AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Er det noen som vet om en lakk som har denne fargen? Soft babyrosa, som ikke er for gjennomsiktig og ikke for mye farge.. Jeg leter og leter Anonymous poster hash: 978e4...ddc
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Essie Mademoiselle eller noen av lakkene fra OPIs New York Ballet-kolleksjon?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Essie Mademoiselle eller noen av lakkene fra OPIs New York Ballet-kolleksjon? Takk for tips. Fant dessverre ikke noen som var slik jeg tenker. (Den fra Essie har jeg )Anonymous poster hash: 978e4...ddc
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Har du et bilde av fargen du leter etter?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Har du et bilde av fargen du leter etter? Noe sånt: http://nataliehenriksen.com/2013/09/page/2/ Scroll nedover til du kommer til bilde av neglene Jeg har sikkert kjøpt alle lyserosa neglelakker nå, men finner ikke den perfekte kalde, crispi rosa som dekker uten å bli helt dekkende.. Ikke lett å forklare Men alrylrosa negler er vel det som forklarer best tror jeg.Anonymous poster hash: 978e4...ddc
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Prøvde å google med utgangspunkt i bildet av neglene, hva med Essie Sugar Daddy? Det går jo også an å bygge opp neglelakken til ønsket opakitet med flere lag også. Hvis du ikke finner den perfekte fargen, hva med å lage den selv? Tilsett f.eks. noen dråper rødt i Essie Mademoiselle (som du har). Bare ta litt av gangen, og prøv etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Prøvde å google med utgangspunkt i bildet av neglene, hva med Essie Sugar Daddy? Det går jo også an å bygge opp neglelakken til ønsket opakitet med flere lag også. Hvis du ikke finner den perfekte fargen, hva med å lage den selv? Tilsett f.eks. noen dråper rødt i Essie Mademoiselle (som du har). Bare ta litt av gangen, og prøv etterhvert. Sugar Daddy har jeg også Har prøvd å blande litt på neglene, men ikke så dumt å evt blande litt i selve lakken. Bare teste litt med litt først Takk for at du bidrar med tips!Anonymous poster hash: 978e4...ddc
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Bare hyggelig, neglelakk er gøy! Hvis du har en tom flaske, så er det kanskje lurt å blande i den så du ikke ødelegger originallakken (hvis du vil beholde den som den er).
levelivet Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Hvis du bruker en ganske kald hvit neglelakk under, f.eks denne og legger en lys rosa oppå f.eks essie mademoiselle eller ballett slippers.....Kan det være en idè?:-)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 Hvis du bruker en ganske kald hvit neglelakk under, f.eks denne og legger en lys rosa oppå f.eks essie mademoiselle eller ballett slippers.....Kan det være en idè?:-) Hmm, da tror jeg at den blir for lys og dekkende? Ballet slippers har jeg også ( ) og den blir er generelt for lys/blek. Men takk for tips! At det skal være så vanskelig...Anonymous poster hash: 978e4...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Hva er alryl? Spør ikke for å være vanskelig eller slem, men i bloggen står det akryl, så om det er det du mener kan det kanskje være lettere å finne frem? Uansett lekker farge, så håper du finner den! Anonymous poster hash: b35fa...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Hva er alryl? Spør ikke for å være vanskelig eller slem, men i bloggen står det akryl, så om det er det du mener kan det kanskje være lettere å finne frem? Uansett lekker farge, så håper du finner den! Anonymous poster hash: b35fa...ab7 Skrivefeil selvfølgelig Anonymous poster hash: 978e4...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #14 Skrevet 9. mars 2015 Skrivefeil selvfølgelig Anonymous poster hash: 978e4...ddc Får dessverre ikke endret i overskriften, men regner med at de fleste forstår. Særlig når man leser videre Anonymous poster hash: 978e4...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #15 Skrevet 9. mars 2015 Får dessverre ikke endret i overskriften, men regner med at de fleste forstår. Særlig når man leser videre Anonymous poster hash: 978e4...ddc Jeg hadde ikke tenkt noe mer over det, om det ikke var for at du skrev "alryl" på to forskjellige steder. (Men da er det ikke "alryl" du har søkt etter, så jeg var ikke så mye til hjelp likevel.) Som sagt, lekker farge så jeg skjønner godt du leter etter den. Anonymous poster hash: b35fa...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #16 Skrevet 9. mars 2015 Jeg hadde ikke tenkt noe mer over det, om det ikke var for at du skrev "alryl" på to forskjellige steder. (Men da er det ikke "alryl" du har søkt etter, så jeg var ikke så mye til hjelp likevel.) Som sagt, lekker farge så jeg skjønner godt du leter etter den. Anonymous poster hash: b35fa...ab7 Autocorrecten min liker tydeligvis alryl, hva enn det er Anonymous poster hash: 978e4...ddc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå