Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror også audun er der. Når åpner de kaka?

Anonymous poster hash: 33259...fa9

Kaka? (Sorry, er litt fjern noen ganger :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper Fredrik er i kaka og har en makt :)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Er ikke det denne uka da? Jeg syns det er litt rart hvis de forhåndsviser klipp fra mange uker fram i tid liksom, så om ikke denne uka, så må det jo være neste?

Kaka? (Sorry, er litt fjern noen ganger :P )

Har du noen gang sett en sånn strippekake, sånn svææær som ofte inneholder en stripper? En sånn "kake" er det snakk om :P

Alle er litt fjern av og til :fnise: haha

Skrevet

Er ikke det denne uka da? Jeg syns det er litt rart hvis de forhåndsviser klipp fra mange uker fram i tid liksom, så om ikke denne uka, så må det jo være neste?

Har du noen gang sett en sånn strippekake, sånn svææær som ofte inneholder en stripper? En sånn "kake" er det snakk om :P

Alle er litt fjern av og til :fnise: haha

Åja, sånn ja! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er min teori:

* TV3 lurer oss alle sammen ved å be det hvite laget om og spille (skuespill) sånn som i fjor, bare at i år får ikke noen vite det. Altså, det er litt for absurd at det hvite laget er så inkompetente som de er...

* Lord Sørseth er i kaka (han har vært vekk en stund, og var på premierefesten)

Ikke vet jeg, men det hvite laget er så sinnssykt idioter. De har faktisk potensialet til å være kjekke (noen av dem), men personligheten gjør dem rett og slett stygge! Styggere enn få, når det skal sies. Jeg hadde aldri rørt noen av de gutta der... ÆSJ

HVIS LORDEN ER I KAKA HOPPER JEG AV GLEDE! Da kommer jeg til å se på hver dag :fnise: Tror dere virkelig det kan være han? Håper det! Hvis ikke håper jeg det er Fredrik. Elendig at den mest attraktive og coole duden ryker med en gang..

Anonymous poster hash: bf8f5...b09

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

kommer først programmet 22.30 på viaplay også?

Anonymous poster hash: da82e...2ab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Audun må velge lag og det laget han velger får en makt eller noe. Det er garantert noen i den kaka og fyren med masken. Spennende!

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Skrevet

kommer først programmet 22.30 på viaplay også?

Anonymous poster hash: da82e...2ab

De forhåndsviser ikke den 1. uka mener jeg å ha lest.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har funnet recaps ala jazzgeir og fiselin fra årets sesong?

Gjest Gurgemeie
Skrevet (endret)

HVIS LORDEN ER I KAKA HOPPER JEG AV GLEDE! Da kommer jeg til å se på hver dag :fnise: Tror dere virkelig det kan være han? Håper det! Hvis ikke håper jeg det er Fredrik. Elendig at den mest attraktive og coole duden ryker med en gang..

Ja, men Kristian René kom inn på den måten en gang (og han var relativt kjent av førårets PH-seere). Så ja, det er faktisk en sjanse for at Audun kommer inn igjen! Forøvrig så tror jeg det handler om at han er PR-kåt, men også kanskje fordi TV3 har tilbudt han en lukrativ avtale for å bli med (han var jo genial!)

MEN, hvis det viser seg at det er KR som kommer inn, da klikker det for meg... han er jo faktisk nok PR-kåt til å gjøre det.

Jeg tror enten Audun, Fredrik eller KR! Håper Audun! :D

Edit; eventuelt har de fått med Lord Sørseth ved å vise bilder av årets jenter. Kan jo ikke akkurat si at han var så veldig fascinert av jentene i fjor, så kanskje årets jenter var mer innbydende for han? Jeg vet ikke, men håååper det er sånn! Det er liksom for mange tilfeldigheter til at det ikke stemmer!

Endret av Gurgemeie
Skrevet (endret)

Det kan da ikke være Kristian Renè! Han er oppbrukt nå :fnise:

Endret av Savannah87
  • Liker 4
Skrevet

Ja, plis vær Audun! Og hvis så, så må han for guds skyld ikke ta de hvite sin side, han er altfor kul for dem.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, plis vær Audun! Og hvis så, så må han for guds skyld ikke ta de hvite sin side, han er altfor kul for dem.

Både Audun og Pierre har lagt ut bilde av hverandre på Insta, så kommer han inn er det god mulighet for at han velger de hvite og kommer godt overens med nettopp Pierre :(

Anonymous poster hash: 82e1f...0c5

Gjest Linaria
Skrevet

Når legges det ut på tv3 play? Jeg har ikke TV, og må planlegge hvor lenge jeg kan studere i kveld før guilty pleasure setter i gang igjen :D

Skrevet

Det legges ut 2230, samtidig som det begynner på tv :)

Det gjelder visst kun den første uken, og siste uken mener jeg å ha lest.

AnonymBruker
Skrevet

Første uken + hver torsdag (parserimoni) og finaleuken blir ikke lagt ut som forhåndsvisning.

Anonymous poster hash: c37ab...132

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Både Audun og Pierre har lagt ut bilde av hverandre på Insta, så kommer han inn er det god mulighet for at han velger de hvite og kommer godt overens med nettopp Pierre :(

Anonymous poster hash: 82e1f...0c5

Ikke nødvendigvis!

Det er mange som har hatt sine disputter inne på hotellet som ender opp som relativt gode venner på utsiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første uken + hver torsdag (parserimoni) og finaleuken blir ikke lagt ut som forhåndsvisning.

Anonymous poster hash: c37ab...132

Så mandag, tirsdag og onsdag kommer henholdsvis ut søndag, mandag og tirsdag? (rekkefølgen, altså - mandagens episode kommer på søndagen osv).

Anonymous poster hash: 65a7a...602

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men Kristian René kom inn på den måten en gang (og han var relativt kjent av førårets PH-seere). Så ja, det er faktisk en sjanse for at Audun kommer inn igjen! Forøvrig så tror jeg det handler om at han er PR-kåt, men også kanskje fordi TV3 har tilbudt han en lukrativ avtale for å bli med (han var jo genial!)

MEN, hvis det viser seg at det er KR som kommer inn, da klikker det for meg... han er jo faktisk nok PR-kåt til å gjøre det.

Jeg tror enten Audun, Fredrik eller KR! Håper Audun! :D

Edit; eventuelt har de fått med Lord Sørseth ved å vise bilder av årets jenter. Kan jo ikke akkurat si at han var så veldig fascinert av jentene i fjor, så kanskje årets jenter var mer innbydende for han? Jeg vet ikke, men håååper det er sånn! Det er liksom for mange tilfeldigheter til at det ikke stemmer!

Men hva slags tilfeldigheter snakker vi om?? Vil så gjerne at det skal være han! Hva er det som tilsier at det faktisk kan være han? Det at han var på premierefesten, eller er det enda mer som kan tyde på det? :vetikke:

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Men hva slags tilfeldigheter snakker vi om?? Vil så gjerne at det skal være han! Hva er det som tilsier at det faktisk kan være han? Det at han var på premierefesten, eller er det enda mer som kan tyde på det? :vetikke:

Som nevnt tidligere (av både andre og meg selv) så har lorden vært ute av landet. Hvor vet ingen, men man kan jo spekulere. Så var det jo premierefesten, da. Magne (fra 2013) var på premierefesten i fjor uten å ha vært med, men allikevel så vil jeg fortsatt ikke tro at lorden drar på premierefest med mindre han faktisk var med! For han fikk jo endel trøbbel i fjor, og ville vel ikke vært velkommen sånn uten videre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...