Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis du allerede har betalingsvansker, skal du betale enda et sted for å få hjelp?

Det er sikkert andre man heller kan ta kontakt med. F.eks. økonomisk rådgivning på sosialkontoret.

Skrevet

Jeg er litt enig med deg i tankegangen, og jeg har vært i kontant med kommunen. Det som er saken der er at jeg ramler i mellom to stoler og ikke får hjelp.

Skrevet

Hmm. Da vet jeg ikke. Vi fikk veldig god hjelp og oppfølging hos sosialkontoret.

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke kommer inn der er stor pågang. I tillegg har jeg valgt å ta tak i dette før det blir for stort og "uoverkommelig". Begrunnelsen jeg fikk da jeg var i kontakt med kommunen var at siden jeg ikke hadde unger å forsørge eller hus/fasteiendom som jeg var i ferd med å miste kunne de ikke hjelpe meg. Jeg fikk bare beskjed om at det var andre som hadde det mye mye værre enn meg og at jeg måtte ta forhandling/ringerunder osv selv.....

Utfra det jeg skjønner så gjør du dette firma den samme jobben som kommunen, klart det koster litt, men jeg velger å tro det er billig i forhold til det andre regnestykket hvor inkassobyrådet råder.

Gjest Monica26
Skrevet

Hei,

Jeg kjenner noen som har brukt Consisto. Det er et relativt nytt selskap. Men de er meget dyktige. De tar betalt, men kun få prosenter av hva de klarer å få kravet redusert med. Min vennine fikk kutten kravene med over 150 000 Kr og de skulle ha 5000 for jobben.

Jeg anbefaler disse

Skrevet

Det betyr at de tar ca 30% da...

Skal sende dem en mail så får vi se hva de kan fikse....

Gjest Monica26
Skrevet

Prøv å ring de. Men 30% av 150 000 er 45 000, er det ikke det? Jeg tror de tok ca 2.5%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...