Makeupgeek Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei Jeg er på utkikk etter en god og rimelig fuktighetskrem til ansiktet. Har ganske normal hud med unntak av noen veldig tørre områder ved nesen. Jeg er ikke noe glad i oljer og kremen må heller ikke tette igjen porene og forårsake kviser og andre urenheter. Tusen takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Jeg anbefaler Nuxe (apoteket), Suki (skinkebit.no) Dr. Hauschka eller Weleda (helsekost). Alle er favoritter her! Anonymous poster hash: 82231...3db
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Dermalogica Skin smoothing cream. Til tørr hud. Jeg er veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: 6a522...d20
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har tørr hud og er veldig fornøyd med Biotherm sin parfymefrie fuktighetskrem Anonymous poster hash: 9e5c8...a04
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Det er aldri en garanti for at et produkt ikke vil gi deg kviser, med mindre du har undersøkt ingrediensene i alle produktene du har tålt og ikke tålt tidligere. Husk å teste nye produkter i et lite område først, slik at hvis du skulle reagere negativt så får du ikke reaksjonen i hele ansiktet. Anonymous poster hash: 72780...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå