Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt hele serien billigst mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har tilbud på www.playx.no nå :-)

Man sparer 3000,-

Skrevet

www.thunderdvd.com er relativt billig, det er her vi bestiller dvd'er hver gang (av en eller annen grunn som jeg ikke har lagt meg opp i, lønner det seg å bestille i canadiske dollar).

En liten huskeregel er å bestille en og en dvd, da sender de det som gave og du slipper de norske avgiftene!

Men nå ser jeg jo etterpå at det var ikke dumt det forslaget over ;)

Skrevet
De har tilbud på www.playx.no nå

Man sparer 3000,-

Mao litt billigere enn på Elkjøp der man får alt for 3600... Hmmm, *tenker*

Noen steder selger de sånne juksepakker, med bokser som ikke inneholder alle episodene. Det må man ihvertfall passe på om man skal kjøpe.

Skrevet

Er ikke jukse cd'r på playx ihvertfall. Jeg har kjøpt alle collection boxene mine der, og er super fornøyd :-)

Skrevet

Det var jo en bra deal, Penele!

Det ser trygt ut å betale med kredittkort, men det er litt ksummel siden jeg aldri har gjort det før.

Problemet blir å få den levert, når det skal være en gave til han jeg bor med.... (kan ikke få den levert på jobben). Kan man få den levert til en annen adresse tror du?

Skrevet
Det var jo en bra deal, Penele!

Det ser trygt ut å betale med kredittkort, men det er litt ksummel siden jeg aldri har gjort det før.

Problemet blir å få den levert, når det skal være en gave til han jeg bor med.... (kan ikke få den levert på jobben). Kan man få den levert til en annen adresse tror du?

Hvis du kjøper alle samlet, får du en hentelapp i posten. Du kan jo bare si du har bestilt noe annet? Hehe ;-)

Man får varene utrolig kjapt. Dagen etter stort sett!

Skrevet

På www.freerecordshop.no får du alle boksene for 299,90 og den siste for 499,90.

Skrevet

Ser nå at Platecompagniet selger sesong 1,2,8 og 9 til 250 kr. Og Dvd-huset selger resten til 300 (unntatt sesong 10) og Elkjøp sesong 10 til kr 400.

Det blir da totalt 2900.

Er vel kanskej like greit å bestille alt til et sted, og legge på 100, for å spare bryderi.

Skrevet

Obs skal ha sesong 10 til 350 kr. Problemet er at de aldri får den inn ( ihvertfall her i Ålesund), og er dritlei av å "renne ned dørene der". De fleste steder har sesong 1-9 for 300 kr nå.

Skrevet
Ser nå at Platecompagniet selger sesong 1,2,8 og 9 til 250 kr. Og Dvd-huset selger resten til 300 (unntatt sesong 10) og Elkjøp sesong 10 til kr 400.

Det blir da totalt 2900.

Er vel kanskej like greit å bestille alt til et sted, og legge på 100, for å spare bryderi.

Hehe..ja! Ville kanskje gjort det!

Skrevet

Nå har jeg bestilt på Playx.

Håper det går bra.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...