AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Lurer på om det er normalt å få KRAFTIG redusert sultfølelse når en går på PSMF? Hvis jeg spiser så mye som jeg føler for, ender jeg opp med bare 500 kcal per dag! Så jeg må tvangsspise for å komme meg opp i minst 1200 kcal... Og et annent spørsmål. Jeg har valgt å ha 1 god ting i uka for å ha noe å se frem til. En halv pose potetgull var det jeg valgte å ha på lørdag, men det smakte ikke som det pleide i det hele tatt. Og var altså en stor skuffelse... Vanlig at mat en pleide å spise "endrer" smak på psmf? Anonymous poster hash: 10954...92b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Dersom man endrer det man spiser kan andre matvarer begynne å smake annerledes. Jeg droppet mye junk food, fete dressinger og sukker- det førte til at når jeg spiste ketchup 6mnd senere var det altfor søtt til å være godt. I noen tilfeller kan det være en bra ting, for man mister lysten på å spise usunn mat som ikke er så god lenger. Man innser også at maten ikke var så god som man trodde Sultfølelsen vet jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 646df...45c
FitnessIna Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 PSMF er veldig lavt på karbo, er det ikke? For om du spiser lite karbo og kommer i ketogen tilstand, er en av 'fordelene' at du mister mye sultfølelse/matlyst, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå