AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #21 Skrevet 29. mars 2015 JEPP!!!!! Høres ut som du har angst for røyk siden du ikke røyker selv og legger alt ubehag over på røyk. Kjenner du ikke noe røyklukt er det umulig røyk. Dessuten går det ikke an å få symptomer av passiv røyking med mindre du sitter i røykerommet på bingoen der det fyres opp 200 røyk i timen uten luftevindu. Anonymous poster hash: ef3a0...d76 Da kan jeg meddele at jeg faktisk fant ut hvor røyken kom fra i natt og at jeg ikke innbiller meg det. Det str en polsk dame ca 50 meter unna huset mitt og røyker i sin egen oppgang, natt etter natt. Og dette plager meg, på 50 meters avstand, så kan dere røykere slutte å innbille dere at dere ikke skader omgivelsene deres. Hvis du kjenner lukten av god mat i nabolaget så får du vann u munnen og blir sulten, ikke sant? Akkurat det samme fysiologiske refleksene gjelder når du blir utsatt fra røypatikler, kroppen reagerer på det, spesielt hvis du er ømfintlig for det. Anonymous poster hash: 0f5d7...3f3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #22 Skrevet 29. mars 2015 JEPP!!!!! Høres ut som du har angst for røyk siden du ikke røyker selv og legger alt ubehag over på røyk. Kjenner du ikke noe røyklukt er det umulig røyk. Dessuten går det ikke an å få symptomer av passiv røyking med mindre du sitter i røykerommet på bingoen der det fyres opp 200 røyk i timen uten luftevindu. Anonymous poster hash: ef3a0...d76 Og forresten har jeg røyka og oppvokst meg røyking innendørs, så jeg er ikke kresen eller sær. Du merker først hvor jævlig røyking er for ikke-røykere når du har sluttet selv. Røykerne har jo nedsatt sanseapparat og er vant til å være snufsete, tett i nesen, få dårlig og lite søvn og aner egentlig ikke hvor mye røykingen er skyld i den elendige forfatningen de ellers er i. Hadde dere bare vist og skjønt hvor mye dere plager andre. Anonymous poster hash: 0f5d7...3f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå