Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utenom den man slapp kula mot. :)

Ja, det hadde jo vært helt tullete om man kunne ha delt pengene med den man slipper kula mot. Da mister man jo hele konseptet.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det live finalefest med PH deltagerne? :)

Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Hvem som helst kan vinne. Det er noen jeg vet hvor går hen, mens noen er jeg veldig usikker på.

Pierre og Martine slipper sikkert ikke kulen, men kanskje enten Harald og Sara gjør det. Håper det, men har mine tvil. Da håper jeg Sara gjør det. Synes hun fortjener mye mer å vinne enn Harald. Da får jo Linn litt hevn å ;)

Endret av Blue Ivy.
AnonymBruker
Skrevet

Nå oppførte ikke akkurat Kevin seg så sjarmerende igår heller da. Nei, jeg synes ikke Audun sin oppførsel var grei, men Kevin var ikke noe bedre igår. Jeg satt og lurte på hva som feilte han.

Anonymous poster hash: 0c6e7...643

Kevin har egentlig bare vært snill og god siden han kom inn. Ikke at jeg forsvarer han etter i går, men tror det kokte over med Sara E. De har jo vært i tottene på hverandre helt siden de sjekket inn sammen. Han har sagt flere ganger at Sara har irritert han og vært veldig slitsom. Men litt dumt å si at ingen liker henne da.

Anonymous poster hash: 3406d...95b

• Liker 2
Skrevet

Først så tenkte jeg at dette blir en utrolig kjedelig finale, og at det beste juryen kunne ha gjort hadde vært å spleise CF/Martine sammen og Sara/Pierre ellernoe, men etter snutten som ble vist om dagens episode så gleder jeg meg litt mer. Tror faktisk at Pierre vil slippe kula om han og Martine vinner, og jeg tror Sara slipper hennes om hun og Harald vinner

AnonymBruker
Skrevet

Først så tenkte jeg at dette blir en utrolig kjedelig finale, og at det beste juryen kunne ha gjort hadde vært å spleise CF/Martine sammen og Sara/Pierre ellernoe, men etter snutten som ble vist om dagens episode så gleder jeg meg litt mer. Tror faktisk at Pierre vil slippe kula om han og Martine vinner, og jeg tror Sara slipper hennes om hun og Harald vinner

Pierre har jo sagt han skal gjøre det, så han burde jo gjøre det da ;)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

Skrevet (endret)

Må bare få ut litt steam når det gjelder Audun jeg også. Greit at Kevin var irriterende i går, men han var jo egentlig ikke ekkel med andre enn Sara E, og de er jo frekke med hverandre så akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Skjønner at man kan bli irritert/sint i fylla, men den kvalme holdningen til Audun tar kaka. Følte meg faktisk direkte kvalm da jeg så på det. Minner meg om psychos man ser i thrillere. Fikk meg også til å mimre litt tilbake til Christer. "Ikke se på oss når vi ler ved frokostbordet". Ugh.

Over til finalen. SARA! Hvis hun vinner, og dundrer den nydelige gullkula i bakken :lillesky:
Life = Complete.

Endret av Alethia
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror Kevin viste sitt sanne ansikt i går. Han har spilt veldig på å være så snill, grei og bare fredsmegler, og så når han er ute så er han bare ordentlig ekkel. Sier så mye fæle og ekle ting til alle. Jeg forstår at Audun klappet til han, men synes også Audun oppførte deg ekkelt i går. Jeg likte ikke Kevin fra før, for var bare noe som var skikkelig off, og gårsdagens episode bekreftet det.

Ellers digger jeg Sara, håper hun vinner. Jeg liker også Harald, så jeg håper hun ikke slipper kula. Verste som skjer er om Martine vinner, den dama går meg på nervene :P Pierre kan godt vinne, men da må han slippe kula.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Må bare få ut litt steam når det gjelder Audun jeg også. Greit at Kevin var irriterende i går, men han var jo egentlig ikke ekkel med andre enn Sara E, og de er jo frekke med hverandre så akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Skjønner at man kan bli irritert/sint i fylla, men den kvalme holdningen til Audun tar kaka. Følte meg faktisk direkte kvalm da jeg så på det. Minner meg om psychos man ser i thrillere. Fikk meg også til å mimre litt tilbake til Christer. "Ikke se på oss når vi ler ved frokostbordet". Ugh.

Over til finalen. SARA! Hvis hun vinner, og dundrer den nydelige gullkula i bakken :lillesky:

Life = Complete.

Jeg vet! Audun tror jo han er kongen på haugen og har rett til å snakke til folk som han vil! Er det noen som tror de er bedre enn alle andre, er det f**n meg Audun og ikke Martine! Håper han bare blir glemt etter PH, og vil ingen bryr seg om han. Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror Kevin viste sitt sanne ansikt i går. Han har spilt veldig på å være så snill, grei og bare fredsmegler, og så når han er ute så er han bare ordentlig ekkel. Sier så mye fæle og ekle ting til alle. Jeg forstår at Audun klappet til han, men synes også Audun oppførte deg ekkelt i går. Jeg likte ikke Kevin fra før, for var bare noe som var skikkelig off, og gårsdagens episode bekreftet det.

Ellers digger jeg Sara, håper hun vinner. Jeg liker også Harald, så jeg håper hun ikke slipper kula. Verste som skjer er om Martine vinner, den dama går meg på nervene :P Pierre kan godt vinne, men da må han slippe kula.

Pierre og Martine deler nok pengene uansett om han slipper, siden de er kjærester i dag. Hadde vært veldig gøy å sett uttrykket til Martine da :fnise:

Hvis Sara og Harald vinner, så håper jeg faktisk Harald slipper. Liker han mye bedre enn Sara.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forstår du han klappet til Kevin ? Synes ikke han var så ille mot Audun. Nå er det jo mye vi ikke ser, men dog. Synes Kevin var fæl med Sara. Da kom alt ut.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Kevin var fæl mot alle. Jeg synes han uttrykte misnøye over festen generelt, noe som er forståelig, og var fæl mot Sara E. Oppførselen hans når det gjelder Sara E var ikke OK, men nå har de jo gått litt i tuppene på hverandre hele veien. I går rant begeret over, og de begge provoserte hverandre kraftig. Jeg synes ikke at han var fæl mot noen andre. Audun hadde ikke noe med å gå og snakke så nedlatende til Kevin. For en ekkel oppførsel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet! Audun tror jo han er kongen på haugen og har rett til å snakke til folk som han vil! Er det noen som tror de er bedre enn alle andre, er det f**n meg Audun og ikke Martine! Håper han bare blir glemt etter PH, og vil ingen bryr seg om han.

Åh, ja.. Hadde det bare vært så enkelt.

Skrevet

Hvorfor forstår du han klappet til Kevin ? Synes ikke han var så ille mot Audun. Nå er det jo mye vi ikke ser, men dog. Synes Kevin var fæl med Sara. Da kom alt ut.Anonymous poster hash: b354e...6ce

Sikkert fordi jeg lett hadde gjort det samme selv. Jeg kan ikke fordra sånn kvalm oppførsel. Gå og prøve å tvinge seg på de andre og kalle dem pensjonister bare fordi de er slitne. Irriterende kar. I tillegg til at alt han sier irriterer meg, virker som har tatt på seg en maske og alt han sier er så påtatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jo vært helt tullete om man kunne ha delt pengene med den man slipper kula mot. Da mister man jo hele konseptet.

Folk snakker ikke om at Pierre ber produksjonen dele pengene mellom han og Martine (om han skulle slippe kulen), men Pierre står selvsagt fritt til å gjøre hva han vil med pengene etter at programmet er ferdig. Inkludert overføre halve summen til Martine.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

• Liker 3
Skrevet

Men da Vida slapp kula måtte hun jo dele med en i juryen? Måtte hun ikke? Eller gjorde hun det bare for å være snill?

Skrevet

Men da Vida slapp kula måtte hun jo dele med en i juryen? Måtte hun ikke? Eller gjorde hun det bare for å være snill?

Det blir jo lagt på mer og mer penger jo lenger man står. Hun slapp tidlig, da måtte man dele. Slipper man etter at alle pengene har kommet på bordet får man alt selv, men da må man jo vite at den andre ikke slipper før deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja. Triana spør alltid før troskapstesten hvem som de vil dele pengene med. Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo lagt på mer og mer penger jo lenger man står. Hun slapp tidlig, da måtte man dele. Slipper man etter at alle pengene har kommet på bordet får man alt selv, men da må man jo vite at den andre ikke slipper før deg.

Ja, og det var vel det Pierre sa til Audun han skulle også. Altså slippe på 300 000 fordi han mener han trenger pengene mer enn Martine. Men selv tror jeg ikke Pierre har guts til det.

Hvis han skulle slippe tror jeg uansett han har delt med Martine i ettertid. Med tanke på at de er sammen nå.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...