la Flaca Skrevet 9. mars 2015 #1 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Er det eventuelt noen du har særlig dårlig erfaring med? Brukte Europcar sist og det var bare lureri over hele fjøla. Fikk ikke i nærheten av den biltypen vi hadde betalt for, og bilen var møkkete og gammel. Har egentlig ingen gode erfaringer med leiebil utenfor Norge, så hadde vært ok å høre om noen har noen firmaer eller websider de sverger til. (Gjerne i Alicante) Endret 9. mars 2015 av la Flaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #2 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi leier kun ifra enten avis eller hertz. Har blitt lurt så mange ganger, men de holder mål hver gang. Det koster litt ekstra, men vi synes det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi leier kun ifra enten avis eller hertz. Har blitt lurt så mange ganger, men de holder mål hver gang. Det koster litt ekstra, men vi synes det er verdt det Men jeg vil ha i pose og sekk skjønner du vel. Rimelig og pålitelig! Det må da finnes noen seriøse utleiere som ikke koster skjorta og heller ikke er kjeltringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. mars 2015 #4 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi har leid bil hos Brunos mange ganger og har alltid vært veldig fornøyd.http://www.brunoscar.com/no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 9. mars 2015 #5 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi har vore fornøgd med centauro (litt usikker på skrivemåten..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #6 Del Skrevet 9. mars 2015 Men jeg vil ha i pose og sekk skjønner du vel. Rimelig og pålitelig! Det må da finnes noen seriøse utleiere som ikke koster skjorta og heller ikke er kjeltringer? Skjønner deg godt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. mars 2015 #7 Del Skrevet 9. mars 2015 Laras car http://www.laracars.com/rentacar/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 9. mars 2015 Laras car http://www.laracars.com/rentacar/ Så veldig ryddig og greit ut det der, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #9 Del Skrevet 9. mars 2015 Hold deg iallefall unna gold car! De lurte oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mars 2015 Hold deg iallefall unna gold car! De lurte oss.. Dem har jeg faktisk hørt skal være noen luringer! Hvordan gjorde de det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #11 Del Skrevet 9. mars 2015 Dem har jeg faktisk hørt skal være noen luringer! Hvordan gjorde de det? Det begynner å bli noen år siden, men mener det var skyhøye drivstoff tillegg, samtidig MÅTTE vi ha forsikring igjennom dem selvom vår reiseforsikring dekket eventuelle skader på leiebil. Og de snakker ikke engelsk så veldig vanskelig å kommunisere med de. Dette var på gran canaria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Det begynner å bli noen år siden, men mener det var skyhøye drivstoff tillegg, samtidig MÅTTE vi ha forsikring igjennom dem selvom vår reiseforsikring dekket eventuelle skader på leiebil. Og de snakker ikke engelsk så veldig vanskelig å kommunisere med de. Dette var på gran canaria Det høres kjent ut og var det vi opplevde med Europcar, i tillegg til at vi ikke fikk bilstandarden vi var lovet og det er liksom så lite å gjøre med når man står der og trenger bilen asap. Lavbudsjett-byråene lever vel av å loppe folk for penger, og lokker med lave priser for å lure idioter (som oss). Så jækla irriterende at de kommer unna med det. Men jeg tror man kan unngå å bli lurt hvis man vet hva man gjør og hvilke feller man må unngå, uten å ty til Avis etc. Endret 9. mars 2015 av la Flaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #13 Del Skrevet 9. mars 2015 Det høres kjent ut og var det vi opplevde med Europcar, i tillegg til at vi ikke fikk bilstandarden vi var lovet og det er liksom så lite å gjøre med når man står der og trenger bilen asap. Lavbudsjett-byråene lever vel av å loppe folk for penger, og lokker med lave priser for å lure idioter (som oss). Så jækla irriterende at de kommer unna med det. Men jeg tror man kan unngå å bli lurt hvis man vet hva man gjør og hvilke feller man må unngå, uten å ty til Avis etc. Absolutt. Vi har ikke betalt veldig mye hos avis de siste gangene. Har bestilt via nyhetsbrev vi får til veldig gode priser. Tror vi betalte rundt 3000 i november for 24 dager i en helt vanlig personbil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 9. mars 2015 #14 Del Skrevet 9. mars 2015 Hold deg iallefall unna gold car! De lurte oss.. Jeg, og flere jeg kjenner, har gode erfaringer med Goldcar. Siste gangen fikk jeg derimot dårlig service der, men da var de heller ikke forpliktet til å gi meg det jeg ønsket, så jeg skal ikke dømme de for hardt for akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #15 Del Skrevet 9. mars 2015 Støtter forslaget om centeuro. Har leid herfra mange mange ganger i Alicante og Murcia og alltid vært fornøyd. Brukt dem de siste ti årene med noen få unntak. Er normalt en del kø for å få ut bilen (Alicante), men verdt ventingen. Bilene jeg har leid har nesten alltid vært tilnærmet nye, selv om det er noen småskader/riper på dem. Har også testet Goldcar fra Alicanteflyplassen og kommer aldri til å bruke dem igjen. Ble bla stoppet i politikontroll pga manglende betalt årsavgift (?) på bilen. Politiet stoppet alle bilene med Goldcarmerke i vinduet og vi sto der på en lang rekke. Det sier vel sitt. Anonymous poster hash: eb505...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg har ikke fått med meg at Centauro ble anbefalt. Takk skal dere ha - de har jo veldig godt utvalg og gode priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #17 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg, og flere jeg kjenner, har gode erfaringer med Goldcar. Siste gangen fikk jeg derimot dårlig service der, men da var de heller ikke forpliktet til å gi meg det jeg ønsket, så jeg skal ikke dømme de for hardt for akkurat det. Så bra dere var fornøyd! Dette varierer jo, og det finnes sikkert de som ikke er fornøyd med avis eller hertz heller. Vi fikk heller ikke med vognkort til bilen, og måtte tilbake dagen etterpå for å krangle oss til ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 10. mars 2015 #18 Del Skrevet 10. mars 2015 Nå har ikke jeg erfaring med leiebil i Spania. men har leid flere ganger i USA. Vi har leid bil igjennom Autoeurope. Har fått bilene mye billigere enn gjennom utleieselskapenes egne sider, fri kilometer og alle forsikringer inkludert. Eneste minuset er at du må betale under bestilling, men kan avbestille senere om nødvendig og få pengene refundert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #19 Del Skrevet 10. mars 2015 Centauro og GoldCar er best på pris og er helt stuerene i Alicante. Har leid fra begge og det har aldri vært noe tull. Mange tillater bare en sjåfør pga forsikring. Så vidt jeg vet er begge disse ok med to sjåfører, men sjekk nettsidene. Anonymous poster hash: 1f246...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #20 Del Skrevet 10. mars 2015 Nå har ikke jeg erfaring med leiebil i Spania. men har leid flere ganger i USA. Vi har leid bil igjennom Autoeurope. Har fått bilene mye billigere enn gjennom utleieselskapenes egne sider, fri kilometer og alle forsikringer inkludert. Eneste minuset er at du må betale under bestilling, men kan avbestille senere om nødvendig og få pengene refundert. Aldri hørt om Autoeurope, skal sjekke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå