Vannflaska Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Det bruker å være verdens beste idé å ringe den utkårede når man selv er full. Men det er ikke noe særlig for den som blir ringt - de skal på jobb tidlig om morgenen. Tror han liker meg litt da alikevel ☺️🙊😂 - God morgen Du ringte i natt? Ja, hehe... Ups - Ups? Ja det er jo litt teit å ringe midt på natta når folk har jobb... Hehe - Jepp det har du helt rett i Hva tenkte du på? Tenkte vel at jeg skulle komme å sove med deg Ble litt full i går. - Drakk du i går? Ja var hjemme og spilte Yatzy med mamma og søstra mi... Så tok jeg noen øl. Så var det noen som hadde den glimrende idéen om å dra ut. Du vet at alt blir en god idé etter 4 øl :D .. Inkludert å ringe midt på natta. Jeg skammer meg litt da. - Åja sånn.. Da pleier det å gå ille :'D Du var vel bare litt kosesyk antar jeg? Ja Det skulle vært lørdag i går vettu. - Hehe... Ja da hadde det blitt full action Full e det riktige ordet her ja :'D - Haha :'D - Vi kan jo kose en annen dag når vi ikke er fulle? Ja det kan vi Haha godt jeg ikke tar meg selv så høytidelig.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Lyser jo at han vil ha sex i vært fall Anonymous poster hash: 6bae4...bba 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå