Gå til innhold

Jenter & gutter: Hvor mye tid bruker dere på utseendet før en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvor mye tid og penger bruker dere på utseendet før en date? Og hva gjør dere? Hvordan sminker dere før en date - gjør dere noe ekstra? :)

Hvilke klær kan jeg ta på meg?

Anonymous poster hash: 25778...ac1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du på date?! Lykke til, oppdater oss etterpå! :hug:

Jeg går bare i det jeg føler for, jeg. Boots og skinnjakke, som oftest, svarte bukser og en topp eller t-skjorte, gjerne en litt avslørende en. Håret løst eller i en flette bakpå ryggen, gjerne med litt bølger i det som henger løst. Sminken varierer litt i mengde, men som oftest lager jeg en smokey cateye-effekt og gjerne litt sort eyeliner under øyet også. Litt solpudder og rouge i kinnene, og så bruker jeg den der cherry-greia fra Maybelline sin Baby Lips-serie som gir en skinnende rosa leppefarge.

Anonymous poster hash: 7b4ac...ef9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

3-4 år..? Og hvis vedkommende ikke er villig til å vente, så er det jo ikke nok interesse. :)

Anonymous poster hash: c99b7...a65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2-3 dager før date:

-Tar ansiktsmasker og pleier huden godt

-Peeling av ansikt og kropp

-Ett lag selvbruning

-Steller neglene

-Sjekker værmelding for dagen jeg skal på date og planlegger antrekk basert på det.

-Evt striper/farger eller stusser håret ved behov

Dagen før date:

-Lakker negler (alltid greit å gjøre dagen før)

-Tar andre runde med selvbruning

-Bleker tennene

-Velger ut 2-3 ulike antrekk.Feminine antrekk som er småsexy men samtidig ikke avslører for mye hud er alltid bankers.Velg gjerne noe tettsittende om du har kropp til det.Skjørt og kjoler er aldri feil.Unngå hverdagsklær av typen allværsjakke,strikkegenser og uformelige bukser.

Date-dagen:

-Velger endelig antrekk

-Sminker meg 1 1/2-2 timer før date.Dette tar ca.30-45 minutter.Legger en naturlig make-up da de fleste menn liker dette bedre enn full krigsmaling.Men jeg passer på å fremheve mine beste trekk.

-Tar på litt parfyme (ikke for mye!!!)

-Slapper av og gleder meg til date :)

Noen vil sikkert si dette høres mye ut men det er altså dette jeg gjør,og som jeg føler fungerer for meg. Jeg liker å være forberedt og se feminin og velstelt ut.TS,du må gjøre det du føler passer for deg.Det er viktig å være seg selv,og ingen vits i å stille på date som en helt annen person enn man ellers er.

Lykke til på date :)

Anonymous poster hash: c3b29...5ec
AnonymBruker
Skrevet

2-3 dager før date:

-Tar ansiktsmasker og pleier huden godt

-Peeling av ansikt og kropp

-Ett lag selvbruning

-Steller neglene

-Sjekker værmelding for dagen jeg skal på date og planlegger antrekk basert på det.

-Evt striper/farger eller stusser håret ved behov

Dagen før date:

-Lakker negler (alltid greit å gjøre dagen før)

-Tar andre runde med selvbruning

-Bleker tennene

-Velger ut 2-3 ulike antrekk.Feminine antrekk som er småsexy men samtidig ikke avslører for mye hud er alltid bankers.Velg gjerne noe tettsittende om du har kropp til det.Skjørt og kjoler er aldri feil.Unngå hverdagsklær av typen allværsjakke,strikkegenser og uformelige bukser.

Date-dagen:

-Velger endelig antrekk

-Sminker meg 1 1/2-2 timer før date.Dette tar ca.30-45 minutter.Legger en naturlig make-up da de fleste menn liker dette bedre enn full krigsmaling.Men jeg passer på å fremheve mine beste trekk.

-Tar på litt parfyme (ikke for mye!!!)

-Slapper av og gleder meg til date :)

Noen vil sikkert si dette høres mye ut men det er altså dette jeg gjør,og som jeg føler fungerer for meg. Jeg liker å være forberedt og se feminin og velstelt ut.TS,du må gjøre det du føler passer for deg.Det er viktig å være seg selv,og ingen vits i å stille på date som en helt annen person enn man ellers er.

Lykke til på date :)

Wow du legger bra med arbeid inn i hver date. Funker det? :)

Anonymous poster hash: 0bd85...325

AnonymBruker
Skrevet

Wow du legger bra med arbeid inn i hver date. Funker det? :)

Anonymous poster hash: 0bd85...325

Håper det;) De jeg hittil har møtt har ihvertfall alltid tatt initiativ til en date nr.2.

Jeg forbereder meg litt når det gjelder samtaletema også.Tenker igjennom hva vi hittil har chattet om og hva som kan være interessant å prate videre om.Stort sett går praten av seg selv,men greit å ha en plan B i tilfelle;)

Skrevet

Jeg bruker kanskje litt ekstra tid på badet. Dusjer, føner og fikser håret, sminker meg, tar på parfyme osv. Men jeg overdriver ikke. Jeg prøver å sminke meg slik jeg pleier, for jeg ser ikke helt poenget i å "over-sminke" seg.

Klesvalg kommer litt an på hvor dere skal på date, men det viktigste er jo at du føler deg vel i klærne. Når jeg har datet, så har jeg prøvd å ikke pynte meg for mye, men heller ikke for lite. Så jeg har gått for bukse, pen topp og blazer/jakke + noen enkle smykker eller så har jeg gått for skjørt, mer hverdagslig overdel og enkle smykker.

Mine tips ellers:

-Smink deg i god tid før, slik at du merker evt. sminkefeil du kan rette opp i (ujevnt pudder, klumpete maskara osv)

-Pass på at klærne du har planlagt å gå med faktisk er vasket (jeg hadde glemt at toppen jeg skulle bruke på forrige date ikke var vasket, så da måtte jeg bruke tid på nytt klesvalg...)

-Ikke dynk deg med for mye parfyme, det holder med et par sprut

-Hvis du vet at daten din ikke er så høy, så unngå å gå med høye hæler eller høyhælte støvletter

Lykke til! :)

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Tar hånden gjennom håret, og tar på meg jakken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Fordi fleste av oss blir ikke bedt på date.

Anonymous poster hash: bcdf0...d9c
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Hvor mye tid og penger bruker dere på utseendet før en date? Og hva gjør dere? Hvordan sminker dere før en date - gjør dere noe ekstra? :)

Hvilke klær kan jeg ta på meg?

Anonymous poster hash: 25778...ac1

Går som regel i vanlige jeans + en fin topp, tar en dusj - sminker meg helt vanlig egentlig (Ikke like mye som om man skal på fest). lager kanskje litt bølger i håret, eller en flette.

Har funket hittil, får alltids en date nr to.

AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg dagen i forveien, i tilfelle jeg får razor burns. Stryker en skjorte og pusser de skoene jeg har planlagt å bruke. Sørger for at jeg får nok søvn.

Anonymous poster hash: 93f75...404
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy å lese om hvordan dere steller dere før en date! Skal ta med meg tipsene videre :D

Anonymous poster hash: de430...703
AnonymBruker
Skrevet

Jeg steller og sminker meg, men blir ingen date to ettersom de jeg har truffet gjennom nett har vist seg å ha dårlig hygiene og ikke selv har lagt ned en innsats, så jeg er aldri interessert i å gå videre.

Anonymous poster hash: 34881...91c
Gjest Mythic
Skrevet

Det kommer helt an på. Har vært på et par dater hvor vi har gått tur, og da er det turklær og hverdagsMythic som møter opp. Skal vi på kafè eller noe liknende, bruker jeg kanskje litt mer tid på hår og klær, men ellers sminker jeg meg aldri noe særlig. Bruker bare mascara og kanskje litt på leppene til daglig, og gjør det samme på date. Greit at han får se meg sånn jeg er til vanlig. Livet består tross alt av flest hverdager :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt som hun ene over. Men det er egentlig en vanlig rutine for meg, men er vel ekstra påpasselig om jeg vet jeg skal noe slikt.

Ansiktsmaske tar jeg uansett flere ganger i uken /dyp rens/fuktighet.

Passer på at jeg har en fin manikyr.

Gjerne noen runder med selvbruning og skrubb.

Tenker litt antrekk, make up og hår. (Enkel make up og hår den første dagen), så på date nr 2 kan man evt slå til med røde fine lepper ;)

Jeg liker jo enn som kler seg pent, og bryr seg om hvordan de ser ut, så derfor risikerer jeg sjeldent å treffe noen som kler seg slaskete. Ergo kler jeg meg pent selv og slik jeg vanligvis gjør.

Anonymous poster hash: 85fd0...163
  • Liker 1
Skrevet

Bortsett fra en god dusj, så bruker jeg vel kanskje 10 minutter. Litt sminke, parfyme, del og børsting av hår. Tar vel en 40 minutter med dobesøk, dusj og pynting. Er så mange damer her som overdriver så enormt. Menn liker jenter som er raske og er selvsikre i sitt eget skinn.

Dessuten, man kan pakke inn bæsj i sølvfolie, men det blir ikke konfekt av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...