AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei. Jeg har trent styrke noen måneder nå, men innser at jeg burde finne meg et program og følge det nå, da bybebybegynnerfremgangen har stagnert. Er det noen som sitter på et bra et, et de har fått av pt feks, som vil dele? Anonymous poster hash: 77c81...706
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Haha. Nybegynnerfremgangen *. Vet ikke hva som skjedde der Anonymous poster hash: 77c81...706
Safiye Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Jeg holder på med en 2-splitt jeg fikk av PT, kan sende over PM, vil helst ikke legge det ut
Gjest Miss Selfridge Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg holder på med en 2-splitt jeg fikk av PT, kan sende over PM, vil helst ikke legge det ut Kunne jeg fått sett treningsprogrammet? Edit; (Ikke jeg som er TS. Men spennende å se andre sitt program.) Endret 9. mars 2015 av Miss Selfridge
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg holder på med en 2-splitt jeg fikk av PT, kan sende over PM, vil helst ikke legge det ut Perfekt, sender deg en PM Anonymous poster hash: 77c81...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå