Gå til innhold

Hvilken forsikring er best på dyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen kan anbefale en bra dyre-forsikring?

Jeg har hittill hatt Agria på de to kattene mine. For noen måneder siden ble den ene katten syk og har vært endel på kontroller uten å finne ut nøyaktig hva som er galt. Jeg hadde tydeligvis ikke lest forsikringspapirene ordentlig, og trodde den dekket ALLE utgifter over 2000 kr. Det gjorde den da også på den første undersøkelsen.

Da jeg ringte forsikringsselskapet og spurte om utgifter tilhørende samme skade ble dekket videre utover dette (altså veterinær besøk nr2 og 3 osv.), fikk jeg beskjed om at ja det gjør de i en periode på 100 dager. Fint tenkte jeg, da de enda ikke har funnet ut hva som er galt med pus. Nå viser det seg at jeg alikevel må betale en "bevegelig" egenandel på 25% for hvert legebesøk selv om det gjelder samme sak!

Jeg får ikke gjort så mye med at veterinær ikke finner ut hva som feiler han, og regningen begynner å bli høy. Jeg lurer derfor på om dere andre med dyr kan anbefale andre forsikringer som dekker bedre? Er det ikke vanlig at alt over 2000 kr. dekkes innen samme sykdomsperiode, så lenge veterinær kan gå god for at det dreier seg om samme sykdom/skade, og ikke et nytt tilfelle?

Håper noen har informasjon her. :)

Anonymous poster hash: 374b5...ea8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du valgte jo selv hvor stor bevegelig egenandel du ville ha da du kjøpte forsikringen. Du må jo se på hva du kjøper. Selv har jeg ikke funnet bedre forsikring enn Agria til mine puser. Og fikk dekket over 30k da de ble syke.

Anonymous poster hash: d7047...b83

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler STERKT agria! Er superfornøyd med de.

Anonymous poster hash: 59384...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...