Tannkost Skrevet 28. mai 2015 #5401 Skrevet 28. mai 2015 Keg og reagerte på det.. Er de bitre mon tro?..Anonymous poster hash: 7d940...791 Bra jeg ikke er den eneste, haha! Kan begynne å lure...
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5402 Skrevet 28. mai 2015 Hvor lenge ligger de ute? Har eksamen på tirsdag, så jeg vil ikke se noe før onsdag/torsdag. Anonymous poster hash: d6b99...adf Alle episodene mener jeg har pleid å ligge ute i hvert fall gjennom hele sesongen.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5403 Skrevet 28. mai 2015 Synes dere ikke TV3 bør heve premien snart? 300.000kr har vært premien i alle år. Det er ikke så mye penger, synes det burde vært 500.000kr Hvertfall med tanke på alle millionene (minst 100 millioner?) de tjener på seere. Programledern og produksjonen får jo sikkert fem ganger så mye betalt som vinnerne. Har lyst på en sånn programleder jobb som Triana *misunnelig* Anonymous poster hash: a3286...056 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5404 Skrevet 28. mai 2015 Men jeg lurer virkelig på hvorfor Pandoras, hemmelige oppdrag (Linn sitt teller ikke), ordentlig og separat Mr. og Ms. Paradise-konkurranse etc. har blitt borte. Det er jo dette som er noe av det beste med Paradise. Og temauke HVER uke er ikke særlig gøy. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de tror det er så himla gøy med gjenbruk av deltakerne. Vi vil ha NYE deltakere. I dag var alle finalistene deltakere som kom inn første dagen. Alle har også vært ute en gang. Jeg er bare lykkelig over at Isabell aldri dukket opp igjen. Det var vel det eneste positive med sesongen. Anonymous poster hash: d6b99...adf 20
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5405 Skrevet 28. mai 2015 Alle episodene mener jeg har pleid å ligge ute i hvert fall gjennom hele sesongen. Supert! Takk. Da får jeg bare prøve å holde meg unna til eksamen er ferdig. :D Gleder meg til å se. Det er alltid så mye bedre enn den norske. Anonymous poster hash: d6b99...adf
#Sunrise Skrevet 28. mai 2015 #5406 Skrevet 28. mai 2015 Synes dere ikke TV3 bør heve premien snart? 300.000kr har vært premien i alle år. Det er ikke så mye penger, synes det burde vært 500.000kr 150 000 hver om dem ikke slepper kula, og 500 000 om en slepper kula 2
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5407 Skrevet 28. mai 2015 Men jeg lurer virkelig på hvorfor Pandoras, hemmelige oppdrag (Linn sitt teller ikke), ordentlig og separat Mr. og Ms. Paradise-konkurranse etc. har blitt borte. Det er jo dette som er noe av det beste med Paradise. Og temauke HVER uke er ikke særlig gøy. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de tror det er så himla gøy med gjenbruk av deltakerne. Vi vil ha NYE deltakere. I dag var alle finalistene deltakere som kom inn første dagen. Alle har også vært ute en gang. Jeg er bare lykkelig over at Isabell aldri dukket opp igjen. Det var vel det eneste positive med sesongen. Anonymous poster hash: d6b99...adf Jeg har jo lovet å søke jobb i produksjonen for å endre på alt dette. En siste ting: Jeg ville spoilet mindre, og jeg ville i hvert fall ikke spoilet vinnerne slik TV3 klarte i år. 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5408 Skrevet 28. mai 2015 150 000 hver om dem ikke slepper kula, og 500 000 om en slepper kula Ja! Det er så gørrkjedelig når ingen av de vil slippe kulen. Også så kjedelig at det var TRE kjærestepar i semifinalen. Hva er dette her for noe? Åpenbart at det ikke vil skje noe særlig drama de påfølgende episodene. Anonymous poster hash: d6b99...adf 4
bruker_K Skrevet 28. mai 2015 #5409 Skrevet 28. mai 2015 de har vel nok folk som melder seg på, så de har vel ikke behov for å øke premien..
Lady Skrevet 28. mai 2015 #5410 Skrevet 28. mai 2015 Hvertfall med tanke på alle millionene (minst 100 millioner?) de tjener på seere. Programledern og produksjonen får jo sikkert fem ganger så mye betalt som vinnerne. Har lyst på en sånn programleder jobb som Triana *misunnelig* Anonymous poster hash: a3286...056 Sikkert ! Synes faktisk 300.000 er latterlig lite. Hvertfall når man deler det, så blir det bare 150.000.. 1
Lady Skrevet 28. mai 2015 #5411 Skrevet 28. mai 2015 150 000 hver om dem ikke slepper kula, og 500 000 om en slepper kula Haha, da skal det godt gjøre å ikke slippe kula 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5412 Skrevet 28. mai 2015 Jeg tror ikke du heller har fulgt helt med. 1. Sara S har ikke vimset, hun har mistet partnerne sine fordi andre spillere har sendt dem ut gjennom tvister og fordeler. 2. Har Martine gjort alt selv? Nei. Har Pierre gjort alt selv? Nei. Radarparet har brukt andre like mye som Sara har. 3. Inntil tre dager siden? Nei, de slo seg sammen da Harald kom inn igjen og ble fort et omtrent like sterkt par som P og M. 4. Ikke toucha? Har du glemt at Martine ble sendt ut en gang? Og Pierre har også vært ute en liten tur. Flere har prøvd å få dem ut men nye deltakere har ikke turt og gamle deltakere har ikke hatt så mange sjanser siden P og M har fått mange av fordelene som har blitt delt ut. Pierre og Martine er overhodet ikke mer verdig enn noen andre. Like verdig kanskje men ikke mer. Jeg er drittlei av at kjærestepar alltid skal gå foran andre og være så verdige bare fordi de holder sammen, nusser, susser og puler. Jeg er også lei av å se at TV3 har rasert hele spillet. Jeg håper de fanger opp kritikken og slår til med ekte drama-paradise neste sesong. På tide å gjeninnføre pandoras, hemmelige oppdrag og flere muligheter for spillerne til å spille aktivt selv. Sånn som det er nå jobber produksjonen jo nesten i mot de som vil spille, ved å styre spillet og sende inn utsendte deltakere opp til flere ganger. Hva er vitsen med å ta vanskelige avgjørelser og sjanse på å sende ut motspillere når de likevel kommer inn uka etter? Greit å la noen få en sjanse til men da skal de jobbe for det eller hentes inn av deltakerne, ikke bare sendes rett inn som spøkelse eller andre figurer. Deltakerne i PH er jo ikke lenger spillere, de er jo bare brikker i produksjonens tullespill med regler som endres underveis. Takk for denne gang. Håper neste sesong blir 110% bedre! Ellers er vi nok mange som kommer til å "bære gnag" mot produksjonen og TV3 Anonymous poster hash: ea540...11b Veldig mange gode poeng her. Det er jo ikke rart at deltagerne ikke tør å spille hardt, når de vet den de stemmer ut kommer inn igjen med en gang. Alt de da har oppnådd er å gjøre seg upopulære. Spesielt de sterke parene, som seff er "kjæresteparene", er lite vits å forsøke å sende ut. Produksjonen vil ha dem på hotellet (fordi det er jo superspennende å se disse laken-scenene..) så de er garantert å komme inn igjen. Og det produksjonen gjorde mot Christer var fullstendig ufyselig. Nei, tv3, det er ikke dette vi vil ha. Jeg har sett hele sesongen fordi jeg har tenkt at så dårlig som dette er, så må det jo ta seg opp på slutten. Tenkte vi i det minste ville få en bra finaleuke og finale. Men nei! Føler meg nesten lurt ;PAnonymous poster hash: 6013a...3eb 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5413 Skrevet 28. mai 2015 Skjønner ikke helt hvorfor CF stilte seg bak P og M. Skjønner heller ikke hvorfor P ville dele pengene med CF om han skulle slippe kula, hadde ikke fått inntrykk av at de var SÅ gode venner, og trodde uansett at CF var bedre venn med Sara. Jaja.. Har ingenting imot Pierre og Martine og unner dem å vinne, men jeg synes det er kjipt at produksjonen har styrt spillet såpass mye. De har favorisert P og M fra begynnelsen av og gjort alt de kunne for at de to skulle få fordeler. Det har blitt veldig gjennomsiktig og rart. Liker det bedre når deltakerne får spille slik at ting blir litt mer uforutsigbart. Som andre sier, det har også vært utrolig få nye deltakere gjennom sesongen. Synes det er kjipt at de bare sender folk inn igjen. Det burde egentlig være noe som skjer ytterst sjeldent, hvis ikke betyr jo liksom ingenting noe. Håper på en bedre sesong neste år. Anonymous poster hash: 7a08f...c58 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5414 Skrevet 28. mai 2015 Ja! Det er så gørrkjedelig når ingen av de vil slippe kulen. Også så kjedelig at det var TRE kjærestepar i semifinalen. Hva er dette her for noe? Åpenbart at det ikke vil skje noe særlig drama de påfølgende episodene. Anonymous poster hash: d6b99...adf Nettopp. Seerne vil ha drama. Og når de styrer det slik at kun kjærestepar står igjen, så er det jo gitt at det ikke blir drama. Snakk om å legge opp til å gjøre avslutningen mest mulig kjedelig.Anonymous poster hash: 6013a...3eb 2
Frk.K Skrevet 28. mai 2015 #5415 Skrevet 28. mai 2015 Synes ikke P og M fortjente det jeg, for å være helt ærlig. 15
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5416 Skrevet 28. mai 2015 KJEDELIG. Det er ordet som beskriver denne sesongen best. Anonymous poster hash: c9073...a96 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5417 Skrevet 28. mai 2015 Synes ikke P og M fortjente det jeg, for å være helt ærlig. For å være ærlig synes jeg egentlig ingen av deltakerne i år fortjente det. Kanskje med unntak av Sara E. Hun fyrte virkelig på i ekte Paradise-stil, men synd at de andre deltakerne ikke taklet det. De skulle ha sett på henne som en fordel i alliansen i stedet for å ha henne vekk. Tenk, hele hotellet jobbet sammen for å få henne ut når de heller kunne ha brukt henne som en ressurs. Det som er vanlig på Paradise i slike tilfeller er at de prøver hardest mulig å få de inn på deres allianse, ikke å jobbe solidarisk sammen for å få henne ut. Ahh, oppgitt... Anonymous poster hash: d6b99...adf 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5418 Skrevet 28. mai 2015 de har vel nok folk som melder seg på, så de har vel ikke behov for å øke premien.. Ut ifra årets sesong virker det ikke sånn. Anonymous poster hash: d6b99...adf 4
The Kitten Skrevet 28. mai 2015 #5419 Skrevet 28. mai 2015 En siste ting jeg ville innført: Jeg ville ikke tolerert vold, uansett kjønn! Usikker på om jeg ville innført automatisk utkastelse. I Martine/Pierre saken ville jeg kanskje heller gitt henne straff i form av at hun ikke kunne få fordeler på noen uker. 6
Gjest bruker83924 Skrevet 28. mai 2015 #5420 Skrevet 28. mai 2015 Dårligste sesongen noen sinne. Den i fjor var og dårlig, men den hadde jo hvert fall "the classy girls" og den beste finalen. Men i år var det virkelig ræva. Likte folka i år godt, men produksjonen gjorde en så dårlig jobb at de burde få sparken. Var og skuffende at Martine og Pierre vant, men de var i hvert fall verdige vinnere. Skulle ønske Elin var i finalen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå