Gjest Nybegynner? Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Hei Hvordan får man fjernet alle spor av internett sider ? :-) Har forstått det slik at selv om jeg fjerner cookies og andre filer er det fremdeles igjen mange spor på PCn. :evil: Jeg tenker da på såkalte index.dat filer. Prøvde et tips om å gå inn på Start _ Kjør_ og skulle skrive cmd. Men da fikk jeg beskjed om at det ikke gikk. For ordens skyld, dette er min pc og ikke en jobb PC i nettverk.
Gjest Den utstødte Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Denne fjerner alt. Bruk default. Ikke gjør noen forandringer, med mindre du vet hva du gjør. http://www.ccleaner.com/
Gjest Nybegynner? Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Er du sikker på at index.dat filer slettes? Har lastet ned og kjørt programmet, men mener å huske at index dat ikke var haket av på valgene?
Gjest Admin'C Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 ikke bry deg om dem hvis de ikke tar mye plass, det kan hende de er logg filer eller noe. Internet explorer 6.xxxxx er siste versjon så du kan oppgradere for bedre sikkerhet hvis du vil. cmd funker ikke i win 2000, da må du kopiere cmd filen fra windows eller system mappen (husker ikke hvor den lå) fra en xp pc og legge den samme sted på win2000 maskinen
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 ikke bry deg om dem hvis de ikke tar mye plass, det kan hende de er logg filer eller noe. Internet explorer 6.xxxxx er siste versjon så du kan oppgradere for bedre sikkerhet hvis du vil. cmd funker ikke i win 2000, da må du kopiere cmd filen fra windows eller system mappen (husker ikke hvor den lå) fra en xp pc og legge den samme sted på win2000 maskinen 1. Jo, man skal bry seg om det. Mange temp-filer kan gjøre Explorer tregt. Under verktøy - alternativer kan du fjerne loggen, cookies etc. 2. Internet Explorer 6.1 (er vel siste versjon) oppgraderer man ikke til "om man vil". Det burde egentlig vært påbudt. Gå til http://windowsupdate.microsoft.com og last ned alle kritiske oppdateringer. Dersom du ikke har bredbånd bestill oppdaterings-CD nå! Det er helt kostnadsfritt. Let litt på www.microsoft.no etter den. 4. start - kjør - cmd fungerer i 2000. Har du win 99/Me kjører man start -kjør - command.
Gjest Den utstødte Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Tips. Verktøy- alternativer for internett-avansert. Under "hengelåsen" hak av for: Slett midlertidige intenellfiler når weblesenern lukkes. Voila! Lurt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå