Gjest Belle âme Skrevet 22. april 2015 #2441 Skrevet 22. april 2015 (endret) Syns det var snålt at nye Sara vant framfor gamle Sara. Nye Sara gjorde jo ikke så mye i det stykket deres om trening og danset vel helt greit, mens gamle Sara muligens var den flinkeste i den første og andre oppgaven Men Mr og Mrs Paradise er blitt dønn kjedelig... The good old days Åååh eg husker det der 😭😭 eg savner paradise Hotel 2012/13 😭 Endret 22. april 2015 av Belle âme
Lucid Skrevet 22. april 2015 #2442 Skrevet 22. april 2015 Kan godt hende det blir spennende likevel! Husker du ikke på torsdagens episode, så viste de jo at Isabel kommer til å si "fyyyy faaen" eller noe sånt, og man så at Martine drev å gråt. Tydeligvis er det noe drama som kommer til å skje på torsdag! Anonymous poster hash: 3b54f...d25 Men de viser jo ikke alt det som er spennende på TV.. Jeg mener, kanskje det blir bittelitt drama på torsdag i parsermoni, men hva hjelper det når alle bare lister seg rundt hverandre og bruke silkehansker resten av uka? Det blir liksom ingen oppbygging! Og det at vi ble lovt drama er også bare bull. Det var jo en liten åpning for drama på mandag, under festen, men enten så stoppet samtalen ellers så klippet produksjonen det bort. Sikter til når Sara sitter og sier at hun ikke kan stole på Martine, etc. Men isabell glatter jo over, og Martine sier seg enig, og dermed var det ferdig. Jeg kan finne mer drama i feeden min på fb liksom. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2443 Skrevet 22. april 2015 Syns det var snålt at nye Sara vant framfor gamle Sara. Nye Sara gjorde jo ikke så mye i det stykket deres om trening og danset vel helt greit, mens gamle Sara muligens var den flinkeste i den første og andre oppgaven Men Mr og Mrs Paradise er blitt dønn kjedelig... The good old days Ja. Good old times. Mye bedre Anonymous poster hash: 08e10...3d8
Sitronmelis Skrevet 22. april 2015 #2444 Skrevet 22. april 2015 Mistenker at de har byttet ut de i produksjonen! Noe sånt må ha skjedd... er det noen som har sendt dem en mail med link til denne tråden? Kanskje vi alle skal gjøre det? Syns vi burde det ja.. dette er jo håpløst 1
Drua Skrevet 22. april 2015 #2445 Skrevet 22. april 2015 Kikket på noen klipp på tv3.no, sånne "backstage", og jeg må bare si at hun der Vida Lill.... hun er skikkelig høy på seg selv! 4
smalls Skrevet 22. april 2015 #2446 Skrevet 22. april 2015 Jeg tror etter sesong 5, så er det andre som har tatt over. Ingen spørsmål på pandoras og mye er bare annerledes. Jeg synes sesong 5 var den beste. Erik og Magne var skikkelig lættis. Den strippteasen til Erik Birger sin var veldig bra. Da Janni sjekket ut "griner og sier kan vi ikke alle bare være venner?" Åh savn 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 22. april 2015 #2447 Skrevet 22. april 2015 Det er når jeg ser Kristian Rene igjen at jeg innser... fy faen, han savner jeg! Jeg irriterte meg grønn over han, men han skapte jævlig mye drama og intriger der inne (fordi han spilte spillet). 2
smalls Skrevet 22. april 2015 #2448 Skrevet 22. april 2015 Det er når jeg ser Kristian Rene igjen at jeg innser... fy faen, han savner jeg! Jeg irriterte meg grønn over han, men han skapte jævlig mye drama og intriger der inne (fordi han spilte spillet). Enig. Man kan si hva man vil om KR, men han lagde masse drama der inne. Samme med Tina.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2449 Skrevet 22. april 2015 Jeg syns det var bra med utenforstående dommere. Da blir det en ekte konkurranse, og ikke bare hvem som er mest populær. De nye sitt bidrag var morsomt! Liker begge to. Hadde vært mer spennende om Sara S. vant mtp krigen, men håper de nye velger klokt. Stusset veldig på at Martine og Pierre fikk høyere poengscore enn Elin og CF. Det eneste de gjorde var å kle av seg og utføre et særdeles pinlig show. De andre hadde i det minste laget en sang. Anonymous poster hash: c9073...a96 Det er jo noe av det Mister og Miss Paradise dreier seg om da, og hvem som byr mest på seg selv og kommer med det mest underholdende bidraget. Ikke hvem som er best til å rime, spille skuespill eller utføre et eksperiment. I tillegg tar jo dommerne det dønn seriøst og hever øyenbrynene med en gang det skjer noe litt dristig. De gjør jo det enda verre. I tillegg synes jeg at utenforstående dommere gjør det mulig for produksjonen å bestemme hvem som vinner. Når de selv velger er det jo opp til dem. Er det virkelig noen som synes episoden i går var underholdene? For min del synes jeg tidligere kåringer av Mister og Miss Paradise har vært mye bedre, og det er jo helt motsatt av hva det er nå. Det eneste jeg likte var Kevin (?) sitt bidrag (Crazy Sara bidro jo ikke noe særlig). Han er en artig fyr. Anonymous poster hash: d6b99...adf 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2450 Skrevet 22. april 2015 Enig. Man kan si hva man vil om KR, men han lagde masse drama der inne. Samme med Tina. Åh, ja! Jeg husker jeg ble så provosert av Tina. Når produksjonen har fått til dette blant seerne har de gjort en god jobb. Anonymous poster hash: d6b99...adf
SoftKitty Skrevet 22. april 2015 #2451 Skrevet 22. april 2015 Synes det var urettferdig at de nye fikk lære dansen på forhånd.. Synes gamle Sara danset bedre uannsett, og var flinkere i par-showet også, hun burde blitt miss Paradise. Christer var også flink både på parshow og på dans. 1
Gjest Tekola Skrevet 22. april 2015 #2452 Skrevet 22. april 2015 Ryddet for spoiling og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2453 Skrevet 22. april 2015 hvorfor ble ikke Kevin sendt til legen? om man har dotter i øra så lenge etter å ha bada kan det jo være farlig ! Anonymous poster hash: e15da...78f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2454 Skrevet 22. april 2015 Hvorfor kunne ikke Kevin og Sara ha kommet inn tidligere? Haha! Jeg liker disse absolutt best! Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2455 Skrevet 22. april 2015 hvorfor ble ikke Kevin sendt til legen? om man har dotter i øra så lenge etter å ha bada kan det jo være farlig ! Anonymous poster hash: e15da...78f Kan hende han ble det, men det blir ikke vist på skjermen. Lene Angelica ble jo sendt til legen for å ta graviditetstest, haha. Dette ble (heldigvis) ikke vist. Anonymous poster hash: d6b99...adf 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2457 Skrevet 22. april 2015 Nå er jeg sikkert slem, men hun nye Sara er ikke attraktiv for fem flate øre. Stygt hår, alt for brun (ser ut som hun har tatt overdose av melatonin) mannlig og går alltid med den samme svarte stygge buksa. Anonymous poster hash: 08e10...3d8 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2458 Skrevet 22. april 2015 Stemmer det Louis sa. Man kommer ikke langt uten en partner man stoler på. Ikke sant, Kristian Rene? Han ble jo sendt ut på grunn av Tina. Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2459 Skrevet 22. april 2015 Isabell rævslikker ikke litt heller da Haha, også var det så dårlig også. Hva var det hun sa? "Ikke velg Martine og Pierre. Pliiiiiis." Anonymous poster hash: d6b99...adf 5
smalls Skrevet 22. april 2015 #2460 Skrevet 22. april 2015 Kevin er jo artig, men klarer ikke helt å like crazy Sara. Vet ikke hvorfor. Håper Mathias ryker. Lei av han nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå