AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Erfaring du vil dele? Kjøpte noe fra en butikk for 5 dager siden, fortsatt ikke sendt.Anonymous poster hash: 2ba16...b9c
levelivet Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Første gang jeg handlet der var jeg ikke klar over at jeg måtte betale toll på varen. Butikken jeg handlet fra hadde adresse i Stavanger og lite visste jeg om at lageret var i Danmark. Så vær obs på dette!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Første gang jeg handlet der var jeg ikke klar over at jeg måtte betale toll på varen. Butikken jeg handlet fra hadde adresse i Stavanger og lite visste jeg om at lageret var i Danmark. Så vær obs på dette! Oh.. Det burde opplyses? Står at butikken eg handlet fra er lokalisert i BergenAnonymous poster hash: 2ba16...b9c
levelivet Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Oh.. Det burde opplyses? Står at butikken eg handlet fra er lokalisert i BergenAnonymous poster hash: 2ba16...b9c Det er en stund siden nå. Jeg husker dessverre ikke hvilken butikk det var, men prøv å sjekk ut hvor varene du bestiller blir sendt fra og ikke bare hvor hovedbutikken er. Du kan jo evt ringe de i morgen når det er åpent. Jeg syns det var avansert og unødvendig å handle via et mellomledd på den måten. Skoene jeg kjøpte gikk dessuten i stykker etter kort tid og etter et besøk hos skomakeren og tollen jeg måtte ut med kunne jeg like gjerne kjøpt meg nye, i norge, fysisk, i en butikk ;-)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Det er en stund siden nå. Jeg husker dessverre ikke hvilken butikk det var, men prøv å sjekk ut hvor varene du bestiller blir sendt fra og ikke bare hvor hovedbutikken er. Du kan jo evt ringe de i morgen når det er åpent. Jeg syns det var avansert og unødvendig å handle via et mellomledd på den måten. Skoene jeg kjøpte gikk dessuten i stykker etter kort tid og etter et besøk hos skomakeren og tollen jeg måtte ut med kunne jeg like gjerne kjøpt meg nye, i norge, fysisk, i en butikk ;-) Sendte mail, håper de opplyser om det. Er ikke butikker pliktig til å opplyse om ekstrakostnader som toll/mva?Anonymous poster hash: 2ba16...b9c
levelivet Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Sendte mail, håper de opplyser om det. Er ikke butikker pliktig til å opplyse om ekstrakostnader som toll/mva?Anonymous poster hash: 2ba16...b9c De opplyste helt sikkert om dette, men da også helst på en måte som gjorde det vanskelig for meg å finne ut.. Som f.eks i bitteliten skrift, nederst på en side som de hadde linket til, med en link som gjerne ikke virker... Eller noe i den duren... Overdriver selvsagt nå, men noen ganger er det vanskelig å finne ut av enkelte baksider på en god deal...
Kontormus Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Bestilte et Chloé-plagg fra dem en gang, og det ble kjørt til døren i snerten bil og overlevert i lekker bag samme kveld. Men det er lenge siden nå... 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 De opplyste helt sikkert om dette, men da også helst på en måte som gjorde det vanskelig for meg å finne ut.. Som f.eks i bitteliten skrift, nederst på en side som de hadde linket til, med en link som gjerne ikke virker... Eller noe i den duren... Overdriver selvsagt nå, men noen ganger er det vanskelig å finne ut av enkelte baksider på en god deal... Aha. Så ikke noe med liten skrift, i allefall..! Anonymous poster hash: 2ba16...b9c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Bestilte et Chloé-plagg fra dem en gang, og det ble kjørt til døren i snerten bil og overlevert i lekker bag samme kveld. Men det er lenge siden nå... Ok. Tror denne kommer med vanlige posten, men synes det drøyer nå..Anonymous poster hash: 2ba16...b9c
Gjest gundagrynte Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 Har handler der flere ganger og fått varene kort tid etter
Kontormus Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Ok. Tror denne kommer med vanlige posten, men synes det drøyer nå..Anonymous poster hash: 2ba16...b9c Miinto er vel et slags kooperativt system og det er forskjellige butikker varene kommer fra? Tipper det jeg kjøpte kom fra en butikk ikke så langt unna og det var butikken selv som valgte å levere varen på den måten. Men det var ikke noe jeg tenkte over nå jeg bestilte, og jeg ble ganske overrasket når den kom slik
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Opplevde at butikken ikke hadde varene, selv om de lå til salgs på miinto. Fikk ikke beskjed om dette før 2-3 dager etter bestilling. Irriterende. Kommer ikke til å handle derfra igjen, når jeg kan kjøpe det samme plagget fra en annen nettbutikk som faktisk har på lager de varene de averterer. Som en annen sa - det er irriterende og virker unødvendig å handle via et mellomledd på den måten. Anonymous poster hash: d61bd...d90
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Kjøpte derfra fordi butikken hadde en utgått vare til 200kr billigere enn en annen butikk, og varen kommer ikke inn igjen (fjorårets mote). Virkedag 5 idag, skal godt gjøres for dem å få pakken hit innen 1-5 virkedager gitt. Bestilte noe fra Reima samme dag, fikk pakken i går.Anonymous poster hash: 2ba16...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå