MissAnema Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg synes brød og baguetter er veldig godt, men jeg skulle så gjerne hatt andre alternativer til lunsj så jeg har noe å bytte på med.. Noe som er sunt, godt og som metter lenge.. Ikke salat, for det er jeg ikke så veldig glad i :-P
Gjest Ketchupjenta Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Skyr Grovt rundstykke Havregrøt (viss dere har mikro) Bønner
Gjest Runforit Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Speltlomper/wraps med karbonadedeig/kylling/laks med hjemmelaget avokado og kesamdressing og masse grønnsaker
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Cottage cheese med frukt og eventuelt kanel. Deilig! Anonymous poster hash: 33407...44f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Frokostblanding med yoghurt Havregrøt (har du tilgang til vannkoker eller mikro på jobb kan du lage den der) Hytteost/kesam/yoghurt med frukt og nøtter MIddagsrester (om du kan varme opp i mikro) Omelett Lunsjmuffins Grove vafler med pålegg Anonymous poster hash: 74b8d...367
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Egg + avokado med salt og pepper?
MissAnema Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2015 Så kreative dere er!! Tusen hjertelig takk for mange gode forslag! Vi har både vannkoker og micro på jobb, så her er det mange muligheter!
MissAnema Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2015 Frokostblanding med yoghurt Havregrøt (har du tilgang til vannkoker eller mikro på jobb kan du lage den der) Hytteost/kesam/yoghurt med frukt og nøtter MIddagsrester (om du kan varme opp i mikro) Omelett Lunsjmuffins Grove vafler med pålegg Anonymous poster hash: 74b8d...367 Grove vaffler med pålegg hørtes veldig spennende ut!! Jeg får google etter en oppskrift - hvis ikke du har en du vil dele da?
MissAnema Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2015 Speltlomper/wraps med karbonadedeig/kylling/laks med hjemmelaget avokado og kesamdressing og masse grønnsaker Hørtes kjempegodt ut! Skal definitivt prøves ut
MissAnema Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2015 Skyr Grovt rundstykke Havregrøt (viss dere har mikro) Bønner Åjaaa, havregrøt!! Det er jo veldig godt.. at jeg ikke tenkte på det! (Vi har micro!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå