Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lite penger, må kjøpe en billig foundation. Hvilken er egentlig best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique er den beste rimelige synes jeg. Tror den koster 215.

Med fare for å høres snobbete ut så synes jeg det er bedre å gå uten enn å bruke de helt billige (a la 50 spenn). Kjøp heller en sprek øyenskygge - forsiktig gul og lys lys grønn åpner blikket veldig - av et rimelig merke som feks Beauty Box. Det vil gi ansiktet glød og et friskt utseende mens du venter på bedre råd til en god foundation.

Skrevet

Jeg går også for clinique..Er flinke på å tilby foundation som passer til huden, og har greie farger, er uparfymert og er kjempedrøy!...Jeg pleide å kjøpe max factor før og var fornøyd med den helt til jeg kjøpte clinique - da var jeg frelst!

- er tilhenger av å kjøpe sminke som ligger midt i mellom med tanke på pris...Den sitter bedre enn den billige, men sitter like godt som de dyre!...

- av de litt billige merkene, synes jeg max factor er greie! - jeg sverger til mascaraen deres!

Skrevet

Colour Adapt fra Maxfactor er veldig bra synes jeg, den koster vel omtrent 100 kroner mindre enn nevnt øverst.

Skrevet

Slenger meg på Clinique-bølgen, de er virkelig bra. Ville ikke kjøpt en billig foundation, dette er tross alt noe du smører på ansiktet ofte. Min desidert favoritt er Perfectly Real, den ser veldig naturlig ut.

Ville heller spart penger et annet sted...som oftest er det bare snakk om prioriteringer. Selv lager jeg billig mat så at jeg kan kjøpe dyr/dyrere sminke :oops:

Skrevet
Colour Adapt fra Maxfactor er veldig bra synes jeg' date=' den koster vel omtrent 100 kroner mindre enn nevnt øverst.[/quote']

Er veldig fornøyd med denne jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...