Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har vært på et par dater med en fyr jeg har fått skikkelig sansen for.

problemet er at vi bor 3-4 timer unna hverandre, og jeg aner ikke når neste gang jeg ser han er. vi snakka om å kanskje møtes i påska, siden han er i fra like ved der jeg bor nå - men det kan bli litt vanskelig pga at vi er på forskjellige steder da, pluss at vi begge har litt planer.

men jeg må se han igjen snart! er så redd for at ting bare skal dabbe av hvis vi ikke møtes. og man må jo uansett møtes for å se hvordan ting er. foreløpig har det vært veldig bra. han har nevnt at jeg kan komme til han, men jeg syns det blir litt tidlig å dra til han en hel helg liksom. og han skal tydeligvis ikke hjem før påska, da det skjer litt i helgene og sånt fremover.

så.. mest sannsynlig passer det jo ikke å få møttes før påske/etter påske. men jeg har så lyst. haha. syns det er skikkelig dritt at man må gå og snakke i flere uker før man treffes igjen nå i starten! så.. noen forslag anyone?

Anonymous poster hash: 8e9db...253
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon, og han kommer hjem fra studiestedet sitt fra den andre kanten av landet. Når da er hjemme igjen i påsken, er det IGJEN 1,5 t. med tog til meg, men vi har bestemt oss for at denne gangen må vi bare finne en løsning...

Har ingen gode råd å komme med, men tenk så deilig å se han igjen :) I mellomtiden skal jeg bruke litt tid på utseendet å gjøre meg ekstra smashing når vi endelig sees igjen :D Haha!

Anonymous poster hash: b4fc9...05f
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon, og han kommer hjem fra studiestedet sitt fra den andre kanten av landet. Når da er hjemme igjen i påsken, er det IGJEN 1,5 t. med tog til meg, men vi har bestemt oss for at denne gangen må vi bare finne en løsning...

Har ingen gode råd å komme med, men tenk så deilig å se han igjen :) I mellomtiden skal jeg bruke litt tid på utseendet å gjøre meg ekstra smashing når vi endelig sees igjen :D Haha!

Anonymous poster hash: b4fc9...05f

Åh.. så kjedelig når man bor så langt fra hverandre. men bra dere får møttes da da! :)

Ja, jeg håper virkelig vi får til å møtes igjen snart. Det var veldig bra de to gangene vi møttes (litt over en uke siden), og vi snakker sammen hver dag. :)

Haha, nice. hva skal du gjøre? :)

-TS

Anonymous poster hash: 8e9db...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...