Gå til innhold

Hvordan starte eget idrettslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt mye på å starte opp en egen klubb, innenfor en respektiv idrett, ettersom jeg synes det trengs mer konkurranse i distriktet jeg bor. Er bare noen få lag rundt i nærmeste krets, og avstanden mellom hver klubb kan bli noe stor, om man føler for å skifte klubb. Dessuten er det veldig mange spillere i den klubben som er nærmest meg. Derfor kunne det være fint å gjøre serien noe større, i tillegg til at byen får et alternativ nummer to. Pågangen for idretten er i stor vekst, og vil skape en klubb hvor de som ønsker å spille så mye som mulig, kan delta.

Kluet er, hvordan skal jeg få samlet sammen nok spillere? Både med tanke på et seniorlag, og eventuelt noen lag i yngres avdeling. Vet ikke om det er så mange fra den andre klubben som har så lyst til å skifte til at vi kan starte et seniorlag. Og hvordan kan man enklest mulig rekruttere yngre?

Anonymous poster hash: 1cfb2...e8f
AnonymBruker
Skrevet

Opprett en gruppe på facebook der du spør om det er interesse for å starte opp en ny klubb. Inviter alle du kjenner og be de om å dele videre.

Anonymous poster hash: 175a8...5fc
AnonymBruker
Skrevet

Opprett en gruppe på facebook der du spør om det er interesse for å starte opp en ny klubb. Inviter alle du kjenner og be de om å dele videre.

Anonymous poster hash: 175a8...5fc

Dette skal jeg seriøst vurdere.

Anonymous poster hash: 1cfb2...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...