Gå til innhold

Mensen forsvinner sakte men sikkert ut av systemet:(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå må jeg få ut litt frustrasjon her :roll:

I morgen er det 8 uker siden jeg hadde mensen sist, det vil jo si to sykluser for pokker! I mai gikk jeg 3 uker og 1 dag over tida før mensen kom, så jeg tror rett og slett at mensen blir mer og mer borte for meg. Da jeg gikk på pillen hadde jeg 28-dagers sykluser. Men sluttet jo på de for et år siden og vel så det. Fra i vår og til nå har jeg mista heeeeelt kontroll.

Skulle egentlig til legen ang dette forrige uke, men måtte avbestille fordi jeg ble blakk. Får ta det om en måned tenker jeg. Er det dette man kan starte på pergo for? Må man ikke vente på mensen før man kan starte på en sånn kur? Stakkars de som må vente mye mer enn meg........ :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gå til legen for det om du er blakk.Det går jo an å få det på regning og betale det senere.Hvis du er så bekymret(og det skjønner jeg godt)så burde du tatt deg en tur til legen.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det kan du. Også selv om du ikke har mens. Jeg har også "mista" mensen i perioder - denne gangen var d 4 mnd siden sist.. trolig hormonforstyrrelser pga overvekt. Var hos gyn. og fikk Pergotime forrige uke. Kunne begynne på kuren m en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp skal bestille time i morgen den dag! Inne på SnartGravid mente de jeg hadde PCOS:( På tide å få seg sjekket ja..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...