KalloRilla Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Noen som har erfaringer med dette firmaet? [url=http://www.consisto.no/html/priser.asp]Consisto
CecilieB Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Så hvis du allerede har betalingsvansker, skal du betale enda et sted for å få hjelp? Det er sikkert andre man heller kan ta kontakt med. F.eks. økonomisk rådgivning på sosialkontoret.
KalloRilla Skrevet 16. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2004 Jeg er litt enig med deg i tankegangen, og jeg har vært i kontant med kommunen. Det som er saken der er at jeg ramler i mellom to stoler og ikke får hjelp.
CecilieB Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Hmm. Da vet jeg ikke. Vi fikk veldig god hjelp og oppfølging hos sosialkontoret.
KalloRilla Skrevet 16. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2004 Grunnen til at jeg ikke kommer inn der er stor pågang. I tillegg har jeg valgt å ta tak i dette før det blir for stort og "uoverkommelig". Begrunnelsen jeg fikk da jeg var i kontakt med kommunen var at siden jeg ikke hadde unger å forsørge eller hus/fasteiendom som jeg var i ferd med å miste kunne de ikke hjelpe meg. Jeg fikk bare beskjed om at det var andre som hadde det mye mye værre enn meg og at jeg måtte ta forhandling/ringerunder osv selv..... Utfra det jeg skjønner så gjør du dette firma den samme jobben som kommunen, klart det koster litt, men jeg velger å tro det er billig i forhold til det andre regnestykket hvor inkassobyrådet råder.
Gjest Monica26 Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Hei, Jeg kjenner noen som har brukt Consisto. Det er et relativt nytt selskap. Men de er meget dyktige. De tar betalt, men kun få prosenter av hva de klarer å få kravet redusert med. Min vennine fikk kutten kravene med over 150 000 Kr og de skulle ha 5000 for jobben. Jeg anbefaler disse
KalloRilla Skrevet 22. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2004 Det betyr at de tar ca 30% da... Skal sende dem en mail så får vi se hva de kan fikse....
Gjest Monica26 Skrevet 23. august 2004 #8 Skrevet 23. august 2004 Prøv å ring de. Men 30% av 150 000 er 45 000, er det ikke det? Jeg tror de tok ca 2.5%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå