AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Del Skrevet 9. mars 2015 Har det noen betydning? Anonymous poster hash: 4443e...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Del Skrevet 9. mars 2015 Ble skrivefeil her også gitt 😝 Korrigere, ikke korrige Anonymous poster hash: 4443e...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Del Skrevet 9. mars 2015 Godt spørsmål... Vet det blir brukt av leger for å markere avvik ved en blodprøve f.eks.. Men hvor det kommer fra vet jeg ikke Men har bestandig brukt det tegnet for å korrigere skrivefeil selv.. Anonymous poster hash: f6617...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 9. mars 2015 #4 Del Skrevet 9. mars 2015 Dette har jeg aldri tenkt noe særlig over før, men i lingvistikken brukes dette tegnet foran ord som er feil, for eksempel:Sammensatte ord på engelsk skrives ofte i to ord: apple pie *applepieHar aldri tenkt over sammenhengen da. Det blir jo motsatt når man bruker det til å rette skrivefeil, men kan være det kommer av en form for feil bruk av dette systemet fra lingvistikken. Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå