har fulgt med i timen når det kommer til hvordan man skal behandle andre mennesker osv. Men disse som er med i PH Norge er alltid så jævla ekstreme og høye på seg selv i motsetning til Sverige og Danmark syns jeg. Er vel noe sånt der og, men PH Norge syns jeg er ekstreme på å velge ut sånne ekle, slemme klysegutter som tror de er guds gave..
Savannah87 Skrevet 12. mars 2015 #339 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Syns PH Norge burde lære av PH Sverige og Danmark. Men det var sånn opplegg i fjor også i PH Sverige at det kom inn 5 "kjekke" gutter så måtte jentene velge hvem de ville stå med eller noe.. Og de valgte nesten alle de "kjekke". Men det var ikke sånn de "kjekke" mot de andre tror jeg der... De kom godt overrens. Tror gutta på PH norge ikke har fulgt med i timen når det kommer til hvordan man skal behandle andre mennesker osv. Men disse som er med i PH Norge er alltid så jævla ekstreme og høye på seg selv i motsetning til Sverige og Danmark syns jeg. Er vel noe sånt der og, men PH Norge syns jeg er ekstreme på å velge ut sånne ekle, slemme klysegutter som tror de er guds gave.. Kunne ikke ha vært mer enig! De på PH Sverige og Danmark er da virkelig ikke så høye på seg selv og snørrvalper. Det er jo noen, men i PH Norge er det jo helt ekstremt! Husker godt en twist i uke 1 i ph DK. Sesong 5 var det vel. 5 jenter og 5 gutter sjekker inn, så sjekker det inn den hunken (Gleager. Hot as hell!) Som har rotet med alle jentene. De må bestemme om de vil beholde han eller ikke. De beholder han og de andre gutta var sjalue. Morsom twist Eller i sesong 6. 5 jenter og 5 gutter sjekker inn. 5 sterke spillere fra tidligere sesonger sjekker inn av begge kjønn. DRAMA! Endret 12. mars 2015 av Savannah87 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #340 Skrevet 12. mars 2015 Er så LEI av at Emilie gnæler om Kevin hele jævla tida. Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå