Gå til innhold

hasjrøyking?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kjennes det ut? jeg blir vekt hver eneste dag nesten av et sterkt trykk i hode, svimmelhet og i blant kvalmhet, og dette bågår sporadisk som om det tår noen utnfor å tenner den ene jointen etter den andre. Jeg reagerer veldig sterkt på røyk til vanlig, men selv når noen står utenfor trappen og røyker vanlig tobakk så er ikke dette like ubehagelig som det jeg vokner av. Det eralt fra 10-150 meter til de neste naboehusene så det virker så utrolig at jeg skal påvirkes av det, men det er uten tvil noen som røyker noe som vekker meg om natten. Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 729e9...61f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10-50 meter skulle det stå.

Skrevet (endret)

Vanskelig og beskrive hvordan det føles, men det er gjort studier på passiv røyking av cannabis. Det er nærmest umulig å få en målbar effekt via passiv røyking, for å oppnå noe som kunne måles måtte folk sperres inne i et trangt og lukket rom.

Tviler på at du reagerer på cannabis i seg selv med andre ord, men at det er røyken du reagerer på. Evt noe annet. Psykisk kan det også være.

Endret av debattanten
Skrevet

Dersom noen står ute i frisk luft å røyker hasj er det usannsynlig at du skal bli ruspåvirket av det

AnonymBruker
Skrevet

Noe i senga di du reagerer på?

Anonymous poster hash: 56c4c...6b9
AnonymBruker
Skrevet

Noe i senga di du reagerer på?

Anonymous poster hash: 56c4c...6b9

Tror ikke det, for det skjer på så faste tidspunkt. Rundt 4-6 hver morgen og varer en time ca. Reagerer likt når de jeg bor med røyker utenfor her, bare at dette er mye verre, så det må være noe kraftige greier. Jeg er 99 prosent sikker på at det er en form for røyking som vekker meg.

Gjest avocadoen
Skrevet

Tror ikke det, for det skjer på så faste tidspunkt. Rundt 4-6 hver morgen og varer en time ca. Reagerer likt når de jeg bor med røyker utenfor her, bare at dette er mye verre, så det må være noe kraftige greier. Jeg er 99 prosent sikker på at det er en form for røyking som vekker meg.

Har du soveromsvinduet åpent? Hva med å lukke det og heller ha opp døra til soverommet?

AnonymBruker
Skrevet

Har du soveromsvinduet åpent? Hva med å lukke det og heller ha opp døra til soverommet?

Det er lukket, men hjelper ikke noe.

Skrevet

Det er lukket, men hjelper ikke noe.

Da er det iallefall garantert at du ikke blir ruspåvirket av passiv hasjrøyking :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det iallefall garantert at du ikke blir ruspåvirket av passiv hasjrøyking :)

neo, men får tydeligvis en autoimun respons`?

Skrevet

Lukk opp vinduet så du får litt luft.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke noen som står å røyker og du blir påvirket av røyken. For det første blir man ikke passivt påvirket av hasj for det andre hadde det lukta KRAFTIG om det nådde inn på soverommet ditt, selv om det bare var en liten andel røyk som blåste inn.

Kanskje det er vifteannlegget i bygget eller noen som lager frokost , koker kaffe eller noe i naboleiligheten og det går gjennom ventilen og inn til deg.

Anonymous poster hash: ef3a0...d76
AnonymBruker
Skrevet

Er du psykotisk?

Anonymous poster hash: 66cc3...6ec
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at det er noe psykisk ut ifra hvordan du forklarer situasjonen.

Anonymous poster hash: 43c13...faa
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke noen som står å røyker og du blir påvirket av røyken. For det første blir man ikke passivt påvirket av hasj for det andre hadde det lukta KRAFTIG om det nådde inn på soverommet ditt, selv om det bare var en liten andel røyk som blåste inn.

Kanskje det er vifteannlegget i bygget eller noen som lager frokost , koker kaffe eller noe i naboleiligheten og det går gjennom ventilen og inn til deg.

og hvorfor kan det ikke være røyk som går gjennom ventilen om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 4d6da...33b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at det er noe psykisk ut ifra hvordan du forklarer situasjonen.

Anonymous poster hash: 43c13...faa

Psykisk når jeg stort sett kan påvise det når de andre i huset røyker, og det gir typiske symptomer som kløe, svimmelhet, trykk i hode, økt puls?

Anonymous poster hash: 4d6da...33b

AnonymBruker
Skrevet

og hvorfor kan det ikke være røyk som går gjennom ventilen om jeg tør spørre? Anonymous poster hash: 4d6da...33b

Lukter det røyk i rommet, da?

Hvis ja - når du våkner om morgenen også?

Anonymous poster hash: 6609a...3ce

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det røyk i rommet, da?

Hvis ja - når du våkner om morgenen også?

ikke når vinduene er lukket nei, men jeg kjente røyklukt i fjor sommer. Problemet har vart ca et år nå.

AnonymBruker
Skrevet

ikke når vinduene er lukket nei, men jeg kjente røyklukt i fjor sommer. Problemet har vart ca et år nå. Anonymous poster hash: 729e9...61f

Da kan du utelukke at dette har med røyk i noen form å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da kan du utelukke at dette har med røyk i noen form å gjøre.

JEPP!!!!!

Høres ut som du har angst for røyk siden du ikke røyker selv og legger alt ubehag over på røyk. Kjenner du ikke noe røyklukt er det umulig røyk. Dessuten går det ikke an å få symptomer av passiv røyking med mindre du sitter i røykerommet på bingoen der det fyres opp 200 røyk i timen uten luftevindu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...