Gå til innhold

Er alt bygget på plast?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plast er jo karbonmonoksidert palagakreabola. Alle råvarer er karbonbasert monokreabola, alle vet at monokreabola er sekundært av palagakreabola, dvs at all mat egentlig inneholder plast?

Anonymous poster hash: 11e3c...f27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Plast er jo karbonmonoksidert palagakreabola. Alle råvarer er karbonbasert monokreabola, alle vet at monokreabola er sekundært av palagakreabola, dvs at all mat egentlig inneholder plast?

Anonymous poster hash: 11e3c...f27

WTF? Hva prøver du å si? (og jeg sjekket det er ikke noen betydning av det ordet på nett)

Anonymous poster hash: 264dd...3d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Og nei. Mat er ikke laget av plast. Plast er laget av døde dinosaurer. It's the other way around.

Anonymous poster hash: 4b0c1...40d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

WTF? Hva prøver du å si? (og jeg sjekket det er ikke noen betydning av det ordet på nett)

Anonymous poster hash: 264dd...3d0

Hva med "karbonmonoksidert", da? Google spør om jeg mente "karbonmonoksid ert". :)

Anonymous poster hash: aed66...234

AnonymBruker
Skrevet

Hva med "karbonmonoksidert", da? Google spør om jeg mente "karbonmonoksid ert". :)

Emm, nei. Til nøds mener du hydrokarboner, men det andre du skriver om mono og etellerannet (mente du poly?) blir riv, ruskende galt uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Emm, nei. Til nøds mener du hydrokarboner, men det andre du skriver om mono og etellerannet (mente du poly?) blir riv, ruskende galt uansett.

Crap, "du" som i TS, skulle det være...

AnonymBruker
Skrevet

Crap, "du" som i TS, skulle det være...

:) Jeg er ikke TS, nei, men det skjønte du jo.

Det er litt gøy å plukke fra hverandre ikke-eksisterende ord, ikke sant? Så vidt jeg har funnet ut er forresten "palaga" latin for gullkorn ("nugget/ingot of gold", i følge Wiktionary).

(Sist jeg fant et ord som fikk kun ett treff på Google var forresten også på KG. Den gangen var det det flotte ordet "mifunøs". Jeg føler meg litt som Pippi; noen burde jo absolutt ha funnet på en betydning for disse fine ordene!)

AnonymBruker
Skrevet

Haha :D Og det nærmeste jeg kommer kreabola er krea-bolic, som er et kreatinprodukt for kroppsbyggere.

Så, TS prøver å diskutere gullkorn-kreatin-anabolisme..?

:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor ble det av TS, da? Lage flotte ord, og så bare bli borte? :(

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...