AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er på jakt etter en leppestift. Naturlig farge, men litt lys rosa, hvis dere skjønner. Noen anbefalinger? Anonymous poster hash: a8b8a...2a9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Beigerosa? Ja, det er vel det det blir, tror jeg. Har ikke lyst til å se ut som en barbie. Trenger ikke være så veldig fargesterk og dekkende. Ikke slik at det er åpenbart at man har på seg leppestift, så leppene ser helt "malt" ut. Vil at det bare skal se ut som jeg naturlig litt lysere rosa lepper:) Anonymous poster hash: a8b8a...2a9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Dior lipglow kan jo prøves. Anonymous poster hash: ecdf0...eb0
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 (endret) http://www.vita.no/merker/loreal/makeup/lepper/lor-glam-shine-400-juicy-rose-glow Denne her har jeg brukt og den ser veldig naturlig ut til mine lepper. Den er er mer matt enn de andre fra serien l'oreal glam shine, og så er det jo en gloss, men gir nesten like dekkende farge som leppestift. Edit: Den har ikke skimmer i seg og er beigerosa. Endret 9. mars 2015 av Bossa Nova
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Takk for tips! Men ønsker ikke gloss. Liker ikke å ha klissete lepper:/ Vil ha en matt leppestift uten skimmer:) -TS Anonymous poster hash: a8b8a...2a9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Mac har flere, deriblant Hue. Har du sett på de? Chanel har også en fin en, men de har litt skimmer i seg, tror den er nr. 85 eller 86 og heter Secret. Anonymous poster hash: a8737...e88
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Mac har flere, deriblant Hue. Har du sett på de? Chanel har også en fin en, men de har litt skimmer i seg, tror den er nr. 85 eller 86 og heter Secret. Anonymous poster hash: a8737...e88 Glemte favoritten min: Bobbi Brown Pale pink nr. 21. Anonymous poster hash: a8737...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå