AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 I det jeg skulle ha sukker og fløte i kaffekoppen min, så sølte ei dame kaffe over hele mobilen min. Jeg sto et godt stykke bortenfor selve kaffemaskinen, og hadde lagt fra meg mobilen og bankkortet på benken. Dama som stod bak meg i køen glapp koppen sin, og alt innholdet i koppen ble kastet over min helt nye iphone 6. Dama sa ikke annet enn at jeg ikke kunne legge mobilen min der (...), før hun forsvant mens jeg tørka mobilen i panikk. Nå kjenner jeg at jeg er redd for at det kan ha blitt en vannskade på mobilen min, selv om det virker som om det gikk bra. Noen som vet hvor mye vann en iphone 6 tåler? Det ble sølt kaffe over hele framsiden av mobilen. Jeg har heldigvis idiotforsikring. Dette skjedde på høyskolen jeg går på, og dama må enten ha vært en student eller ansatt. Tenker at dersom det skulle skje noe, så må jeg få konfrontert henne dersom jeg skulle se henne i ettertid. Synes i grunn ikke at det var greit.. Anonymous poster hash: 0103b...78d Anonymous poster hash: 0103b...78d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 I det jeg skulle ha sukker og fløte i kaffekoppen min, så sølte ei dame kaffe over hele mobilen min. Jeg sto et godt stykke bortenfor selve kaffemaskinen, og hadde lagt fra meg mobilen og bankkortet på benken. Dama som stod bak meg i køen glapp koppen sin, og alt innholdet i koppen ble kastet over min helt nye iphone 6. Dama sa ikke annet enn at jeg ikke kunne legge mobilen min der (...), før hun forsvant mens jeg tørka mobilen i panikk. Nå kjenner jeg at jeg er redd for at det kan ha blitt en vannskade på mobilen min, selv om det virker som om det gikk bra. Noen som vet hvor mye vann en iphone 6 tåler? Det ble sølt kaffe over hele framsiden av mobilen. Jeg har heldigvis idiotforsikring. Dette skjedde på høyskolen jeg går på, og dama må enten ha vært en student eller ansatt. Tenker at dersom det skulle skje noe, så må jeg få konfrontert henne dersom jeg skulle se henne i ettertid. Synes i grunn ikke at det var greit.. Anonymous poster hash: 0103b...78d Anonymous poster hash: 0103b...78d Vet ikke hvor mye en iphone tåler. Men det er jo ikke bare den damen sin skyld. Er jo litt teit å legge fra seg tlf og bankkort så nært drikke og gå vekk selv. Hun mente nok ikke å miste koppen sin.Anonymous poster hash: 9c47d...ee8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Dette er DIN feil. Du legger ikke verdisaker slik.... Du bør sjekke med Apple, hva de mener tlf skal tåle Anonymous poster hash: 8c0d7...8c1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Tips for vannskadd iPhone: legg den i ris. Risen vil trekke til seg vannet. Typisk tegn på fuktskade på iPhone er at hjem-knappen og tastelåsknappen slutter å fungere. Den vanligste årsaken til fuktskade på iPhone er faktisk ikke at folk drukner den i kaffe eller mister den i vann, men luftfuktighet fra baderom. F.eks at du lar iPhonen ligge på en hylle på badet mens du er i dusjen. Anonymous poster hash: 3dc9d...c24
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Ts her. Dette kom nok litt uklart frem. Jeg la jo selvfølgelig ikke fra meg mobilen og bankkortet ved maskin og gikk fra.. Jeg tok det med meg, og la det fra meg der jeg selv stilte meg opp for å ta i sukker og fløte. Det var vel ca 2 meter bortenfor maskinen, tror jeg. Dama dro ut koppen fra maskinen i det hun gikk i min retning. Hun klapp koppen, og alt ble kastet over der jeg stod! Men mobilen er fortsatt i skjønneste orden, virker det som ble veldig redd akkurat da, for nei, følte ikke det var mye min feil. Anonymous poster hash: 0103b...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå