Gå til innhold

Navnefest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et program på TV om familien Kardashian. Der hadde Bruce Jenner en Bruce-fest hvor det kun var invitert folk som het Bruce. Det var 18 gjester.

Jeg har et veldig vanlig navn. Jeg tror hvis alle jeg kjente med samme navn tok med seg en eller to med det navnet kunne vi bli 15 stk,

Hadde du dratt på en slik fest om du ble invitert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 86d68...449

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jeg burde kanskje skrevet "hvorfor/hvorfor ikke?"

Skrevet

Definitivt!

Synes det er et artig og annerledes konsept!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde kanskje skrevet "hvorfor/hvorfor ikke?"

Fordi jeg hadde sett på det som helt meningsløst å dra på fest til en venn av en venn kun pga. navnet mitt. Da burde festen vært i en langt større skala og for begge kjønn.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kan hende at jeg hadde prøvd å dratt på det så sant det ikke kolliderte med jobb, eller andre viktige saker jeg har på agendaen. Det er alltid gøy å bli kjent med nye folk. :)

Skrevet

Vi har en klubb på jobb med de som har samme navn som meg. Vi er fire stk og vi har et eget bord i kantinen hvor man må hete dette for å..

.. Nei, synes kanskje det virker litt sært og ekskluderende egentlig. Jeg kunne ha gjort det om jeg kjente noen med mitt navn jeg trivdes med. Da kunne vi ha festet sammen og skyldt på navnet etterpå. Men ikke med navn som hovedgrunn.

Mulig jeg har for liten omgangskrets :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...