Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Får dere andre som er allergikere sår i nesa i allergi-sesongen? Jeg har mange småsår, som sørger for friskt blod i snørret hver dag.. æsj.. :-(
Naima Skrevet 15. august 2004 #2 Skrevet 15. august 2004 jeg er i samme situasjon som det huff er ikke kjekt.... sympati koz
glaciera Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Jeg får også det, men det kommer vel av at nesesprayen går hardt ut over slimhinnene?
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Jeg får også det' date=' men det kommer vel av at nesesprayen går hardt ut over slimhinnene?[/quote'] Jeg bruker så og si ikke nesespray. (har brukt den en gang i sommer)
Gjest Gjest_Nathalie_* Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Det er veldig irriterende! jeg har et stooort nesesår rundt den ene bihulet :S
Kissin Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Jeg har vært plaget av dette før. Fortalte det til min øre-nese-hals lege som skrev ut en resept på Terra-Cortril. Etter ca 1 uke var sårene borte. Så sjekk med legen om det er veldig plagsomt. Kan også anbefale å bruke et sånt nesehorn til å skylle med saltvann. Det hjelper for å få renset litt opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå